Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti alaisensa kanssa pari kuukautta

Vierailija
02.08.2012 |

Ollaan sovittu jatkavamme yhdessä, mutta se että se nainen on samalla työpaikalla, raastaa mua ihan liikaa. Muuten olisin varmasti ihan onnellinen ja luottavainen, kun ollaan miehen kanssa saatu asiat järjestykseen ja puhuttua, mutta sen naisen läsnäolo on mulle liikaa.

Mies ei voi lähteä työpaikastaan mutta en voi elää näinkään. Mitä ihmettä tässä voi tehdä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkää parisuhdeterapiaan (esimerkiksi avioliittoleirit tms) missä asia revitään vielä kerran auki ja paha olo käsitellään kunnolla tai sitten eroa miehestä. Asia pitää käsitellä kunnolla ja perusteellisesti, muuten se jää vaivaamaan vuosiksi.

Vierailija
2/23 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoltoista vuotta yritettiin, mutta sitten oli pakko luovuttaa. Tämä kakkosnainen oli hyvin ylimielinen alusta asti, oli uhkaillut miestäni mm. lakimiehillä ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkää terapiaan.

Kun sinusta tuntuu tuolta asia ei ole sovittu ettekä ole saaneet asioita järjestykseen.

Vierailija
4/23 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkää terapiaan.

Kun sinusta tuntuu tuolta asia ei ole sovittu ettekä ole saaneet asioita järjestykseen.

Vierailija
5/23 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua siinä eniten häiritsee? Pelkäätkö, että mies on vielä ihastunut naiseen vai mitä?

Vierailija
6/23 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä häiritsee se, että heillä on yhteinen menneisyys, joka hajoitti mut. Tää nainen kuulee meidän perheen kuulumisia ja kertoilee mun miehen kuullen kuulumisiaan. Mä haluaisin vaan että se olis kokonaan pois mun elämästä.

Vierailija
7/23 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä häiritsee se, että heillä on yhteinen menneisyys, joka hajoitti mut. Tää nainen kuulee meidän perheen kuulumisia ja kertoilee mun miehen kuullen kuulumisiaan. Mä haluaisin vaan että se olis kokonaan pois mun elämästä.

mutta aina ei saa täydellistä tilannetta. Miehesi oli tyhmä kuin sotkeutui työkaveriin.

Naista ei voi irtisanoa tuolla perusteella, joten teidän on kestettävä vaan.

Pääasia kuitenkin, että mies jäi sun luokse, eikö vaan. Koita nähdä hyvät puolet. Moni suhde hajoaakin, joten vaikka tilanne ei ole ideaali, on se parempi kuin ero.

Kuten joku sanoikin, niin mitkään terapiat eivät tähän auta. Se auttaisi että toinen nainen häipyisi sieltä samasta työpaikasta pois. Mutta kukaties vaikka viiden vuoden kuluttua se olisi jo häipynytkin? Muista että tilanteet muuttuvat, se ehkä helpottaa

Vierailija
8/23 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken kaikkiaan. Miehesi teki todella typerästi syödessään kuormasta. Kun nainen on miehen alainen niin vielä huonompi asia. Sinulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin hyväksyä tilanne. Tähän pätee vanha kansan sanonta avioliitosta "Kun ottaa paskan soutaakseen, on soudettava rantaan asti" :)

Vierailija
9/23 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut ongelma on se, että meidän suhde ja minä ei kestetä sitä viittä vuotta. Hyvä jos vuosi kestetään...

mutta aina ei saa täydellistä tilannetta. Miehesi oli tyhmä kuin sotkeutui työkaveriin.

Naista ei voi irtisanoa tuolla perusteella, joten teidän on kestettävä vaan.

Pääasia kuitenkin, että mies jäi sun luokse, eikö vaan. Koita nähdä hyvät puolet. Moni suhde hajoaakin, joten vaikka tilanne ei ole ideaali, on se parempi kuin ero.

Kuten joku sanoikin, niin mitkään terapiat eivät tähän auta. Se auttaisi että toinen nainen häipyisi sieltä samasta työpaikasta pois. Mutta kukaties vaikka viiden vuoden kuluttua se olisi jo häipynytkin? Muista että tilanteet muuttuvat, se ehkä helpottaa

Vierailija
10/23 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimiesasema kuulostaa siltä että löytäisi duunia muualtakin

Vierailija
11/23 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin varmaan voi siirtää sen nussitun alaisen ns. toisiin hommiin? Eli kekkaa sille jotain sellaista hommaa ettei ainakaan ole välittömässä näkö- ja kommunikointiyhteydesssä. Hankkikoon jonkun vastaavan tilalle ja tälle nussitulle joku näennäisduuni johki nurkkaan, tosin sillai hyvän maun rajoissa ettei voi liittoon valittaa syrjimisestä

Vierailija
12/23 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistaa siis osan firmasta eikä voi yksin tehdä tuollaisia päätöksiä keskustelematta asiasta. Eikä ymmärrettävästi halua tuoda asiaa muiden tietoon toimistolla.

Siks mua tää juttu vituttaakin niin rankasti. Ois nussinut edes jotain Nokiassa olevaa muijaa!

Vierailija
13/23 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi ku omistaa osan firmasta..

Sanot miehelle että antaa naiselle potkut tai muuten tulee ero. Se on joko se nainen tai sinä.

Vierailija
14/23 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava ammattimaisuutta osoittaa ap:n mies! Jess, juuri tällaisia työnantajia me kaipaammekin.

Vierailija
15/23 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin varmaan voi siirtää sen nussitun alaisen ns. toisiin hommiin? Eli kekkaa sille jotain sellaista hommaa ettei ainakaan ole välittömässä näkö- ja kommunikointiyhteydesssä. Hankkikoon jonkun vastaavan tilalle ja tälle nussitulle joku näennäisduuni johki nurkkaan, tosin sillai hyvän maun rajoissa ettei voi liittoon valittaa syrjimisestä

Siitä vasta sotku syntyisi. Tuossa on mies suurin syyllinen ja näennäisduunin järjestäminen saattaisi johtaa käräjille. Lisäksi entisellä naisystävällä on mahdollisuus sanoa, että miehen esimiesasema sai hänet tuntemaan, että on suorastaan pakko suostua suhteeseen.

Ainut mahdollisuus on, että mies myy osuutensa yrityksestä ja lähtee pois. Jos se ei käy, niin sitten on ap:n vain kestettävä.

Vierailija
16/23 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni omistaa osan firmasta, jossa työskentelee ja on hallituksen puheenjohtaja. Jos hän jäisi kiinni alaisensa kanssa muhinoinnista, vaatisin naisen lähtöä tai sitten mieheni siirtyisi toiseen työpisteeseen. Onneksi mieheni ei pidä taukoja alaistensa kanssa.

Vierailija
17/23 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joutuis käräjille välittömästi ja laittomasti irtisanottu alainen saisi vuoden, parin palkan firmasta.

Minäkin luulin aina, että mies ei petä. 20 vuotta ehdin luulla niin ja täälläkin palstalla sitä aina julistaa...

Mieheni omistaa osan firmasta, jossa työskentelee ja on hallituksen puheenjohtaja. Jos hän jäisi kiinni alaisensa kanssa muhinoinnista, vaatisin naisen lähtöä tai sitten mieheni siirtyisi toiseen työpisteeseen. Onneksi mieheni ei pidä taukoja alaistensa kanssa.

Vierailija
18/23 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois nussinut edes jotain Nokiassa olevaa muijaa!

Mikäs tässä oli pointti, miksi Nokiassa olevaa muijaa? Buahhah.

t. itse Nokiassa työskennellyt... :)

Vierailija
19/23 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miehen on valittava työnsä tai sinut. Olethan sanonut miehelle suoraan, ettet kestä tuossa tilanteessa? Jo se, ettei luovu omistuksestaan/hanki firmassa itselleen muita tehtäviä on valinta.

Vierailija
20/23 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois nussinut edes jotain Nokiassa olevaa muijaa!

Mikäs tässä oli pointti, miksi Nokiassa olevaa muijaa? Buahhah.

t. itse Nokiassa työskennellyt... :)

Pointti oli varmaan ehkä se että Nokia on kohta muutenkin irtisanomassa porukkaa eli potkut ehkä tiedossa jo valmiiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi