Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te ylipainoiset toverit! Jos kerta olette

Vierailija
01.08.2012 |

niin pirun tyytyväisiä itseenne, niin minkä ihmeen takia te täällä koko ajan kauneuttanne, uhkeita muotoja ja isoja tissejänne tuotte esille ja vakuutatte olevanne tyytyväisiä? Miksi arvostelette hoikempien "olemattomia muotoja"?Miksi on niin tärkeää takoa tätä asiaa muiden päähän?

Itse olen normaalipainoinen ja ei, en vaivaudu täällä vakuuttelemaan kuinka ihanan nätti ja tyytyväinen olen ja kuinka minun solisluuni näkyvät paremmin kuin teidän ja oi että kuinka miehet niitä solisluita sitten rakastaakaan!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen hoikka ja mulla isot tissit. Että osaavat ne laihat&laudatkin olla kateellisia ja ilkeitä ;)

Vierailija
2/24 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla miljoona aloitusta päivittäin, miten läskit ovat kamalia, näin läskin uimahallissa jne jne jne jne. että kyllä mies ottaa hoikan kuin plösön/läskin/jokinorsun jne jne jne. Harvemmin olen nähnyt, että lihavat haukkuvat laihoja, ehkäpä jossakin ketjussa vastaiskuna korkeintaan...

terv. bmi 20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin tyytyväinen itseeni ja isoon perseeseeni. Mainitsen asiasta täällä usein, mutta ainoastaan laihojen ja treenattujen täällä päivittäin aloittamissa ketjuissa, joissa haukkuvat meitä pyöreitä. Tämä siksi, että provosoidun näistä naurettavista kirjoituksista. Muuten en tuo asiaa esille ja en ole huomannut muidenkaan tuovan. Mieleeni ei koskaan tulisi haukkua hoikkia ihmisiä. Ihanaa, että meitä on eri kokoisia ja paksuisia. Tärkeintä on viihtyä painossaan.

Vierailija
4/24 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen hoikka ja mulla isot tissit. Että osaavat ne laihat&laudatkin olla kateellisia ja ilkeitä ;)

Vierailija
5/24 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa pirusti päähän jos joku tunnustaa, että sillä on bmi 25 tai yli, ja on vielä tyytyväinenkin itseensä. Mun mielestäni läskillä (eli siis sellaisella, jolla on bmi enemmän kuin 25) _ei saa olla_ hyvä itsetunto! Vain sellaiset oman läskeyden voivotteluketjut on sallittuja.

Vierailija
6/24 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reilusti ylipainoinen ja inhoan itseäni ja läskejäni. Tunnen olevani epähaluttava ja epämiellyttävä ja kadehdin tuttavien hoikempia vartaloita ja niitä solisluitakin.

Juu, tiedän että mun pitäisi joko kasvattaa itsetunto tai laihduttaa, mutta kumpaakaan en osaa.

t. 165cm 95kg

Vierailija
7/24 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi normaalipainoista haukutaan läskiksi? Jos näkisit minut, ajattelisit vain, että onpas hyvännäköinen ja tyylikäs nainen.

Vierailija
8/24 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi normaalipainoista haukutaan läskiksi? Jos näkisit minut, ajattelisit vain, että onpas hyvännäköinen ja tyylikäs nainen.

sinulla on ylimääräistä useita kiloja. Onko se niin hankala myöntää, että näin on?

Vierailija
9/24 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku kaikkitietävä selittää, mikä on laihan ja hoikan ero? Minä tiedän moniakin, jotka ovat painoonsa nähden hoikkia, vaikka eivät olisi välttämättä kilomääräisesti mitään keijukaisia. Voisko joku nyt selvyyden vuoksi kertoa laihalle ja hoikalle ne absoluuttinen, ainoat oikeat av-määritelmät?

Vierailija
10/24 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla on ylimääräistä useita kiloja. Onko se niin hankala myöntää, että näin on?

Myöntäisin olevani läski, jos olisin sellainen. Nyt olen oikeista paikoista muodokas nainen, jolla on pitkät sääret ja hyvät rinnat. Mulle ei ole koskaan sanottu, että pitäisi laihduttaa ja minua luullaan aina noin 8 vuotta ikäistäni nuoremmaksi. Alkossa jopa 17 vuotta ikäistäni nuoremmaksi. Pistä paremmaksi!

Vierailija
11/24 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä v*tun väliä sillä on, että onko joku normaalipainon ala- vai ylärajalla, jos on normaalipainossa kuitenkin? Se koko skaala siinä välillä on normaalia! Ei se mene niin, että vain se alaraja on hyväksytty ja hyvä ja ainoa oikea, ja siinä alarajalla olevat ihmiset on ainoita hyvännäköisiä, ja ihminen jolla on grammakin enemmän on armoton läski ja järjettömän ruma.

Vierailija
12/24 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä juuri hämärtyy usean av-mamman todellisuudenkuva.

Vierailija
13/24 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sitä isommat, vaikka normaalipainosia ovatkin, ovat sairaita läskejä jotka ovat kateellisia A-kupin tisseille.

Vierailija
14/24 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöntäisin olevani läski, jos olisin sellainen. Nyt olen oikeista paikoista muodokas nainen, jolla on pitkät sääret ja hyvät rinnat. Mulle ei ole koskaan sanottu, että pitäisi laihduttaa ja minua luullaan aina noin 8 vuotta ikäistäni nuoremmaksi. Alkossa jopa 17 vuotta ikäistäni nuoremmaksi. Pistä paremmaksi!

todistelusi siitä miksikään muutu. Onhan se eri asia painaako esim. 168cm nainen 61kg vai 71kg, vai mitä?

Ja tässä faktaa:Lievä lihavuus 25.0 - 29.99

Vierailija
15/24 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kiva kuulla olevansa lauta, muah!

Vierailija
16/24 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/24 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 25 ei ole ylipainoinen!

Vierailija
18/24 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tässä faktaa:Lievä lihavuus 25.0 - 29.99

Toiset on siitä onnellisia (itsekin kuulun niihin) että näytän naiselta vielä vähän ylipainoisenakin, se läski kun ei kerry esim. mahaan.

Vierailija
19/24 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tyhmiäkö suomalaiset naiset ovat?

Vierailija
20/24 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tyhmiäkö suomalaiset naiset ovat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme