Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka muu ei ole jaksanut lukea Enkeli-Elisa-päiväkirjoja vaan seuraillut vain täältä

Vierailija
09.07.2012 |

Mä luin Enkeli-Elisa-juttuja blogista ehkä vartin. Jessus, miten paskaa tekstiä. Minttis sitä ja Minttis tätä Ja Miklu, Mikki ja Minni. Meni hetken aikaa tajuta, kuka on mukamas kuollut. Se koko blogi haiskahti alusta lähtien, että ajattelin sen olevan jonkun vähän yksinkertaisen tai sairaan ihmisen tekstiä. En kuitenkaan ajatellut, että yksi höntti nainen olisi kaiken takana.

Nyt sit odotellaan lehtihaastiksia, joissa Minttis kertoo "kaiken" ja tilittää tuskiaan ja median aiheuttamaa mielipahaa. "Luulin tekeväni oikein". "Vauhtisokeus iski." "Rankka taustani vei järkeni." "Nyt puhuu Vettenterä itse: Näin minua kiusattiin."

"Harkitsin itse itsemurhaa."

Jne... Toimittajat jo odottelevat kieli pitkällä, jotta Minttis palaa lomalta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia pohdintoja, täytyy sanoa. Tulee mieleen se toinen wannabe-kirjailija edellistalvelta :)

Vierailija
2/9 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en ole muuten seurannut. Mutta mitä olen tajunnut, on se että vittu mitä narinaa ihan aiheen ohi, ketä KIINNOSTAA onko ne totta tai ei, eiks tärkeintä ole puhua nimenomaan kiusaamisesta??

KYSYN VAAN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku antanut rahaa Enkeli-Elisalle? Jos ei niin mitä sit. Miksi poliisi on kiinnostunut?

Vierailija
4/9 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Hesarin perusteella kiinnostuin, ja homma täyttää kyllä petoksen tunnusmerkit. Häpeällistä, että näin vakavalla asialla haetaan taloudellista hyötyä ja tehdään hallaa oikeille kiusatuille nuorille.

Vierailija
5/9 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kirja oli omakustanne ja hän ei siis saa voittoa just sen takia?

Ääääääh!!!!!!!

Vierailija
6/9 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakustanteista saa ihan yhtä lailla voittoa kuin kustantajan kautta tehdyistä. Erona on se, että kustantaja ei vedä välistä, eli voitto on suurempi. Ja tämä kohu vasta onkin tuonut hyvin mainosta, eli siinäkin mielessä hyvin onnistunut rahastus.

Vierailija
7/9 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vettenterän mukaan Jonakin päivänä kaduttaa -kirjaa on myyty vähän yli 2000 kappaletta. Rahaa kirjoista on tullut noin 7000 euroa ennen veroja. Ei kiusata -yhdistys on saanut myynnistä noin tuhat euroa."

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288482834107.html

Tero

Vierailija
8/9 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämäkin faktat rahantulosta tulee taas samasta lähteestä.

Netin mukaan kirjailija on myös heittänyt keikkaa kouluissa yms. kertomassa asiasta. Eiköhän niistäkin ole palkkaa tullut.

Vierailija
9/9 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millä tavalla tehdään hallaa "oikeille" kiusatuille?