Huoliiko nykyaikana kukaan mies lihavaa naista?l
Minä kaipaisin vierelleni huumoritajuista, romanttista ja keskustelutaitoista miestä salaiseen suhteeseen. Rakastan seksiä, ja mieheni kanssa harrastan sitä usein. Mutta muusta en mieheni kanssa juuri nautikaan : (
Tuntuu, että maailma on täynnä yksinäisiä miehiä, mutta lihavat naiset eivät kelpaa kenellekään. Ystäväksi kyllä, mutta ei rakastajaksi. Onko näin?
Kommentit (65)
Miehet haluavat salaiselta suhteelta eri asioita kuin sinä. Suosittelen laihduttamista. Oma vaimonikin varmaan haluaisi minulta huumorintajua, romantiikkaa ja keskustelutaitoa. Mutta miten toimit naisen kanssa, joka on hidas tajuamaan huumoria jos tajuaa lainkaan, yleissivistykseltään niin heikko, että keskustelu jää väkisin pintapuoliseksi. Fyysiseltä kunnoltaan ja viehätykseltään niin huono, että siitä on romantiikka kaukana. Taidat olla miehesi mielestä samanlainen.
kaikilla miehillä ei ole varaa valta. Mutta jos itse valitset liian tarkasti, niin tuohon sinun tavoittelemaan kategoriaan jää miehiä ylipäätään niin vähän, ettei niitä riitä kaikille. Romanntiset miehet muuten eivät lähde salasuhteeseen, koska pettäminen ei nyt ole niin hirveän romanttista.
Oscar.
Minä kaipaisin vierelleni huumoritajuista, romanttista ja keskustelutaitoista miestä salaiseen suhteeseen. Rakastan seksiä, ja mieheni kanssa harrastan sitä usein. Mutta muusta en mieheni kanssa juuri nautikaan : (
Tuntuu, että maailma on täynnä yksinäisiä miehiä, mutta lihavat naiset eivät kelpaa kenellekään. Ystäväksi kyllä, mutta ei rakastajaksi. Onko näin?
Itse rakastan reilunkokoisia naisia..jos haluat tietää lisää niin arto.luukku.fi
Tuntuu, että maailma on täynnä yksinäisiä miehiä, mutta lihavat naiset eivät kelpaa kenellekään. Ystäväksi kyllä, mutta ei rakastajaksi. Onko näin?Itse rakastan reilunkokoisia naisia..jos haluat tietää lisää niin arko.luukku.fi
Rehevässä/lihavassa naisessa ei se rehevyys vaikuta vaan se miksi on rehevä. Toki geeneillä on tässä asiassa tekemistä mutta suurin osa rehevistä naisista joita olen elämän varrella kohdannut ovat olleet pohjimmillaan laiskoja. Röhnötetään sohvalla ja syödään. Mitään ei saada koskaan aikaiseksi. Henkisesti ollaan tuuliajolla. Tähän väliin pitää muistuttaa että nämä havainnot ovat omia, eikä niitä pidä yleistää kaikkiin lihaviin naisiin. Minä en ole kertaakaan tavannut lihavaa naista joka olisi henkisesti tasapainossa ja olisi suhtautunut elämiseen positiivisesti. Sama koskee erittäin laihoja naisia.
Monella naisella lihavuus johtuu munan puutteesta ja siitä seuraavasta huonommuuden tunteesta.
En minä miehenä meinaat ainakaan munaani lihavalle naiselle antaisi. Sori vaan, mutta saan ulkonäöstään huolehteviltakin. Ulkoinen kauneus ei estä sisäistä kauneutta, pikemminkin usein tuntuu olevan päinvastoin. Lihavat katkeroituvat ja muuttuvat epävarmoiksi kun eivät saa ketään tai joutuvat tyytymään laarin pohjimmaisiin.
Monella naisella lihavuus johtuu munan puutteesta ja siitä seuraavasta huonommuuden tunteesta.
ajaa syömään. Ruoka on läheisyyden korvikkeena helppo ja siitä saa oikeasti apua.
15vuotta suhdetta takana ja paino on noussut 40kg tosin syynä myös sairastuminen... silti tunnen itseni yksinäiseksi ja kaipaan läheisyyttä, juttu seuraa ja suutelua... oma mies vaan pelaa tietokoneella.
Mielestäni naiseen kuuluun tietty pehmeys, luuviulut joutaa helvettiin koliseen. Tietysti liika on aika liikaa. Kohtuus kaikessa.
... nuo.. Jokainen itse päättää minkä kokoinen haluaa olla ja millasessa kropassa on hyvä olla. Ihan turha tulla jälkeenpäin itkemään et sen ja sen takia lihoin. Iselläni on diagnosoitu vaikea masennus aikoinaan, ja nyttemmin 'enää' keskivaikea, silti olen ulkoisesti kunnossa ja hoikka (160/52) Ihan tietoisesti oon pitänyt itsestäni koko ajan huolta, vaikka koko muu elämä on ollu välillä yhtä helvettiä. Olen ollut huonoissa suhteissa, mutta olen ne osannut lopettaa. Nyt olen äärimmäisen ihanan miehen kanssa, joka kehuu ulkonäköäni, ja voin sanoa että olen sen ansainnut. Lapset, huono parisuhde ym, kaikki pelkkiä tekosyitä siihen, et on päässyt 'vähän' repsahtaa. Ottakaa kaikki ruokuttajat ero huonosta miehestä, yhteishuoltajuus lapsiin, nii jopa on omaa aikaa huolehtia itsestään, ja voi ihan vapaasti valita millasen miehen itelleen ottaa!! Mut kukaan ei tuu kotiovelta hakee, eikä täältä palstoilta saa sääliä saatikka löydy ihmistä joka ottais vastuun teidän ongelmista ja läskeistä!! Piste!
et turha on syyllistää miehiä, jos ne ei halua läskiä naista. Miks pitäis halutakkaan?? En minäkään ottais mistään hinnasta läskiä miestä. Maailmassa on varaa valita.
Yleensä miehet ovat valmiita laskemaan standardejaan jos haluavat seksiä, mutta vakituinen suhde vaatii yleensä sen, että myös ulkonäkö on kunnossa.
Eli liian lihava ei saa edes seksiä ja ylipainoinen saa seksiä, muttei kukaan huoli vakituiseksi.
Ehkä julmasti sanottu, mutta mieluummin selibaatissa kuin ruman naisen kanssa. Jos ei nainen ollenkaan miellytä silmää niin eihän siinä edes heppi heilahda.
Toisaalta pullukat naiset voivat olla kauniita ja seksikkäitä, jos ne pehmikkeet ovat oikeissa paikoissa. Olen seurustellut reilusti ylipainoisen naisen kanssa joka oli pitkine kiharoineen ja leveine lantioineen hyvin naisellinen ja kiihottava.
Suomalaisilla geeneillä vaan vaiitettavasti tuntuu naisillakin rasva kertyvän keskivartaloon, eikä lantiolle ja rintoihin. Möhömahaan kun yhdistää a-kupin rinnat ja lyhyeksi harjakseksi kynityn tukan niin hyi yök.
niin siinä ei paljon ole itsekontrollista enää kyse... itse olin 3kk syömättä ja nukkumatta jonka jälkeen osastolle ja naamaan lääkettä joka nostaa painoa ja painoa tuli sitten 49kg ei ollut oma valinta.
JA MIKSI LIHAVA NAINEN EI VOI OLLA KAUNIS? Ja voin väittää että saan hepin kun hepin pystyyn vaikka läskiä on vyötäröllä!!!!
Ja vielä vastaa näin typeriin kysymyksiin yleistämällä?
Lihavilla naisilla on puolisoita ja seksisuhteita ihan siinä missä muillakin. Eikä tarvitse olla edes mikään lihava mies, jos ei lihava mies kiinnosta. Kuten ei lihavalla miehelläkään tarvitse olla lihavaa naista, jos ei kiinnosta.
Ihmisen persoonallisuus ja kokonaisuus on jotain ihan muuta kuin vain se ulkoinen kuori. Toki se on yksi iso osa asiaa, eikä tosiaan ole niin, että lihavat olisi aina henkisesti hirveän kauniita tms. sontaa. Mutta tyhmä on ihminen, joka tuijottaa toisessa vain yhtä tekijää - ja sitten yleensä jälkikäteen vielä valittaa, kun muuten ei natsaa, ei sitten millään.
tilanne tulee siitä, että seksi toimii ja muutenkin synkkaa, mutta jonkin syyn (ikä, paino, ulkonäkö, jne.) takia naista ei halua vakituiseksi tai esitellä tutuille.
Ymmärsin että lihava nainen kysyy löytyisikö jostain salasuhteeseen miestä.
Mitä ihmeen järkeä siihen olisi ryhtyä? Jos itse lähtisin pettämään vaimoani niin tekisin sen sellaisen kanssa joka miellyttää meitä kumpaakin: minua ja munaani.
Olisi tosi noloa jäädä kiinni vaimolle jonkun lörtön nusasusta.
Jos naisella on hyvä pillu ja salaa naidaan, niin ihan varmasti kelpaa lihavakin, mutta joku raja tietysti lihavuudessakin on.
Löytyy laihanakin. Onhan se tietenkin valitettavaa sinun kannaltasi, mikäli geenilotossa on käynyt surkeasti etkä saa kiloja tippumaan vaikka kuinka riuhtoisit. Mikäli taas on kyse siitä, että sohva, sipsit ja sidukka maistuvat etkä edes yritä laihduttaa niin kärsi se sitten omissa nahoissasi.