Huoliiko nykyaikana kukaan mies lihavaa naista?l
Minä kaipaisin vierelleni huumoritajuista, romanttista ja keskustelutaitoista miestä salaiseen suhteeseen. Rakastan seksiä, ja mieheni kanssa harrastan sitä usein. Mutta muusta en mieheni kanssa juuri nautikaan : (
Tuntuu, että maailma on täynnä yksinäisiä miehiä, mutta lihavat naiset eivät kelpaa kenellekään. Ystäväksi kyllä, mutta ei rakastajaksi. Onko näin?
Kommentit (65)
eihän tuo paino liity mitenkään asiaan. Täällä hoikka nainen ap:n kaltaisessa tilanteessa eikä niitä prinssejä tännekään kuuulu. Tai kelpaa hoikka nainen toki seksiseuraksi mutta siihen se kelpaaminen sitten jääkin... sitäpaitsi sitähän saa kotoakin
Itse olen pullea, eikä ole kyllä koskaan ollut miesseurasta pulaa. Tiettyyn pisteeseen asti uskon, että ne kilot eivät niinkään merkkaa, vaan se, millä asenteella ne kantaa!
harrastamalla liikuntaa ja pitäen itsestään huolta?
Läskin kertyminen kertoo laiskuudesta ja tyhmyydestä. Normaalipainoisuus ja itsestään huolehtiminen kertoo psyykkisestä tasapainosta. Kukaan ei halua olla läski. Läskeillä on aina joku ongelma.
Psyykkinen tasapaino ei riipu painosta. Tuon välittäminen kertoo lähinnä f60 alkuisesta diagnoosista. Hakeudu lääkärin vastaanotolle tarkempiin tutkimuksiin!!
ajaa syömään. Ruoka on läheisyyden korvikkeena helppo ja siitä saa oikeasti apua.
15vuotta suhdetta takana ja paino on noussut 40kg tosin syynä myös sairastuminen... silti tunnen itseni yksinäiseksi ja kaipaan läheisyyttä, juttu seuraa ja suutelua... oma mies vaan pelaa tietokoneella.
Joten kwksi jotain muuta korvikkeeksi......Sun ikäväs on kestänyt koko elämäsi ajan.........ja jatkuu.
Huomattava ylipaino saattaa vähän kyllä haitata miesten metsästystä. Lievästä ylipainosta tuskin on mitään haittaa. Huomattavasti ylipainoista naista on hankala lähestyä pienellä kalulla. Tuntuu, että solakka mies hukkuu läskien sekaan niin, että hädin tuskin korvia näkyy. Eikä herraijestas solakka, kuiva mies pysy ehjänä eikä hengissä sellaisen matamin alla ainakaan.
Mä tapasin hiljan hauskan, varakkaan, älykkään mutta erittäin ylipainoisen miehen. Vastaukseni hänen rakkaudenosoituksiinsa oli, että seksi käy, muu ei. En vain halua parisuhteeseen miehen kanssa, joka ei ole nähnyt piliään vuosiin ja joka kuolee kohta sydäriin. Harmi sinänsä, ihmisenä oli todella ihana. Mutta elämä on. Ja uskon, että hänkin löytää hyvän naisen: olkoon sitten toinen pullukka.
Kun tuollaisia naisia vaan löytäisikin helpommalla !!
Luuvuiluja syllä saa ja riittää hyi.
Ei liikakilot pahasta ole, päinvastoin. Älä anna näiden idioottien polkea itsetuntoasi. Ongelma on siinä salasuhteessa, minä en ainakaan ikinä haluaisi olla millään tavalla osallisena pettämiseen.
kunhan löytyisi jostain. Tarjolla lähinnä päihdeongelmaisia Salattujen elämien toljottajia. Löytyisikin fiksu ja kummankin seksuaalisuudesta nauttiva nainen.
No, eipä tule yllätyksenä minullekaan, lihavalle naiselle. Ylitettyäni tietyn painon lakkasin olemasta miehille ihminen, sain lähinnä vihamielistä kohtelua eri tilanteissa jos minua edes huomattiin. Aika rankka kokemus, koska hoikempana suhtautuminen oli täysin toisenlaista...
Voi itku tätä rakkaudenkaipuun määrää! Kun kirjoitin tuon ensimmäisen viestini, olin jotenkin sekaisin ajatusteni kanssa. Paljon on tullut mietittyä ja jotenkin on niin rauhallinen olo, vaikka halu ja kaipuu polttaa ihon alla. Jotenkin vain tiedän, että onni odottaa minua. Joku ihana vielä minut joku päivä haluaa sellaisena kuin olen.
Mielenkiintoni heräsi sinun vahvaan persoonalliseen omaan tahtoosi. Tätä minä naisessa arvostan ja se saa mieleni kiinnostumaan sinusta. Olisin halunnut kysyä minkä ikäinen olet.
T. Mies 41
Liitossani, jos asia näin olisi... Ikäni on samaa luokkaa kuin kysyjänkin. Elämä takana...ja varsinkin edessä:D
Ap
Kuinka "tärkeä" aihe tämä aloitukseni on ollut. Hirvittävä määrä lukijoita ja paljon kommentteja. Ihanaa. En ole yksin ajatusteni kanssa.
Minä kaipaisin vierelleni huumoritajuista, romanttista ja keskustelutaitoista miestä salaiseen suhteeseen. Rakastan seksiä, ja mieheni kanssa harrastan sitä usein. Mutta muusta en mieheni kanssa juuri nautikaan : ( Tuntuu, että maailma on täynnä yksinäisiä miehiä, mutta lihavat naiset eivät kelpaa kenellekään. Ystäväksi kyllä, mutta ei rakastajaksi. Onko näin?
Kyllä se varmaan näin juuri on, kuten kuvailit. Valitettavasti, niin pinnallista, niin pinnallista.
Surkeaa, että olen yksi heistä mätämunista.
Voi toki ottaisin itselleni lihavan naisen rakastajattareksi. Seksi lihavan naisen kanssa on suuri unelmani.
Olin iloisesti yllättynyt lihavan naisen suloista. Mahtavaa! Uusi kokemus joka ei jää viimeiseksi.