Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoliiko nykyaikana kukaan mies lihavaa naista?l

Vierailija
01.08.2012 |

Minä kaipaisin vierelleni huumoritajuista, romanttista ja keskustelutaitoista miestä salaiseen suhteeseen. Rakastan seksiä, ja mieheni kanssa harrastan sitä usein. Mutta muusta en mieheni kanssa juuri nautikaan : (

Tuntuu, että maailma on täynnä yksinäisiä miehiä, mutta lihavat naiset eivät kelpaa kenellekään. Ystäväksi kyllä, mutta ei rakastajaksi. Onko näin?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen aloituspostaajalle laihduttamista. Vatsalihasjengiltä voi kysyä laihdutusvinkkejä. :smoke:

Vierailija
22/65 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö nyt oikein? Aloituspostaaja on siis huolissaan siitä, että kukaan ei huoli salasuhteeseen vakavista mielenterveyden ongelmista kärsinyttä huomattavan ylipainoista naista.

Jos näin on, suosittelen lämpimästi aloittajalle joko:

1) reality checkiä

2) laihduttamista

3) trollauksen lopettamista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...huumoritajuista, romanttista ja keskustelutaitoista miestä. Nämä asiat kun liittyvät älykkyyteen.

Itse pidän pehmeistä naisista. Heillä liikkuu myös korvien välissä yleensä paljon enemmän kuin niillä, joiden elämän sisältönä on "huolehtia itsestään" (= pilata muotonsa ja hiuksensa ja peittää itsensä kosmetiikkaan)

Vierailija
24/65 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta!

Vierailija
25/65 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään valaista

Vierailija
26/65 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aloitukseni jälkeen kommentoinut mitään. Eli mielenterveys-juttu ei ole minun kirjoittamani. Vaikka olen lihava, huumorini jaksaa kannattamaan tässä elämässä ilman mielialalääkitystä : D

Olen lukenut viestejänne, kiitos niistä. Yhteenvetona tulin tulokseen, että lihavan kanssa ei haluta olla, hävetään olla vaikka haluaisikin ja muutama haluaisi olla.

Minä odotan prinssiäni ja kasvatan rohkeutta erota miehestäni. Sitten voisin rakastaa salaamatta jotakuta, joka minua rakastaisi läskeineni. Hyvää kannattaa odottaa...

Vierailija
27/65 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit vaan laihdutat.

Vierailija
28/65 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydät varmasti rinnallesi unelmiesi prinssin, kukapa ei haluaisi romanttiseen salasuhteeseen lihavan pettäjänaisen kanssa :) Lisääppä yhtälöön vielä lupa valokuvata ja laskea eritteet naamalle niin ottajia löytyy varmasti!

Jos pettäminen kiinnostaa, kannattaisiko hakea seuraa ns. omasta kastista, eli uskottomista ja lihavista ihmisistä?

Vierailija
29/65 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydät varmasti rinnallesi unelmiesi prinssin, kukapa ei haluaisi romanttiseen salasuhteeseen lihavan pettäjänaisen kanssa :) Lisääppä yhtälöön vielä lupa valokuvata ja laskea eritteet naamalle niin ottajia löytyy varmasti!

Jos pettäminen kiinnostaa, kannattaisiko hakea seuraa ns. omasta kastista, eli uskottomista ja lihavista ihmisistä?

Tämä kuulostaa niin hullulta: ) Ei minusta taida olla mihinkään salasuhteeseen, niinkuin äsken epäilinkin. Naurattaa niin kamalasti, kun kuvittelen itseni valokuvattavana.

Mutta prinssini haluan edelleen, sellaisen jumalattoman hauskan ja ihanan tyypin. Lihavan tai laihan.

AP

Vierailija
30/65 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastamalla liikuntaa ja pitäen itsestään huolta?

Läskin kertyminen kertoo laiskuudesta ja tyhmyydestä. Normaalipainoisuus ja itsestään huolehtiminen kertoo psyykkisestä tasapainosta. Kukaan ei halua olla läski. Läskeillä on aina joku ongelma.

Itse pidän pehmeistä naisista. Heillä liikkuu myös korvien välissä yleensä paljon enemmän kuin niillä, joiden elämän sisältönä on "huolehtia itsestään" (= pilata muotonsa ja hiuksensa ja peittää itsensä kosmetiikkaan)

Vierailija
31/65 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on läski muija, en ole enää 2vuoteen (ainakaan..) halunnut tehä hänen kanssa mitään, ei vaan seiso kun katton sitä.. eroakaan ei suostu ottamaan, kun ei halua yksin elää.

Yritin lähteä mutta hän vetäs heti ittensä teholle(paljon tabuja) enkä kenenkään henkeä halua niskoilleni! sitten vaan kärsitää.. miten pirussa mä otinkaan pullukan akan!!

Vierailija
32/65 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä postia, niin kirjoitellaan. Siitä se lähtee tutustuminen.

Vierailija
33/65 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on läski muija, en ole enää 2vuoteen (ainakaan..) halunnut tehä hänen kanssa mitään, ei vaan seiso kun katton sitä.. eroakaan ei suostu ottamaan, kun ei halua yksin elää.

Yritin lähteä mutta hän vetäs heti ittensä teholle(paljon tabuja) enkä kenenkään henkeä halua niskoilleni! sitten vaan kärsitää.. miten pirussa mä otinkaan pullukan akan!!

t

Minun suhteessani seksiä riittää yllinkyllin, mutta kun haluaisin muutakin ilonpitoa ja välittämistä. Ja mieheni on se, joka tabuja ottaisi eron tullessa.

Me ihmiset olemme kummallisia...

Vierailija
34/65 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista sun puheista saa vähän sellasen käsityksen että on satukirjoja luettu vähän liikaa? Olet suhteessa jossa mies on tuppisuu. Seksi sujuu mutta kaipaat jotain muuta. Itse et tunnu olevan valmis tekemään asian eteen mitään etkä tahdo tehä muutoksia. Miehesi ei muutu. Tai et ainakaan ole onnistunut muuttamaan häntä. Tullaan tänne valittamaan kohtaloa mutta ei olla valmis tekemään asian eteen tarvittavaa.

Vierailija
35/65 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista sun puheista saa vähän sellasen käsityksen että on satukirjoja luettu vähän liikaa? Olet suhteessa jossa mies on tuppisuu. Seksi sujuu mutta kaipaat jotain muuta. Itse et tunnu olevan valmis tekemään asian eteen mitään etkä tahdo tehä muutoksia. Miehesi ei muutu. Tai et ainakaan ole onnistunut muuttamaan häntä. Tullaan tänne valittamaan kohtaloa mutta ei olla valmis tekemään asian eteen tarvittavaa.[/i

Asia on juurikin näin. Ehkä pitäisi palata maanpinnalle ja uskoa, ettei minulla ole mitään mahdollisuuksia tällaisena.

Kaunista sxksyä kaikille, oli mukava lukea ajatuksianne.

Ap

Vierailija
36/65 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastamalla liikuntaa ja pitäen itsestään huolta?

Läskin kertyminen kertoo laiskuudesta ja tyhmyydestä. Normaalipainoisuus ja itsestään huolehtiminen kertoo psyykkisestä tasapainosta. Kukaan ei halua olla läski. Läskeillä on aina joku ongelma.

Voi sinun käsitystäsi lihavista. Ei se ole välttämättä omasta halusta olla lihava. Tiedän ihmisiä joille on sattunut onnettomuuksia ja liikkuminen mahdotonta, onko se tyhmyyttä?. Lihaville sanoisin niin että olette loistotyyppejä, puolentunnin liikunta päivässä auttaa jo aineenvauhdintaan. Jos on motivaatiota kyllä siinä vuoden-aikana jo laihtuu väkisinkin. Jos en olisi naimisissa niin ottaisin vaimokseni pullukan koska tunnen heitä, ja heidän tunnoistaan. Onnea sinulle AP ja oli kiva vastata sinulle.

Vierailija
37/65 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oma mies ja olen läski(161/78) ja 45 plus ikäinen, joten eiköhän toi riipu ihmisestä.

Vierailija
38/65 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen vähän pullukka kelpaa hyvin salasuhteeseen hyvänkin näköisille fiksuille ja varakkaille miehille, joita ei aina oman pikku edustusvaimokkeen seura/jyystäminen jaksa innostaa. Tsori laiheliinit. Se on sitten eri asia, että oikeaan suhteeseen joutuu tyytymään vähemmän hyvännäköiseen, itsensä tasoiseen mieheen. Toisaalta salasuhde varattuun parempaan mieheen on win-win -tilanne. Minä saan nauttia tasokkaasta miehestä ja mies ilmeisesti saa sellaista seksiä ja keskustelua, mitä kotona ei irtoa.

Vierailija
39/65 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko tässä vähän pullukasta vai oikeesti lihavasta? siis naisessa pitää olla pyöreyttä se takaa yleensä rennomman ihmisen.

Mutta lihavat on jotenkin rikki joko henkisesti tai fyysisesti. fyysinen vika ei sinänsä haitaa mitään.. mutta lihavuus rajoittaa tekemisiä ja elämää aika paljon.

Haluatko riippa kiven nilkkaasi? seksi sujuu varmaan ihan ok! mutta ei tosi kivasti kuitenkaan.. riittääkö se sinulle?

tätä listaa voi jatkaa..

bmi+31 ja sitten alkaa puhua lihavuudesta. puhun kokemuksesta, en ennakko luuloista.

Vierailija
40/65 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuisikohan täällä olemaan kunnon pullukkaa (09-019 alue) ?

Jos olet tuossa otsikossa mainituissa mitoissa niin kirjoita > rehevaa@wippies.fi