Sanna Kiiskestä leikattiin ulos tyttövauva
Kommentit (56)
Mahasta vaan kaivetaan vauva kun itse makaa pöhnässä... Itse olen synnyttänyt kaikki neljä lastani ja olen siitä kovin ylpeä.
Mahasta vaan kaivetaan vauva kun itse makaa pöhnässä... Itse olen synnyttänyt kaikki neljä lastani ja olen siitä kovin ylpeä.
Ne revitään lokoisista oloistaan yhtäkkiä päästä vetämällä tänne kylmään maailmaan. Järkkyis siinä isommankin ihmisen maailma.
Mulle itselle olisi myös sektio ollut vihoviimeisin vaihtoehto. Onneksi sain synnyttää alateitse.
Lapsiparalla ei ole syntymäpäivää.. :(
Onhan sillä syntymäpäivä mutta häntä ei ole synnytetty.
2 eri asiaa syntyä ja synnyttää, snaijaaksä?
Lapsiparalla ei ole syntymäpäivää.. :(
Onhan sillä syntymäpäivä mutta häntä ei ole synnytetty.
2 eri asiaa syntyä ja synnyttää, snaijaaksä?Lapsiparalla ei ole syntymäpäivää.. :(
Voi lapsiparkaa.. :(
pystyvän lapsentekoon mut ei niin ei.
oudolta tällaisesta lastaan puolitoista tuntia ponnistaneesta mammasta.. Mutta kukin tyylillään ja tavallaan.
koska ei ole synnyttänyt lastaan.
oudolta tällaisesta lastaan puolitoista tuntia ponnistaneesta mammasta.. Mutta kukin tyylillään ja tavallaan.
vaikka ponnistus vain 1 minuutti ja kolme kertaa käynyt näin.
vaikka ponnistus vain 1 minuutti ja kolme kertaa käynyt näin.
Mutta jos joku haluaa jo suoraan keisarinleikkauksen, niin on aika outoa..
Voihan olla että sektioon päädyttiin jonkun lääketieteellisen syyn takia. Olisiko sitten parempi, että sektio jätettäisiin tekemättä ja sekä äiti että lapsi voisivat vaikkapa kuolla?
Esim 150cm/45kg ystäväni synnyttänyt ongelmitta 3x 4,5kg vauvan maailmaan kun taas toinen 175cm/75kg ystäväni ei siihen pystynyt kiitos kapean lanteiston vaikkei ulospäin olisi ehkä uskonutkaan.
-6-
millä tyylillä se tulee kunhan tulee ja mahdollisimman turvallsesti!
Ei sitä kukaan tervejärkinen nainen hankkiudu raskaaksi sen takia että saa synnyttää alakautta vaan sen takia että se lapsi saadaan. Yks paskan hailee miten tulee.
Ei kukaan normaalilla itsetunnolla varustettu äiti-ihminen myöskään kuuluta ja korosta sitä millä tavalla sen mukulansa on tähän maailmaan puskenut...se on luuserien hommaa se!
Maiju