Sanna Kiiskestä leikattiin ulos tyttövauva
Kommentit (56)
vaan sektiolla lapsen saanut äiti, enkä todella itse koe synnyttäneeni! Äiti olen ja hyvä sellainen olenkin (mielestäni), mutta synnytyksestä minulla ei ole mitään kokemuksia.
oudolta tällaisesta lastaan puolitoista tuntia ponnistaneesta mammasta.. Mutta kukin tyylillään ja tavallaan.
siis synnytit? Toi on syöksysynnytys, ei oikea synnytys:) Ei millään pahalla. Asioista on puhuttava niiden oikeilla nimillä. Et näemmä ole oikein perehtynyt synnytykseen, jos pidät tuota jonkinmoisena saavutuksena.
oudolta tällaisesta lastaan puolitoista tuntia ponnistaneesta mammasta.. Mutta kukin tyylillään ja tavallaan.
siis synnytit? Toi on syöksysynnytys, ei oikea synnytys:) Ei millään pahalla. Asioista on puhuttava niiden oikeilla nimillä. Et näemmä ole oikein perehtynyt synnytykseen, jos pidät tuota jonkinmoisena saavutuksena.
ponnistaneensa 1,5h, niin silloin se on ollut vasta ponnistusvaihe. Ei millään pahalla, mutta opetellaan lukemaan.
Eijei, tämä urhea äiti on siis 1,5 TUNTIA pitänyt sukanvarsista kiinni ja yrittänyt mykeltää lasta ulos. On ähissyt, huutanut, puhissut, mies ja kätiö on vieressä huutanut, ponnista, hengitä, ponnista ja äiti on hiki päässä tehnyt työtä käskettyä puolitoista tuntia. Niinhän ne tekee elokuvissakin.
:x
kyllä sanovat etteivät ole synnyttäneet.
Ei jösses, oletteko tosissanne?
"Sektiolla synnyttänyt nainen ei ole oikeasti synnyttänyt".
Onko TYPERÄMPÄÄ kuultu?! :D
Täytyykin tästä soitella heti parille ystävälleni, etteivät he olekaan synnyttäneet lapsiaan. Mahtaa olla pettymys. Eräskin raukka joutui varomaan todella pitkän ajan liikkumistaan, harmillista kuulla, että aivan turhaan, kun näemmä ei lastaan edes synnyttänyt :/
Itse en ole synnyttänyt, eikä minusta ole leikelty ketään ulos. Tietysti en saisi tunkea nokkaani asiaan, mistä en mitään tiedä, mutta valaiskaa nyt tyhmempää: mitä väliä on sillä, MITEN lapsi on syntynyt? Mistä nämä kuumat tunteet sektiolla synnyttäneitä äitejä kohtaan? Pääsivätkö he helpommalla? Huijasivat synnytyksen? MITÄ?? :D
Ei jösses, oletteko tosissanne?
"Sektiolla synnyttänyt nainen ei ole oikeasti synnyttänyt".
Onko TYPERÄMPÄÄ kuultu?! :D
Täytyykin tästä soitella heti parille ystävälleni, etteivät he olekaan synnyttäneet lapsiaan. Mahtaa olla pettymys. Eräskin raukka joutui varomaan todella pitkän ajan liikkumistaan, harmillista kuulla, että aivan turhaan, kun näemmä ei lastaan edes synnyttänyt :/
Itse en ole synnyttänyt, eikä minusta ole leikelty ketään ulos. Tietysti en saisi tunkea nokkaani asiaan, mistä en mitään tiedä, mutta valaiskaa nyt tyhmempää: mitä väliä on sillä, MITEN lapsi on syntynyt? Mistä nämä kuumat tunteet sektiolla synnyttäneitä äitejä kohtaan? Pääsivätkö he helpommalla? Huijasivat synnytyksen? MITÄ?? :D
Sektioitu nainen ei ole synnyttänyt. Mitä siitä et tajua? ei kukaan oo väittäny et sil oiskaan mitään väliä miten lapsensa on saanut. mutta synnytys vaan on eri asia kuin leikkaus. daa...
vaan sektiolla lapsen saanut äiti, enkä todella itse koe synnyttäneeni! Äiti olen ja hyvä sellainen olenkin (mielestäni), mutta synnytyksestä minulla ei ole mitään kokemuksia.
tätä keskustelua ymmärrä.
Miten ihmeessä leikkauksessa ollut ihminen voi ajatella synnyttäneensä? Ja vielä enemmän: MITÄ VÄLIÄ SILLÄ ON?? Siis miksi pitää väen vängällä väittää synnyttäneensä, kun ei kerran ole sitä tehnyt, vaan on maannut puudutettuna, kun vauva on leikattu vatsasta ulos? Joo, se voi olla synnytys, mutta ei siinä äiti mitään synnytä, jos joku, niin lääkäri.
T: 2 x sektio, 1 x alatie, eli kerran olen synnyttänyt, ja kaksi kertaa lapseni ovat syntyneet sektiolla. Ja tätä mieltä olin joesikoisen jälkeen, joka syntyi sektiolla.
on luusereiden heiniä.
Katsos kun kuka vaan pystyy makaamaan katetri pillussa tursona pöydällä ja antaa muiden hoitaa hommat.
Kovat muijat synnyttää, kovimmat luomuna.
UGH.
on luusereiden heiniä.
Katsos kun kuka vaan pystyy makaamaan katetri pillussa tursona pöydällä ja antaa muiden hoitaa hommat.
Kovat muijat synnyttää, kovimmat luomuna.
UGH.
Mun mutsilla takana 3 hätäsektioo, ryntäs heti synnytettyäni synnytyssaliin ja kyseli miltä synnyttäminen oikeen tuntui kun itse ei sitä koskaan saanut kokea
täysimetystä korostavat naiset, joiden oma naisellinen itsetunto sekä muu itsetunto ja minäkuva on heikosti kehittynyt, Nämä naiset arvottavat äitiyttä synnytystavan ja imetyksen onnistumisen mukaan. On todettu, että nämä äidit käyttävät omaa onnistunutta alatiesynnytystä olennaisena osana identiteettityötään, sillä heillä ei välttämättä ole oikein muuta sellaista elämänaluetta tai onnistumisen kokemuksia minkä varaan he voisivat rakentaa positiivista minäkuvaa.
Eli ymmärtäkää näitä fanaatikkoja, näillä äideillä kun ei ole oikein muutakaan missä kokea itsensä hyväksi ja samanveroisiksi toisten naisten kanssa.
et muija mukamas synnytti mukulansa.
lääketiede tämän asian kai sanelee. Ei katkerat tai tyhmät vosut. Ote Duodecim artikkelista: Synnytyksiä hoidettaessa joudutaan joskus tilanteeseen, jossa verenvuotoa ei saada tyrehdytettyä muuten kuin poistamalla kohtu. Riski on kuusinkertainen, jos synnytys on tapahtunut keisarileikkauksella (Rageth ym. 1999). HYKS:n naistenklinikassa 80 % synnytyksen yhteydessä tehdyistä kohdunpoistoista on liittynyt keisarileikkaukseen (A. Ropponen, henkilökohtainen tiedonanto).
Lähdesivu http://www.duodecimlehti.fi/web/guest/etusivu?p_p_id=dlehtihaku_view_ar…
kuinkahan moni kiinalaislapsi on syntyessään 4,5kg? Mä oon mitoiltani 160cm ja 56kg ja yhtään lasta en ole saanut alateitse, kun avautuminen jysähtää 6cm ja jää siihen. Tämä tapahtunut kaksi kertaa, kolmannen sitten päättivät suoraan että leikataan.
kuinkahan moni kiinalaislapsi on syntyessään 4,5kg? Mä oon mitoiltani 160cm ja 56kg ja yhtään lasta en ole saanut alateitse, kun avautuminen jysähtää 6cm ja jää siihen. Tämä tapahtunut kaksi kertaa, kolmannen sitten päättivät suoraan että leikataan.
t: ohis
Kun se ei ikinä järjestä synttäreitä. Kun sillä ei ole syntymäpäivää niin kuin meidän oikeasti synnyttäneiden äitien lapsilla.
Voisko tähän olla ratkaisu jokin sektiopäivä? Sektarit? Joita juhlittaisiin vähän samaan tapaan kuin synttäreitä.
Fanaatikon ainoa urotyö on synnyttäminen.