Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masterchef Australia

Vierailija
08.03.2015 |

Seuraatko? Kuka on suosikkisikisaajasi? Entä suosikkituomarisi? Mitä mieltä muuten ohjelmasta? Minä löysin Australian Masterchefin vasta tällä kaudella (2014 näkyy nyt siis Suomessa) ja olen ihan koukussa. Muista ruokaohjelmista en niinkään välitä, mutta tämä ohjelma on tosi hyvä - kekseliästä ruokaa, fiksuja ja sympaattisia kilpailijoita sekä miellyttävät tuomarit. :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : MasterChef Australia - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (773)

Vierailija
21/773 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoiler:
.
.
.
.
Brent antoi voittorahoistaan osan Emelielle, awww.... Niillä oli kai jonkinlainen sopimus ja Brent piti lupauksensa. Hieno ele.
.
.
.
spoiler ends.

Vierailija
22/773 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääpä George laihalta pojalta nykyään, musta puku päällä Mattin vieressä seisoessa oikein pistää silmiin kuinka paljon se on kutistunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/773 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 19:25"]Näyttääpä George laihalta pojalta nykyään, musta puku päällä Mattin vieressä seisoessa oikein pistää silmiin kuinka paljon se on kutistunut
[/quote]

Oon seurannut vain tätä kautta ja mulle tuli ihan yllätyksenä miltä oli aiemmin näyttänyt. En osaa yhtään kuvitella Georgea isommassa koossa. :)
.
Mitäs mieltä olitte finaalista? :)

Vierailija
24/773 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää oli, koska vastakkain oli mun suosikki ja inhokki. Suosikki voitti :-)

Vierailija
25/773 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Laura oli sisukas alusta loppuun, mutta ikänsä puolesta ymmärrän sen että tuomarit ja muut ottivat hänet vähän "siipien alle". Siksi tykkäsin että Brenty voitti :)

Se mikä mua alko ottaa nuppiin eniten koko kaudessa oli se Tracyn paapominen. Tracy teki mitä tahansa mokia, ja itki haasteen aikana, mutta eikös George mene lohduttamaan ja ylläri! Tracy voittaa haasteen. Alkuun ajattelin että itse vain kuvittelin sen, mutta se maatilalla tehty ateria -haaste oli kyllä viimeinen pisara. Tracyn tiimi tarjosi raakaa rapua, mutta tuomareiden mielestä ateriassa ei ollut yhtään moittimisen aihetta! Sen jälkeen joka jakso vaan odotin ja toivoin että Tracy putoaa, oli paljon miellyttävämpää katsoa sarjaa ilman tätä silmitöntä suosimista.

Luulen että Sara alkoi tehdä virheitä puolivahingoss/tahallaan, alkoi vaikuttaa jotenkin erilaiselta. Liekö koti-ikävä iskenyt. Mutta pääsi johonkin ravintolaan kokiksi sarjan jälkeen, ja olen iloinen siitä :)

Ps missä vaiheessa Brent sanoi että antaa osan rahoista emelialle? Meni ohi näköjään... :D

Vierailija
26/773 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:04"]
Ps missä vaiheessa Brent sanoi että antaa osan rahoista emelialle? Meni ohi näköjään... :D
[/quote]

Ei ollut mainintaa ohjelmassa, vaan siitä kirjoitettiin lehdissä ohjelman jälkeen.
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2889937/Talk-burning-money-Generous-MasterChef-winner-Brent-Owens-gives-away-50-000-winnings-Network-10-fellow-contestant-Emelia-Jackson.html

Vierailija
27/773 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brentin esikoiskokkauskirja "Dig in" http://covers.booktopia.com.au/big/9781742709666/dig-in-.jpg Tuosta nimestä tuleekin hauskasti mieleen Brentin entinen työ, kaivuuhommat, maa-aines, jne :)

Vierailija
28/773 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako vuoden 2015 kausi kesällä? Pystyykö sitä seuraamaan reaaliajassa? Joku muukin tais jo kysellä tästä... T. toinen malttamaton

Vierailija
29/773 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:01"]
Project - Free TV-sivuston kautta :) Jaksot tulevat yleensä päivän viiveellä tv-esityksestä.
[/quote]
Kiitos!

Vierailija
30/773 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:45"]Tänään 16.6. klo 17:50 alkaa Neloselta Masterchef Australia All Stars. Onkos tämä uusinta vai ensi kertaa Suomen tv:ssä? Minä vuonna tuo on kuvattu? Milloinkas se varsinaisen MCA:n uusi kausi alkaa pyöriä meillä? Syksyllä vai pitääkö odottaa ensi vuoteen saakka?
[/quote]

Tämä All Stars season on vuodelta 2012. Matt ei ole vielä niin harmaantunut ja Georgella on poskissa pulleutta. Gary näyttää tismalleen samalta kuin viime kaudella (2014).

Vierailija
31/773 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

All Stars näytettiin juuri viime kesänä/syksynä Suomessa. Sen jälkeen alkoi suoraan viimeisin eli Brentin kausi.

Vierailija
32/773 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi kausi on todella lupaava ja alusta asti kilpailijoiden taso on korkealla. Joukkutehtävät ovat olleet mielenkiintoisia ja koskemattomuustehtävät ovat olleet oikeasti jännittäviä. Ainoa ärsyttävä asia on aiemmilta kausilta tuttu tiettyjen kilpailijoiden suosiminen; tietyt kilpailijat saavat paljon enemmän ruutuaikaa, kun osan nimiä ei tahdo vieläkään muistaa, vaikka jaksoja on takana jo yli 30.

Vierailija
33/773 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään 16.6. klo 17:50 alkaa Neloselta Masterchef Australia All Stars. Onkos tämä uusinta vai ensi kertaa Suomen tv:ssä? Minä vuonna tuo on kuvattu? Milloinkas se varsinaisen MCA:n uusi kausi alkaa pyöriä meillä? Syksyllä vai pitääkö odottaa ensi vuoteen saakka?

Vierailija
34/773 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 20:11"]Uusi kausi on todella lupaava ja alusta asti kilpailijoiden taso on korkealla. Joukkutehtävät ovat olleet mielenkiintoisia ja koskemattomuustehtävät ovat olleet oikeasti jännittäviä. Ainoa ärsyttävä asia on aiemmilta kausilta tuttu tiettyjen kilpailijoiden suosiminen; tietyt kilpailijat saavat paljon enemmän ruutuaikaa, kun osan nimiä ei tahdo vieläkään muistaa, vaikka jaksoja on takana jo yli 30.
[/quote]

Joo. Muistan kun viime kaudellakin mm. Colinia ja Brentiä alettiin näyttää vasta pitkän ajan päästä. Monet jää alussa vähälle huomiolle. Mistä muuten katsot uusimman kauden jaksoja? :)

Vierailija
35/773 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 21:29"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 20:11"]Uusi kausi on todella lupaava ja alusta asti kilpailijoiden taso on korkealla. Joukkutehtävät ovat olleet mielenkiintoisia ja koskemattomuustehtävät ovat olleet oikeasti jännittäviä. Ainoa ärsyttävä asia on aiemmilta kausilta tuttu tiettyjen kilpailijoiden suosiminen; tietyt kilpailijat saavat paljon enemmän ruutuaikaa, kun osan nimiä ei tahdo vieläkään muistaa, vaikka jaksoja on takana jo yli 30. [/quote] Joo. Muistan kun viime kaudellakin mm. Colinia ja Brentiä alettiin näyttää vasta pitkän ajan päästä. Monet jää alussa vähälle huomiolle. Mistä muuten katsot uusimman kauden jaksoja? :)

[/quote]

Project - Free TV-sivuston kautta :) Jaksot tulevat yleensä päivän viiveellä tv-esityksestä.

Vierailija
36/773 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 16:09"]

Tietääkö muuten kukaan kuka ohjelman alkutunnarin esittäjä on? Laulaa jotain burning heartista ja shooting starista. Löysin lyriikat, mutta kappaleen esittäjää.

[/quote]

Eikös se alkutunnari oo Katy Perryn Hot n Cold?

Vierailija
37/773 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma on ainoa kokkiohjelma , jota jaksaa katsoa. Huippuporukkaa aina , tämä nyt tuleva kausi on todella kovaa kaartia.

Lempparini oli Byron, edellinen Lynton ja sitten se surffitukka Hayden. Ihan ilman taka-ajatuksia ;)

Mahtavaa kokkausta ja loistava porukkahenki. Unohtamatta tuomareita.

Se "kiinalaisnainen" joka kokkaa ja tuomaroi, haluaisin syödä sen ruokia.

Homomies

Vierailija
38/773 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi byron oli ihana.

Tykkään tosi paljon aussiversiosta samoin brittiversiosta.

Jenkkilän versiossa on ihan liikaa draamaa.

Missä niitä reseptejä olis? Linkkejä?!

Vierailija
39/773 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut kaikki kaudet ja tykkään kovasti rennosta aussimeiningistä. Muita ruokaohjelmia en katso. Tuomareista Gary on suosikkini, mutta kilpailijoista minulla ei tällä kaudella ole erikoisia suosikkeja. Kuka tahansa kelpaa minulle voittajaksi.

Vierailija
40/773 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hayden Quinn <3 Ei muuta sanottavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi