Taidan tehdä jotain kiusaa koulukiusaajalleni.t.ammattivalittaja
On nykyään sairaanhoitajana. Pitää jotain keksiä.
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:18"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:12"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:07"]
No eiköhän hänelle ole tarpeeksi ikävää kun joutuu hoitamaan sinua. Jatkat elämäntyyliäsi niin olet kohta liikuntakyvytömänä sairaalan sängyssä ja entinen kiusaajasi saa pestä paskasi.
Siinä kostoa.
[/quote]
Ei me asuta ollenkaan samalla paikkakunnalla ja tuskin vielä liikuntakyvyttömäksi joudun.ap
[/quote]
Mitä alapeukuttamista tässä on?ap
[/quote]
Tuollainen jonninjoutava yhden rivin avaus. Miksi tehtailet tuollaisia?
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:26"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:23"]
Näytäs nyt miehelles nää sun viimeviikkojen kirjotukset, niin se kärrää sut suljetulle. Oot oikeesti hoidon tarpeessa, vaikket sitä itse tajua.
[/quote]
En ole. Miksi ei saisi kostaa?ap
[/quote]
Pahuus on väärin.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:46"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:42"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:40"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:29"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:24"]
No siinäpä teet. Tuskin sitä hirveenä kiinnostaa. Mutta tuskin sä saat sitä kiusaakaan tehtyä, kun et sä saa mitään muutakaan tehtyä. Pelkkää puhetta koko ämmä.
[/quote]
Kyllä mulla on jo suunnitelma valmiina.ap
[/quote]
Mä ihailen sun nopeutta ap. Kello 12.49 sulla ei ollut suunnitelmasta hajuakaan vaan pohdit, mitä keksisit, ja kello 13.29 suunnitelma on jo valmiiksi hiottu. Muutaman minuutin kun vielä odotamme, olet varmasti jo toteuttanutkin sen.
[/quote]
Asutaan niin kaukana toisistamme ettei se tänään toteudu mutta lähitulevaisuudessa.ap
[/quote]
Totta kai. Sähän toteutat suunnitelmasi aina.
[/quote]
Tämän toteutan. Kostan varmasti.ap
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:51"]
No siinäpä teet. Tuskin sitä hirveenä kiinnostaa. Mutta tuskin sä saat sitä kiusaakaan tehtyä, kun et sä saa mitään muutakaan tehtyä. Pelkkää puhetta koko ämmä.
[/quote]
[/quote]
Mä ihailen sun nopeutta ap. Kello 12.49 sulla ei ollut suunnitelmasta hajuakaan vaan pohdit, mitä keksisit, ja kello 13.29 suunnitelma on jo valmiiksi hiottu. Muutaman minuutin kun vielä odotamme, olet varmasti jo toteuttanutkin sen.
[/quote]
Asutaan niin kaukana toisistamme ettei se tänään toteudu mutta lähitulevaisuudessa.ap
[/quote]
[/quote]
[/quote] Ihan kuten erositkin varmasti.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:54"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:51"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote] Ihan kuten erositkin varmasti.
[/quote]
Se on eri asia. Mä alan nyt kostamaan mun koulukiusaaajilleni, osaan olla paha ja tehdä takaisin kiusaa.ap
Tää on hyvä, tsemppiä! Korkojen kera vaan emäntä kärsimään, itse pyrkisin tuhoamaan parisuhteen. Akka penikoineen köyhyysloukkuun, siinä olisi paras kosto.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:56"]
Tää on hyvä, tsemppiä! Korkojen kera vaan emäntä kärsimään, itse pyrkisin tuhoamaan parisuhteen. Akka penikoineen köyhyysloukkuun, siinä olisi paras kosto.
[/quote]
Kiitos tsempeistä. Teen jotain tosi ikävää.ap
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:56"]Tää on hyvä, tsemppiä! Korkojen kera vaan emäntä kärsimään, itse pyrkisin tuhoamaan parisuhteen. Akka penikoineen köyhyysloukkuun, siinä olisi paras kosto.
[/quote]
Parisuhteen tuhoaminenko se köyhyys loukun aiheuttaa?
Kiinostaavaa olisi toki kuulla miten se parisuhde tuhotaa kolmannen osapuolen toimesta.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:56"]
[/quote]
Kiitos tsempeistä. Teen jotain tosi ikävää.ap
[/quote]
Eikö ikävä ole vähän tylsää, tekisit jotakin kiinostavampaa.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:03"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:56"] Tää on hyvä, tsemppiä! Korkojen kera vaan emäntä kärsimään, itse pyrkisin tuhoamaan parisuhteen. Akka penikoineen köyhyysloukkuun, siinä olisi paras kosto. [/quote] Kiitos tsempeistä. Teen jotain tosi ikävää.ap [/quote] Eikö ikävä ole vähän tylsää, tekisit jotakin kiinostavampaa.
[/quote]
Aion jokaiselle koulukiusaajalleni kostaa mulla on aikaa runsaasti niin käytän sen näin hyödyksi.ap
toinen koulukiusattu tässä moi,
ja joo, elämän ongelmat on tuttuja. vakavaa masennusta, en luota keheenkään, en kykene minkään sortin parisuhteisiin tai edes todella rehelliseen ystävyyteen. olen välillä ollut työelämästä poissa parikin vuotta putkeen, töiden etsiminen on aina tosi kivaa (nyt opiskelen joten sitä on taas edessä).
miksi hitossa haluaisin alentua kiusaajien tasolle? onhan sitä välillä vähän katkera kun näkee facebookista heidän elävän sitä elämää minkä minä aina halusin ja johon olen liian hajalla. mutta eläköön onnellisina, en halua tehdä edes heille sitä mitä he tekivät minulle.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:07"]
toinen koulukiusattu tässä moi,
ja joo, elämän ongelmat on tuttuja. vakavaa masennusta, en luota keheenkään, en kykene minkään sortin parisuhteisiin tai edes todella rehelliseen ystävyyteen. olen välillä ollut työelämästä poissa parikin vuotta putkeen, töiden etsiminen on aina tosi kivaa (nyt opiskelen joten sitä on taas edessä).
miksi hitossa haluaisin alentua kiusaajien tasolle? onhan sitä välillä vähän katkera kun näkee facebookista heidän elävän sitä elämää minkä minä aina halusin ja johon olen liian hajalla. mutta eläköön onnellisina, en halua tehdä edes heille sitä mitä he tekivät minulle.
[/quote]
Minä haluan kostaa ja kunpäivät pitkät on mulla aikaa niin nyt aloitan ja käytän ajan hyödyksi. En aio antaa anteeksi.ap
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:03"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:56"] Tää on hyvä, tsemppiä! Korkojen kera vaan emäntä kärsimään, itse pyrkisin tuhoamaan parisuhteen. Akka penikoineen köyhyysloukkuun, siinä olisi paras kosto. [/quote] Kiitos tsempeistä. Teen jotain tosi ikävää.ap [/quote] Eikö ikävä ole vähän tylsää, tekisit jotakin kiinostavampaa.
[/quote]
Aion jokaiselle koulukiusaajalleni kostaa mulla on aikaa runsaasti niin käytän sen näin hyödyksi.ap
[/quote]
Kun aikaa on paljon sen voi käyttää tylsästi, vai mitä tarkoitat?
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:13"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:03"] [quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:56"] Tää on hyvä, tsemppiä! Korkojen kera vaan emäntä kärsimään, itse pyrkisin tuhoamaan parisuhteen. Akka penikoineen köyhyysloukkuun, siinä olisi paras kosto. [/quote] Kiitos tsempeistä. Teen jotain tosi ikävää.ap [/quote] Eikö ikävä ole vähän tylsää, tekisit jotakin kiinostavampaa. [/quote] Aion jokaiselle koulukiusaajalleni kostaa mulla on aikaa runsaasti niin käytän sen näin hyödyksi.ap [/quote] Kun aikaa on paljon sen voi käyttää tylsästi, vai mitä tarkoitat?
[/quote]
Tarkoitan että käytän aikani koulukiusaajieni kiusaamiseen.ap
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:18"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:13"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:03"] [quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:56"] Tää on hyvä, tsemppiä! Korkojen kera vaan emäntä kärsimään, itse pyrkisin tuhoamaan parisuhteen. Akka penikoineen köyhyysloukkuun, siinä olisi paras kosto. [/quote] Kiitos tsempeistä. Teen jotain tosi ikävää.ap [/quote] Eikö ikävä ole vähän tylsää, tekisit jotakin kiinostavampaa. [/quote] Aion jokaiselle koulukiusaajalleni kostaa mulla on aikaa runsaasti niin käytän sen näin hyödyksi.ap [/quote] Kun aikaa on paljon sen voi käyttää tylsästi, vai mitä tarkoitat?
[/quote]
Tarkoitan että käytän aikani koulukiusaajieni kiusaamiseen.ap
[/quote]
Ah, halusit siis vain jostakin syystä toistaa vastaukseni/kysymykseni perään.
Näytäs nyt miehelles nää sun viimeviikkojen kirjotukset, niin se kärrää sut suljetulle. Oot oikeesti hoidon tarpeessa, vaikket sitä itse tajua.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:23"]
[/quote]
En ole. Miksi ei saisi kostaa?ap
No eiköhän hänelle ole tarpeeksi ikävää kun joutuu hoitamaan sinua. Jatkat elämäntyyliäsi niin olet kohta liikuntakyvytömänä sairaalan sängyssä ja entinen kiusaajasi saa pestä paskasi.
Siinä kostoa.
Ootko sä ihan hullu? Mitenhän sä ajattelit kostaa? Oletko lopullisesti pimahtanut?