Löytyykö av-mammoista muita Jack Reacherin ystäviä??
Nopeaa ja helppoa luettavaa mutta ah niin viihdyttävää. Kuin hyvä toimintaelokuva. En oikein edes ymmärrä mikä niissä minua niin kiehtoo.
Kommentit (7)
Minäminäminä!!!Rakastan Reacher-sarjaa. Lee Childin tyyli on ihanan dynaaminen, ytimekäs ja vailla turhaa sanahelinää. MITÄ, Tomppako näyttelee?? Jumalauta. HUONO VALINTA. H U O N O.
huomasin että Viiden matkustaja kirjasta on tulossa leffa ja itku melkein pääsi
kääpiö näyttelemään Reacheria :(
olen itse joskus miettinyt kuka sitä voisi uskottavasti näytellä mutta ikinä ei ikinä Tomppa
Ja munkin mielestä Tomppa täysin väärä valinta Reacheriksi, vaikka muuten siitä tykkäänkin. Pituus melkein 2 metriä ja painoa yli sata kiloa... Juujuu, Tompaltahan löytyy...
Mä kiljuin onnesta kun kuulin että Jack Reacher -kirjoja filmataan, mutta itkin epätoivosta kun tajusin, että Tom Cruise esittää pääosaa.
Siis kirjoissahan lukee, että Reacher on 196 cm pitkä ja painaa yli 100 kiloa. Tom Cruise on noista mitoista mahdollisimman kaukana.
Kirjat on ihanan viihdyttäviä, juoni kulkee ja paha saa aina palkkansa. Lisäksi naiset on kirjoissa vahvoja ja älykkäitä, ei mitään blondeja tolloja.
Ja munkin mielestä Tomppa täysin väärä valinta Reacheriksi, vaikka muuten siitä tykkäänkin. Pituus melkein 2 metriä ja painoa yli sata kiloa... Juujuu, Tompaltahan löytyy...
melkoiset piilokorot saa olla ja vielä omenalaatikkoa alle....muutenkin Cruise karistaa koko hieno vision Reacherista, varsinkin kun tietää mikä pipipää se on skientologiavouhotuksineen.
Rakastan jack Danielsia, varsinkin colalla ja todella monella jääkuutiolla.
jonka kanssa surra sitä, että Reacheria näyttelee elokuvassa Tom Cruise