Onko aikuinen nainen nolo, jos... (kiinnostus tuntematonta miestä kohtaan/FB)
Näin jokin aika sitten kaupoilla kiinnostavan näköisen miehen. Hän ei huomannut minua, mutta minä "tarkkailin" häntä. :)
No nyt sitten ihan sattumalta löysin miehen Facebookista. Olen kolmekymppinen. Olenko nolo/pitääkö mies minua hulluna, jos tökkään häntä? Hänellä ei siis varmasti ole hajuakaan minusta.
Tiedättekö harrastaako aikuiset "normaalit" ihmiset tuntemattomien tökkäystä FB:ssä?
Kommentit (8)
Asun sen verran isossa kaupungisssa, että on kyllä aika epätodennäköistä tuo häneen uudelleen törmääminen. Koskaan ei tietysti voi tietää... Löysin hänet eräästä uutisjutusta tykänneistä.
Mutta olenkohan hänen silmissään siis mielenvikainen, jos tökkään häntä? Hän muuten ilmoittaa ihan julkisesti FB-profiilissaan olevansa sinkku.
sitä vartenhan se nappi siellä on. ;) mitään ei saa jos ei uskalla, paljon voi menettää jos ei uskalla.
Anna palaa vain! "tykkään"
Näkeekö mies muute tökkäyksen jälkeen profiilini "kaverit"-näkyvyydellä vai edelleen "julkinen"-näkyvyydellä?
t.ap
Mä keksisin jonkun "taustatarinan" jos tosiaan haluaisin tökätä. Tökkäisin siis ja laittaisin viestin, että onkohan me oltu yhtä aikaa vaikka jossain kouutuksessa X, kun mies näyttää niin tutulta.
Mutta jos näet miehen uudelleen, niin mene juttelemaan. Siinähän selviää aika pian, onjo jatkomahdollisuuksia.
Miten ihmeessä löysit fb:sta miehen, jos et tiennyt hänen nimeään??