Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostatko luonnollisuutta? Voisitko mennä uimahalliin pimppakarvoinesi?

Vierailija
30.07.2012 |

Voisitko mennä esimerkiksi gynelle tai uimahalliin pimppikarvoinesi.

Kuvaesimerkki : http://www.theoldphotoalbum.com/images/2010/03/random-vintage-nudes-30/…

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just eilen näin salilla pukuhuoneessa naisen, jonka alushousujen molemmilta reunoilta tunki esiin pitkiä haalistuneita karvoja. ei ollut kovin viehättävä näky.

niihin karvoihin myös jää hajut ja bakteerit muhimaan, joten onnea vaan sille miehelle tai naiselle, joka noiden pöheikköjen kanssa joutuu tekemisiin.

eikä karvojen siistiminen tarkoita samaa kuin kaikki pois.

Vierailija
22/51 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just eilen näin salilla pukuhuoneessa naisen, jonka alushousujen molemmilta reunoilta tunki esiin pitkiä haalistuneita karvoja. ei ollut kovin viehättävä näky.

niihin karvoihin myös jää hajut ja bakteerit muhimaan, joten onnea vaan sille miehelle tai naiselle, joka noiden pöheikköjen kanssa joutuu tekemisiin.

eikä karvojen siistiminen tarkoita samaa kuin kaikki pois.

hyh just eilen näin salin pukkarissa kun parilla naisella oli lerputtimet ja muut ulkosynnyttimet tosi rumasti esillä kun olivat poistaneet karvansa. Ei ollut kovin viehättävä näky sellainen vauvamainen viiva ja huulet.

Siihen ihoonkin tarttuu hajut paljon tehokkaammin kun karvoitus ei ole ilmastoimassa alapäätä. Joten onnea vaan miehille jotka joutuu sen haisevat nahkaräpylän kanssa tekemisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelevat pillunkarvojen pois ajelua. Siis eihän ne voi olla niin pihalla ja ammattitaidottomia! Kun ihan mitään mistään tietämätönkin tavisnainen omakohtaisella käytännön kokemuksella huomaa, että pillukarvoilla on syynsä olla siellä.

Palstan lääkäreiksi esittäytyvät ovat pakosti feikkejä.

Vierailija
24/51 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa haluaisin nähdä sen lääkärin jonka mielestä ihminen sellaisenaan on niin viallinen, että pitää karvatkin poistaa.

Vierailija
25/51 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tossa lähinnä tilastoja oo kateltu? Yks kertoo että joskus on ollut haittaavan runsas karvoitus?

Vierailija
26/51 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa haluaisin nähdä sen lääkärin jonka mielestä ihminen sellaisenaan on niin viallinen, että pitää karvatkin poistaa.

lääkäreitä, joiden mielestä miehen on mahdoton elää esinahan kanssa.

Vierailija
27/51 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän koko römpsän aina kotiin tai uimahallin pukukaappiin.

Onneksi olen teettänyt uimapukuni niin, ettei römpsättömyys korostu.

Arvostan näitä älykkäitä kysymyksiä.

Vierailija
28/51 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla on lisäksi ihan karmeet napa- ja säärikarvat!! Pillukarvatkin leviää reisille.

Vierailija
29/51 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
30/51 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliinit ovat siellä vähemmistönä. En ole koskaan kuullut, että gynelle mennessä pitäisi poistaa karvat.

Vierailija
31/51 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luonnollinen karvoineni, kuka viitsii tuijottaa muiden alapäätä???

Vierailija
32/51 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynekologille myös luomuna, aina.

Vierailija
33/51 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biksurajat ajelen aina, en tykkää että ne rehottaa ympäriinsä, kun on sen verran vitaalinen karvankasvu! Mutta kolmio on ja pysyy, sitä en ajale minkään mahdollisen muotivirtauksen vuoksi.

Vierailija
34/51 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin uimahallissa näkee ajeltuja alapäitä, kyllä ne ihan villinä rehottaa siellä. Ketä kiinnostaa? Itse en ole koskaan ajanut alakerrasta karvoja, enkä aja.

Vierailija
35/51 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulla etten ole ainoa joka pysyy melko naturellina.

Harmittaa sellainen arvostelu kuinka tuollainen AP:n tavallinen pimpsa on yökittävä

Vierailija
36/51 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kymmenen vuoden päästä ole trendinä se ettei bikinirajojakaan ajella, niin sitten voidaan kauhistella sitä kuinka nuorilta tytöiltä näkyy pimppikarvat uimapuvussa.

Vierailija
37/51 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että ihmiset ajelevat karvojaan. Itse en kuitenkaan ajele tai nypi oikeastaan mitään karvojani. Pimppi, kainalot ja sääret saa ihan rauhassa puskea karvaa. Uimahallissakin käyn ihan näine hyvineni, enkä tiiraile siellä toisten kehoja tai karvoja. Uskon, että koska itse pystyn olemaan tiirailematta, myös muut voivat halutessaan olla katsomatta minua ja karvojani, mikäli niiden katsominen olisi heille vaivaannuttavaa tai vastenmielistä.

Vierailija
38/51 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin rehottais karvoja siinä uikkarin ulkopuolellakin...ei olis kovin siistin näköistä :-D

Ajelen siis reunat ja lyhennän kolmion siistiksi saksilla.

Vierailija
39/51 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, kyllä mä pikkasen bikinirajoja tykkään siistiä, kun meinaa reiden puolellekkin kasvaa :D

Vierailija
40/51 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän meille kaikille ole tilaa, karvoilla tai ilman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän