Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostatko luonnollisuutta? Voisitko mennä uimahalliin pimppakarvoinesi?

Vierailija
30.07.2012 |

Voisitko mennä esimerkiksi gynelle tai uimahalliin pimppikarvoinesi.

Kuvaesimerkki : http://www.theoldphotoalbum.com/images/2010/03/random-vintage-nudes-30/…

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lahkeellinen uimapuku.

Vierailija
42/51 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten muista koskaan nähneeni uimahallissa posliinia vaikka käyn siellä noin kerran viikossa. En mä tietysti toisten alapäitä niin hirveästi tiiraile eli eiköhän siellä niitäkin ole ollut ainakin joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lahkeellinen uimapuku.

Hyvä idea! :D

Vierailija
45/51 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hoikat ja itsestään huoltapitävät selvästi enemmän kuin esim. ylipainoiset ja muutenkin kasvoiltaan ja hiuksistaan naturellina kulkevat. Faktaa. Ja kaupungeissa tuunataan selvästi enemmän alapääkarvoja kuin esim. maalla.

Ei ne karvat limakalvoilla kasva vaan iholla! Eikä kukaan gyne kyllä suosittele sen enempää posliinia kuin rämemajavaakaan. Ihme juttuja teillä! Itse ainakin siistin alapääni tosi huolella. Jokainen tehköön niin kuin itse parhaaksi näkee. Ei ne karvat myöskään siellä vaginassa kasva, missä tulehdukset yleinsä ovat!

Tästä ei kenenkään kannata vetä hernettä nenään. Kun työkseni katson >10 alapääpätä päivässä lähietäisyydeltä niin oma tuntemus asiasta on aika kattava.

T. Ehkäisyneuvolan lääkäri

Vierailija
46/51 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noille karvoille sitten joku karvaparkki, jonne voi uimahallikäynnin ajaksi jättää?

Että kyllä, menen karvoineni. Tosin on niitä hiukan rajattu, jottei arenan alta kiemurtele reisillä ja lepata uidessa.

Vierailija
47/51 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hoikat ja itsestään huoltapitävät selvästi enemmän kuin esim. ylipainoiset ja muutenkin kasvoiltaan ja hiuksistaan naturellina kulkevat. Faktaa. Ja kaupungeissa tuunataan selvästi enemmän alapääkarvoja kuin esim. maalla.

Ei ne karvat limakalvoilla kasva vaan iholla! Eikä kukaan gyne kyllä suosittele sen enempää posliinia kuin rämemajavaakaan. Ihme juttuja teillä! Itse ainakin siistin alapääni tosi huolella. Jokainen tehköön niin kuin itse parhaaksi näkee. Ei ne karvat myöskään siellä vaginassa kasva, missä tulehdukset yleinsä ovat!

Tästä ei kenenkään kannata vetä hernettä nenään. Kun työkseni katson >10 alapääpätä päivässä lähietäisyydeltä niin oma tuntemus asiasta on aika kattava.

T. Ehkäisyneuvolan lääkäri

Niin eli tällä logiikalla kulmakarvat ja silmäripset ei suojaa silmiä kun ne eivät kasva suoraan silmämunassa?

Vierailija
48/51 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen kysymys. Eikö joku sitten voi?

Vierailija
49/51 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimahallissa ilman karvoja.

Gynelle menen kans karvojen kanssa.

Vierailija
50/51 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä karvat kummasti alapäätä suojaavat.

Vierailija
51/51 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen kysymys. Eikö joku sitten voi?

jos luet täältä näitä juttuja niin hieno nainenhan ei mitään karvalakkia pidä alapäässä vaan ajaa kaiken pois. Muuten on likainen eikä seksikään varmaan kukoista miehen kanssa. Hygienian ja suuseksin takia karvat on ajeltava MYÖS häpykummulta pois. !! En ei riitä bikinirajan sheivaus vaan pillukarvat nypitään juurineen pinseteillä tai sitten käydään kuukauden välein 70€ pillukarvavahauksessa joka tosiaan on maailman tärkeimpiä asioita. Ei sitä rahaa kannata laittaa esim. lasten säästötilille vaan oman pillun kalkkunoimiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi