vähemmän kunniakas hetki tänään, mutta kerrotaan nyt
vein koiraa kävelylle ja pysjän äkillä istui kaksi teiniä, kiskoivat tupakkaa. Koira kakkasi ja keräsin juuri kakkoja pois, kun toinen sai päähänsä heitää papattimaton maahan. Meidän koira on tosi paukkuarka, meinasi saada halvauksen ja oli tosi vähällä ettei se päässyt karkuun.
Marssin poikien luokse ja viskasin koiranpaskat heittäjän paidalle sanomatta mitään.
Onkohan huomenna tän nicopetterin vanhemmat ovella vai oppikohan jotain.
Kommentit (42)
Vanhemmillekin ilmoittamista olisin harkinnut hyvin vakavasti. Viimekädessä sitten heidän asiansa kasvattaa tai olla kasvattamatta.
vaikkei mulla säikkyä koiraa olekaan, mulla on säikky mä.
tuskin niillä mitään erityislupaa oli juhliakseen papateilla dösäpysäkillä.
GO AP!
niin en tulisi valittamaan. Yleensä pidän itseäni kukkahattutätinä, mutta en paheksu (vaikka varmasti olisi asian voinut fiksumminkin hoitaa).
asutko jossain tosi maalla jossa kaikki tuntee toisensa?
ap
Pojat kuitenkin tahallaan kiusasivat, respect ap!
Sinänsä aika hupaisa tapahtuma, mutta olisihan ton voinut ehkä puhumallakin hoitaa. Vaikea sanoa tietty kun ei tilannetta ollut näkemässä, mutta kyllä mua rassaisi jos joku tuntematon viskaisi koiranpaskaa päälle vain siksi, että sen koira sattui nyt vähän säikähtämään.
ottanut ulostetta ja hartaasti hieronut sitä pojan naamaan, syöttänyt hiukan -ihan kasvatuksellisessa mielessä toki.
Ap teki ihan oikein.
....mutta paskan heittäminen taas onnnistuu luontevasti. Minusta vanhempiin yhteyden ottamisessa ole mitään ihmeellistä, voi vaikka soittaa. Ensin olisin toki keskuskustellut nuorukaisten kanssa itse ja vasta sitten ratkaissut onko siihen tarvetta.
ja en asu maalla.
Oon aika kukkahattutäti mutta viattomia luontokappaleita (eläimiä tai ihmisiä) ei vaan saa kiusata. Kyllä tyhmistä kepposista pitäisi seurata rangaistus, ja tässähän ei poikia sattunut.
Ja koska teko oli tahallinen kiusanteko. Jos koira olisi päässyt karkuun, se olisi satavarmasti kuollut auton alle, vieressä vilkas tie.
Silloinhan se olisi ollut poliisiasia. Joka tapauksessa ei paljoa naurattanut, vaikka säikähdyksellä selvittiinkin.
ap
Ehkä pojat saivat nyt vähän ajattelemisen aihetta, kannattaako niitä papatteja paukutella, ja missä. =D
Ihan oikein niille! Teoilla on seuraukset, syyttäkööt itseään.
Sinänsä aika hupaisa tapahtuma, mutta olisihan ton voinut ehkä puhumallakin hoitaa. Vaikea sanoa tietty kun ei tilannetta ollut näkemässä, mutta kyllä mua rassaisi jos joku tuntematon viskaisi koiranpaskaa päälle vain siksi, että sen koira sattui nyt vähän säikähtämään.
varsinkin tuntemattomien poikien kanssa tuo puhuminen nyt olisi herättänyt lähinnä ylimielistä naurua ja huvitusta.
Eikä tässä sinänsä se, että koira säikähti, ollut se pahin, vaan se että heitettiin papattimia kohti toisia ihmisiä. mitä jos siinä olisikin ollut pieni vauva, taapero rattaissa? Mitäpä jos se olisi lentänyt vähän liian lähelle tms..
Välillä noille nulikoille tekee ihan hyvää antaa silmä silmästä ja hammas hampaasta.
en voi sietää tuollaista käytöstä, en sitten mitenkään. ei varmaan pojat odottaneet, että tuolla tavalla reagoit :D onneksi koira ei päässyt karkuun.
sä ihan tosissasi meinaat että ne teinit olisi sulle kertoneet nimensä ja osoitteensa?? LOL!
....mutta paskan heittäminen taas onnnistuu luontevasti. Minusta vanhempiin yhteyden ottamisessa ole mitään ihmeellistä, voi vaikka soittaa. Ensin olisin toki keskuskustellut nuorukaisten kanssa itse ja vasta sitten ratkaissut onko siihen tarvetta. ja en asu maalla.
Oppivatpahan. Kyllä, olen opettaja, ja kyllä, olen oikeasti tätä mieltä.
Ja koska teko oli tahallinen kiusanteko. Jos koira olisi päässyt karkuun, se olisi satavarmasti kuollut auton alle, vieressä vilkas tie.
Silloinhan se olisi ollut poliisiasia. Joka tapauksessa ei paljoa naurattanut, vaikka säikähdyksellä selvittiinkin.
ap
Nyt vaan nämä sankarit eivät välttämättä vieläkään tajua mitä olisi voinut sattua. Teon seuraukseksi jää siis heidän kirjoissaan vain paskan saaminen niskaan, ei se että koirasi olisi voinut kuolla.
Terveisin. se keskustelija
puolustelevat poikia, jos oma lapseni olisi syyllistynyt vastaavaan eläinrääkkäysyritykseen tuo paskan heittäminen olisi vain alkusoitto rangaistuksien saralla. Ei ihan normaaliälyisen lapsen toimintaa, koiran kiusaaminen.
Oisin varmaan jotain kyllä sanonut asiasta (tai ehkä huutanutkin). Vittuuntunut oisin kyllä taatusti ollut.