Helsingissä asuva, mikä on oudointa, mitä olet nähnyt/kokenut siellä?
Pelottavaa, outoa, hullua. Voit kertoa monia kokemuksia.
Kommentit (121)
Bussikuski ei ottanut kesällä jotakuta kyytiin, koska tällä oli jäätelötuutti kädessä. Samaan aikaan kyydissä oli jo mm. spusse, jolla oli kuset ja paskat housussa, nuorisoporukka metelöi bisset kädessä ja joku availi mäkkärin juustoburgeripakettia.
Näille ei uskaltanut sanoa mitään.
Näin.
Näin tumman ihmisen ja miehen jolla oli hame päällä. Kävin kaupungissa toissa kesänä enkä toiste ole mennyt.
Naisten himo turistien perään kesäinen seksiturismi kun naiset vie turistiukkoja panolle ja bunkkaamaan kotiinsa.
Kyllä minä näen ufoja ja kummituksia harva se yö, mutta niitähän nyt on kaikkialla muuallakin.
Työssäkäyvän vassarin näin kerran.
Vierailija kirjoitti:
Työssäkäyvän vassarin näin kerran.
Ota vähemmän huumehia. Se ei ollut vassari vaan Pera. Oli laittanut vähän parempaa päälle.
Mall of Tripla on aika oudon näköinen ulkoapäin.
Kerran Vanhan Ylioppilastalon portailla istuessa ja kaveria odottaessa tuli ihan tavallisen näköinen mies treenikassin kanssa ja kysyi minulta, että onko minulla pissahätä? Hän olisi maksanut minulle 250€ jos olisin pissannut hänen päälleen jossain rauhallisemmassa porttikongissa, johon ei kohdistu suoraa kameravalvontaa.
Jäin typerästä kysymyksestä ensin hiljaiseksi, mutta sitten näytin kädelläni Stockan toiselle puolelle katua, jossa ammattilaiset ovat illansuussa ja alkuyöstä päivystämässä ja voivat auttaa häntä ongelmassaan. Tyyppi kiitti vastauksesta ja toivotti hyvää päivän jatkoa. Ajattelin, että kaikkea se leipä elättää!
Vierailija kirjoitti:
Kerran Vanhan Ylioppilastalon portailla istuessa ja kaveria odottaessa tuli ihan tavallisen näköinen mies treenikassin kanssa ja kysyi minulta, että onko minulla pissahätä? Hän olisi maksanut minulle 250€ jos olisin pissannut hänen päälleen jossain rauhallisemmassa porttikongissa, johon ei kohdistu suoraa kameravalvontaa.
Jäin typerästä kysymyksestä ensin hiljaiseksi, mutta sitten näytin kädelläni Stockan toiselle puolelle katua, jossa ammattilaiset ovat illansuussa ja alkuyöstä päivystämässä ja voivat auttaa häntä ongelmassaan. Tyyppi kiitti vastauksesta ja toivotti hyvää päivän jatkoa. Ajattelin, että kaikkea se leipä elättää!
Oli kuitenkin kohtelias eikä aiheuttanut harmia.
Että julkisessa liikennevälineessä ei voi maksaa rahalla tai pankkikortilla. Ihan tästä syystä jää moiseen jälkeenjääneeseen läpeen menemättä.
Näin enson sokeripalassa aaveen. Sillä oli sellanen laahushame ja rymisteli käytävällä edestakaisin. Hetken mietittyäni tulin siihen tulokseen että oli paikalla ennen sijainneen talon asukas. Kuka sitten olikin.
Joskus näkee tämän tyyppisiä henkilöitä, mutta ei mitään sen kummempaa:
Vierailija kirjoitti:
Näin enson sokeripalassa aaveen. Sillä oli sellanen laahushame ja rymisteli käytävällä edestakaisin. Hetken mietittyäni tulin siihen tulokseen että oli paikalla ennen sijainneen talon asukas. Kuka sitten olikin.
Helsingissähän on tosiaan aika paljon kummituksia. Itse en ole päässyt näkemään yhtään niistä. :(
Lapissa asuessa näki ja koki paljon enemmän outoutta kuin Helsingissä ikinä.
Helsinki on aika arkinen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Joskus näkee tämän tyyppisiä henkilöitä, mutta ei mitään sen kummempaa:
Jep... valkoiset miehet, toki muutkin. Pääasiassa (narkomaanit) selittää ihan ufojuttuja ja ravaavat edes takaisin Tai ovat muuten kuin mitäkin vietereitä.
Vierailija kirjoitti:
Mall of Tripla on aika oudon näköinen ulkoapäin.
Nimikin on outo. Englanniksi edes sanota noin, oikeaoppisesti nimi olisi ollut The Tripla Mall tai pelkkä Tripla. Kauppakeskus Tripla olisi ollut tietysti se paras vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäin typerästä kysymyksestä ensin hiljaiseksi, mutta sitten näytin kädelläni Stockan toiselle puolelle katua, jossa ammattilaiset ovat illansuussa ja alkuyöstä päivystämässä ja voivat auttaa häntä ongelmassaan. Tyyppi kiitti vastauksesta ja toivotti hyvää päivän jatkoa. Ajattelin, että kaikkea se leipä elättää!Oli kuitenkin kohtelias eikä aiheuttanut harmia.
Te yläpeukuttajat ?! Siis oikeesti ei ole ok mennä ehdottomaan randomille (nais)istujalle jotain kysyjän fetissiä? Haloo???
Vierailija kirjoitti:
En niin mitään. Miksi täällä pitäisi kokea mitään outoa? Pienehkö kaupunki pääkaupungiksi, ratikat joskus törmäilevät, ihmisiä tulee ja menee eli ruuhka-aikoina on sitä ruuhkaa. Talvella lumisade tulee mereltä päin ja usein vaakasuunnassa mutta kesällä on kivan lämmintä.
Helsinki on koko maailman paskin kaupunki.
Vierailija kirjoitti:
Näin tumman ihmisen ja miehen jolla oli hame päällä. Kävin kaupungissa toissa kesänä enkä toiste ole mennyt.
Kukaan täysijärkinen ei vilkaisekaan helsinkiin päin.
En niin mitään. Miksi täällä pitäisi kokea mitään outoa? Pienehkö kaupunki pääkaupungiksi, ratikat joskus törmäilevät, ihmisiä tulee ja menee eli ruuhka-aikoina on sitä ruuhkaa. Talvella lumisade tulee mereltä päin ja usein vaakasuunnassa mutta kesällä on kivan lämmintä.