Kun käyt baarissa, miten paljon huomiota saat miehiltä?
Kuinka monta kertaa illassa joku ennestään tuntematon lähestyy sua?
Kommentit (28)
Muualla kaikki puliukot yrittää iskeä. Ihan tavallisen näköinen olen ja alle 30,ikäistäni nuoremman näköinen. Harvoin käyn baarissa,yleensä miehen kanssa. Joskus yksinkin ollut,eilä silloinkaan kukaan tuu ehdottelemaan. Pitääkö iellä riisua bikineihin vai hankkia sililonit. Eikä muuten oo sormustakaan aina. Ihan sama,olen tottunut jo seinäruusuna olemiseen.
mikäli sinulta luonnistuu luonnollisesti, niin ole iloinen ja juhli innokkaasti ystävien kanssa. Olen itse maalta kotoisin ja kovasti aina hymyilemme ja nauramme kaverini kanssa baarissa ja saamme tosi paljon iskuyrityksiä. Moni mies sanoo, että olemme niin iloisia verrattuna muihin naisiin, että meitä on mukava lähestyä. Ehkä se voisi toimia? Emme myöskään kumpikaan ole seuranhaku päällä, joten ehkä "epätoivo" ei paista läpi? Koita mennä baariin sillä asenteella, että menet pitämään hauskaa, etkä etsimään seuraa. Koita pitää se vaihde päällä koko illan ja näyttää silti syötävän hyvältä, niin varmasti saat seuraa aika nopeasti :)
mikäli sinulta luonnistuu luonnollisesti, niin ole iloinen ja juhli innokkaasti ystävien kanssa. Olen itse maalta kotoisin ja kovasti aina hymyilemme ja nauramme kaverini kanssa baarissa ja saamme tosi paljon iskuyrityksiä. Moni mies sanoo, että olemme niin iloisia verrattuna muihin naisiin, että meitä on mukava lähestyä. Ehkä se voisi toimia? Emme myöskään kumpikaan ole seuranhaku päällä, joten ehkä "epätoivo" ei paista läpi? Koita mennä baariin sillä asenteella, että menet pitämään hauskaa, etkä etsimään seuraa. Koita pitää se vaihde päällä koko illan ja näyttää silti syötävän hyvältä, niin varmasti saat seuraa aika nopeasti :)
että paha jos ei ole yhtään ystävää, joka lähtisi sitten wing-womaniksi.
Ei edes sitä itseä kauniimpaa.
http://www.iltalehti.fi/nainen/2012072115868884_na.shtml
tän jutun valossa en mä kyllä enää itsekään lähtisi, jos joku pyytäisi.
jos on mies mukana, tai paras ystäväni, joka on mies, niin ei siinä kukaan lähesty. Mutta lähestyy niitä, rumimpia saa potkia pois. Ja mä oon kuulemma pelottavan näkönen.
mutta kyllähän noita riittää, ei kiusaksi asti, muttta tarpeeksi.
39v.
mull a ei oo muuta kun isot tissit jotka haluaa hyppiä paidasta ja jotain kaikki baarin miehet tarjoo kaljan ja haluaa nähdä mun tissit
Yleensä ei kovin moni, koska en käy ns. iskupaikoissa tai tanssipaikoissa juurikaan, ja veikkaan, ettei olemukseni mitenkään vaikuta siltä, että olisin etsimässä seuraa. Olen yleensä liikkeellä naispuolisen/naispuolisten ystävien kanssa, ja jos joku tulee pöytään kokeilemaan onneaan, niin mistäs sitä tietää, kenestä hän olisi eniten kiinnostunut. Ulkonäössä ei ole vikaa, vaan päinvastoin olen ihan hyvännäköinen ja ikäisekseni (33-v.) myös hyvässä kondiksessa ja ikäistäni nuoremman oloinen. Mutta yleensä ollaan niin uppouduttu keskusteluun sen ystävän kanssa, ei hymyillä yleisesti kaikille ja ollaan varmaan vähän kääntyneet pois päin muista. ja tosiaan, enemmän käydään sellaisissa paikoissa, joissa vaan kuunnellaan musiikkia, juodaan ja istutaan.
Riippuu paljolti myös baarista. Itse en pidä siitä jos joku känninen seppo tulee juttelemaan. Harvoin miehet edes uskaltavat jutella jos ovat vähäänkään selvinpäin. Ehkä pelkäävät kauniita naisia, en tiedä. En ole koskaan ollut kiinnostunut niistä miehistä jotka ovat lähestyneet minua. Eivät joko ole mielestäni ollenkaan komeita, ovat liian humalassa, jutteluaiheet ovat laimeita tai jotakin muuta mikä ei ollenkaan sytytä.