Kun käyt baarissa, miten paljon huomiota saat miehiltä?
Kuinka monta kertaa illassa joku ennestään tuntematon lähestyy sua?
Kommentit (28)
Itselleni tullaan hirveän vähän juttelemaan, ja oon miettinyt mistä se johtuu. ap
ja liian monta kertaa. en jaksa enää käydä.
pidän siitä, sillä joukkoon mahtuu todellisia helmiäkin.
Saan 9 kertaa kymmenestä ainakin istua koko illan rauhassa.
Jos itse yritän joskus jutella jollekin jotain, usein kääntyvät pois, tai käskevät mut jättämään heidät rauhaan, ja joskus tuntuvat jopa karkaavan koko paikasta.
Mun pääasiallinen tarkoitus on mennä baariin tanssimaan. Love it!
Mun pääasiallinen tarkoitus on mennä baariin tanssimaan. Love it!
varsinkin kun nykyisin kukaan ei edes pummi tulta.
saan liikaa,en jaksa känniääliöitä ja varsinkin omaa miestä ärsyttää jos joku oikkuu kimpussa.En pidä itseäni nättinä,on joskus joku rumaksikkin haukkunut..mutta oon blondi ja vartalo ok,tykkään tanssia..niin aina joku liimautuu kylkeen vaika tanssisin oman miehen kanssa.Käytän yleensä farkkuja,joskus hame päällä,mutta mitään väliä mitä on päällä..
Oon jo yli 30 ja kuvittelin että näin mummoa ei enää kukaan kato=Dmutta harvoin enää jaksaa lähteä mihinkään.
lähestytään ehkä 5-10 kertaa. Eilen taisi olla vaan pari tyyppiä kun olin miehen kanssa liikkeellä. :)
jatkuvasti joku pörrää ympärillä ja vaikka aviomies on mukana niin ihan samanlaista iskuyritystä on. Ikää yli 40v.
Kukaan ei tuu koskaan juttelemaan. Mua se ei pääsääntöisesti kyl edes haittaa.
kun kävin baarissa, mua haettiin kaks kertaa tanssimaan. Olin siellä noin tunnin. En tiedä onko se paljon vai vähän, kun en baareissa juuri koskaan käy.
edes postilaatikolle mennessään ei saa olla rauhassa, vaan ohiajavat autot jonoutuvat viereen kuskien tullessa kosimaan. Näinhän täältä on saanut lukea ;)
Ap:lle sanoisin, että baarista ei yleisesti ottaen taida kovin laatumiehiä löytää ainakaan vanhemmissa (30+) ikäluokissa. Jos kuitenkin olet seuraa vailla laadusta viis, pukeudu paljastavasti ja tälläydy baaritiskille iloisin ilmein. Myös meikkiä kannattaa tuhlata ja kampaukseen panostaa. Tissivako kannattaa tupata esille, se on varma keino saada kännisten miesten katseet kohdistumaan itseensä.
Ihmetyttää, kun mua sanotaan kauniiksi mutta baarissa miehet eivät lähesty. Jotain teen väärin ilmeisesti. ap
edes postilaatikolle mennessään ei saa olla rauhassa, vaan ohiajavat autot jonoutuvat viereen kuskien tullessa kosimaan. Näinhän täältä on saanut lukea ;)
Ap:lle sanoisin, että baarista ei yleisesti ottaen taida kovin laatumiehiä löytää ainakaan vanhemmissa (30+) ikäluokissa. Jos kuitenkin olet seuraa vailla laadusta viis, pukeudu paljastavasti ja tälläydy baaritiskille iloisin ilmein. Myös meikkiä kannattaa tuhlata ja kampaukseen panostaa. Tissivako kannattaa tupata esille, se on varma keino saada kännisten miesten katseet kohdistumaan itseensä.
Vakkari-pubissa käyn sillointällöin istuksimassa iltaa ja aina muutamia miehiä käy tarjoamassa juotavaa tai juttelee jonkun aikaa. Jos joku käy turhan tuttavalliseksi, voin aina mainita että ko. raflan portsari on mieheni. Se säikäyttää yleensä vonkaajat tiehensä :)
Täpötäydessä yökerhossa en juurikaan saa huomiota. Siellä kun toinen toistaan kauniimmat naiset bilettää, niin meikäläinen kyllä jää ihan mielellään seinäruusuksi. Juhlin mielummin tutussa porukassa, eikä diskon melussa voi oikeen tutustuakkaan keneenkään.
Edes nuorempana ja hoikempana ei juuri lähestytty.
Katseita saan, mutta kukaan ei uskalla lähestyä. Sinkkuaikoina itse jos menin juttelemaan sain seuraa, mutta miehet itse eivät luokse tulleet.
että on aika paljon omasta käytöksestä kiinni. Jos olet selvästi haku päällä. Otat katsekontaktia ja katselet ympärillesi yms. niin miehet lähestyvät sinua. Jos taas juttelet tiiviisti kaveriporukassa tms. saat olla rauhassa.
koskaan en itse hae katsekontaktia tai muutakaan kontaktia. Me käymme ystävien kanssa baarissa lähinnä tanssimassa ja pitämässä porukalla hauskaa.
Viimeksi iskuyrityksiä tuli kerta toisensa jälkeen, ihan tauotta. Eikä mitään tietoa mistä se johtui? Välillä iskuyrityksiä tulee vain muutama illassa. Eikä mitään tietoa siitäkään miksi vähemmän välillä?
Jostain luin joskus, että miehet vaistoaa naisen kierron, eli jos nainen ovuloi baarissa ollessaan, niin meihet jotenkin kiinnostuu enemmän? Tiedä sitä nyt sitten voiko pitää paikkansa, mutta tuolla viime kerralla kun piti miehiä pois kimpusta hätistellä, niin minä todella ovuloin silloin. :)
mikäli sinulta luonnistuu luonnollisesti, niin ole iloinen ja juhli innokkaasti ystävien kanssa. Olen itse maalta kotoisin ja kovasti aina hymyilemme ja nauramme kaverini kanssa baarissa ja saamme tosi paljon iskuyrityksiä. Moni mies sanoo, että olemme niin iloisia verrattuna muihin naisiin, että meitä on mukava lähestyä. Ehkä se voisi toimia? Emme myöskään kumpikaan ole seuranhaku päällä, joten ehkä "epätoivo" ei paista läpi? Koita mennä baariin sillä asenteella, että menet pitämään hauskaa, etkä etsimään seuraa. Koita pitää se vaihde päällä koko illan ja näyttää silti syötävän hyvältä, niin varmasti saat seuraa aika nopeasti :)
ja liian monta kertaa. en jaksa enää käydä.