Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hellyydenosoitukset parisuhteessa

Vierailija
18.12.2025 |

Etenkin pitkään yhdessä olleille kysymys: Osoitatteko toisillenne hellyyttä päivittäin? Miten? Itse erosin 25 vuoden liitosta ja nyt minulla on ollut uusi puoliso kohta 3 vuotta. Pitkässä liitossani kärsin tunteiden osoittamisen puutteesta. Uusi puolisoni oli suhteen alussa aivan toista maata, mutta nyt hänenkin kanssaan ovat hellyydenosoitukset vähentyneet radikaalisti. Tällaistako se sitten vaan on parisuhteessa, vai ovatko odotukseni aivan epärealistiset, jos esim. aamulla töihin lähtiessä, kotiin tullessa, nukkumaan mennessä ja herätessä olisi kiva halia ja antaa suukko?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne yleensä ajan myötä jää pois. En syytä siitä miestä, sillä yleensä se olen minä joka sen lopetan. En tiedä miksi, niin siinä vain aina on käynyt.

Vierailija
2/17 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa puolisoltani lainkaan hellyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan miehen kanssa oltu parisuhteessa kohta 10 vuotta. Yhä edelleen halitaan ja hellitään. En usko, että tämä tulee häviämään mihinkään. Ollaan kummatkin hellyydenkipeitä. Se on ihanaa.

Vierailija
4/17 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mies joka halailee ja pussailee ja silittää ja ottaa kainaloon ihan koko ajan. Seksiä hän ei kyllä halua mikä on itselleni vähän ikävämpi asia mutta muuta läheisyyttä ja hellyyttä häneltä saa. 

Vierailija
5/17 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on mies joka halailee ja pussailee ja silittää ja ottaa kainaloon ihan koko ajan. Seksiä hän ei kyllä halua mikä on itselleni vähän ikävämpi asia mutta muuta läheisyyttä ja hellyyttä häneltä saa. 

Homo?

Vierailija
6/17 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homo?

Ajatella että yhä edelleen vuonna 2025 mies on homo jos hän ei halua seksiä. 

Vierailija
7/17 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homo?

Mietin ihan samaa.

Vierailija
8/17 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homo?

Mietin ihan samaa.

Kiva että sinullakin on edes yksi ajatus. 

Vierailija
9/17 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homo?

Missä lesbohuutelut jos mies kertoo että hänen vaimonsa ei halua seksiä. 

Vierailija
10/17 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen miehesi on? Kauanko hän on ollut miehesi? 

Vierailija
11/17 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko hän on ollut mihesi ja minkä ikäinen (suunnilleen) nyt? 

Vierailija
12/17 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

15vuotta oltu yhdessä ja edelleen päivittäin halataan, pussataan, puristellaan pepusta, kosken miehen seksikästä vatsaa jne. Seksiäkin on usein. Ikää meillä on 35 ja 39. Kaksi lasta.

Mutta kai tämäkin on kahden kauppa. Jos puoliso lakkaa huomioimasta, niin toki toinenkin helposti lakkaa. Ja jos muu huomiointi lakkaa, niin helposti myös seksi lakkaa.

Vierailija
13/17 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on takana yli 20 v ja uusperhe. Halataan ja pussaillaan päivittäin, en suostuisi elämään ilman. Seksielämä kunnossa ja kivaa.

Vierailija
14/17 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etäsuhteessa ja näemme keskimäärin ehkä kuuden viikon välein pitkän viikonlopun kerrallaan. Silloin kyllä ollaan toisissamme kiinni niin paljon kuin ehditään. Seksin lisäksi koko ajan kyhnytellään ja halaillaan.

13,5 vuotta olemme olleet yhdessä.

Vierailija
15/17 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis torjuuko miehesi sinut kun annat niitä suukkojasi. Vai oliko aloitteet aina mieheltä.

Vierailija
16/17 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 vuotta olemme olleet yhdessä ja halailemme monta kertaa päivässä. Kylki kyljessä nukumme.

t: pariskunta 54/52v

Vierailija
17/17 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin ollaan oltu yhdessä melkein 25 vuotta ja joka päivä on läheisyyttä eri muodoissa ja nukutaan sylikkäin. Lisäksi romanttiset illat ja seksi <3 Eikö seksi jää myös pois jos ei ole muuta läheisyyttä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi