Oikeastiko ihmisiä inhottaa lapset enemmän kuin humalaiset öykkärit?
Tarkoitan noita lapsettomia lomia ja hotelleja. Minä maksaisin melkein mitä vain jos ei tarvitsisi lomalennolla/hotellissa kestää kännisten AIKUISTEN mölinää ja öykkäröintiä. Lapset, vaikka ne huutaiskin, ovat ihan piece of cake suomalaisiin känniääliöihin verrattuna. Tai oikeastaan minkämaalaisiin känniääliöihin tahansa.
Kommentit (26)
Mä olen pelkästään tänä vuonna ollut yli 100 krt lentokoneessa. Pari työmatkaa on osunut Kreikkaan, joihin yleensä on parasta lentää chartereilla, eli näitäkin on nähty. Mutta silti, edellisen kerran kun näin humalaisen lentokoneessa, siitä on reippaasti yli 10 v aikaa. Ja näitä kertoja sieltä kaukaisuudestakin on hyvin vähän.
Ihan tänä päivänä humalaiset eivät pääse koneeseen ja lisäksi alkoholin menekkiä seurataan. Hyvin nopeasti loppuu tarkoilu ja omat pullotkin helposti takavarikoidaan.
Toivon, että teillä on mukavat 20 vuotta hoitokodissa muistelemassa niitä lukuisia ihania matkoja, jolloin saitte olla lapsettomilla lennoillanne ja lapsettomissa hotelleissa. On mukavaa, kun ei ole tuollaisia riippakiviä mukana omassa elämässä, eikö? Saatte nauttia individualismistanne ihan keskenänne. Ihanaa!
..varmaan niitä jotka on "eläneet lasten ehdoilla", paaponeet ja curlanneet itsensä ihan äärirajoille, kuskanneet lapsia lomamatkoille ja kas kummaa, sitten kuitenkin on ihan yksin siellä hoitokodissa muistelemassa niitä ihania lapsiaan.
Tän viestin kommentoija! Oon ollut vanhainkodissa töissä jossa mummot ja papat ihmettelivät kun samassa kaupungissa asuvat lapset eivät käy katsomassa..
Tarkoitan noita lapsettomia lomia ja hotelleja. Minä maksaisin melkein mitä vain jos ei tarvitsisi lomalennolla/hotellissa kestää kännisten AIKUISTEN mölinää ja öykkäröintiä. Lapset, vaikka ne huutaiskin, ovat ihan piece of cake suomalaisiin känniääliöihin verrattuna. Tai oikeastaan minkämaalaisiin känniääliöihin tahansa.
Pitäiskö ne lomakohteet valita paremmin ja jättää väliin ne biletyskohteet?! Italiassa ja Kreikassa on kohteita jonne känniääliöt eivät hakeudu. En niihin siellä ole ainakaan törmännyt (edes lennolla).
Kerran olen joutunu lennolla kuuntelemaan känniääliöitä ja se oli Turkissa. Äänekkäin kännääliö oli valitettavasti kahden pienen lapsen äiti :/
Rääkyvät WT-kakarat ja känniääliöt ovat ongelmia just niissä turistirysäkohteissa a la BulgariaKreikkaTurkkiKanaria, jonne palstamammat huonosti kasvatettuine kakaroineen ja juoppomiehinen tunkevat lomalle. Kun varaa tarpeeksi tasokkaan matkan niin ei tarvitse kärsiä kummastakaan asiasta.
et ole palstamamma?
Mua aina ihmetyttää tää jollotus örveltävistä humalaisista, en kertaakaan ole sellasta tavannut lentokoneessa, ei reitti- eikä lomalennolla, oli matkakohde mikä vaan. Joka tapauksessa jos sellanen olis jossain koneessa, tai vaikka siellä hotellissa niin sillehän voi sanoa että "turpa kiinni ja häivy", mutta sanopa niin riehuvalle ja kirkuvalle Kerkko-Yrmelille noin niin kylläpä saat vihat niskaasi.