Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita yllätetty kesken seksin? *noloa*

Vierailija
28.07.2012 |

Olen todella häpeissäni, sillä meidät yllätettiin eilen kesken seksin. Olimme mieheni vanhempien mökillä tuttavapariskunnan kanssa. Menimme pariskuntina saunaan ja meidän saunavuorollamme miehen ystävä saapui sisään mitään varoittamatta, lopun voittekin arvata.

Onko muille käynyt samoin? Puhuttiinko asiasta jälkeenpäin? Minua kauhistuttaa ajatus nähdä heitä enää kun olen niin häpeissäni.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi suhdetta tuon jälkeen.

Vierailija
62/66 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma äiti, anoppi, isäpuoli, useampi kaveri, oma lapsi jne. tässä aikojen saatossa. Ja ehkä jotkut ihan ulkopuolisetkin kun ollaan luonnon helmassa innostuttu. Ja pari kiinalaista miestä kiinalaisen junan nukkumavaunussa junamatkalla halki Kiinan jne. Ja miehen työkaveri.

Jokainen joka on syntynyt on syntynyt seksin seurauksena. Jokainen, jolla on jälkikasvua on todistetusti harrastanut seksiä. Joten eikös se nyt ole aika normaali asia?

Aika moni on itseasiassa syntynyt keinohedelmöityksen tai r a i skauksen seurauksena. Päivitähän tuota heterokeskeistä maailmankuvaasi hieman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on niin törkeää että muut pitää hauskaa saunassa eikä kutsu kaikkia mukaan!

Vierailija
64/66 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä... nuorena varsinkin kun asuttiin lapsuudenkodeissamme. Sekä mun että miehen kotona harjoiteltiin huoneissamme aktiivisesti lapsentekoa mies kumihupussa eli treenin puolelle meni, mutta ah se oli niin kiihkeää ja sitä piti tehdä monta kertaa peräkkäin. Tuossa sitten riski kasvoi, että keskeytys tulee jossain kohdassa ja niin se tuli. Jatkettiin vaan ja ovi sulkeutui aika äkkiä. Kerran jouduin alta huikkaamaan, mulla oli näkymä ovelle, uteliaalle pikkusiskolle, vuotta mua nuoremmalle, että häipyy tirkistelemästä ovenraosta. Miestä ei nolottanut yhtään, hän vaan kiihottui lisää. Mua nolotti hetken, mutta se unohtui nopeaa kun työnnöt kiihtyivät.

Vierailija
65/66 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätin tahtomattani veljeni ja hänen kaverinsa aktissa. Olin 9 v ja pojat 16-17. En ollut koulussa koska olin kipeänä. Pojat luuli ettei meillä ole ketään kotona. Menin veljen huoneseen ihmettelemään sieltä kuuluvia ääniä. Suljin äkkiä oven nähtyäni pojat alasti veli kaverin päällä takaapäin. En tiedä huomasivatko, koskaan ei puhuttu asiasta. En ymmärtänyt moneen vuoteen mistä oli kyse. Tapahtui vuonna 2000. Pojat kumpikin naimisissa nykyään.

Vierailija
66/66 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi tuli sanomaan että iltapala on valmis. Kaluni oli tyttären suussa ja minun sormeni hänen pillussa. Katsoi hetken ja sanoi tyttärelleen että älä syö liikaa kun etu ruoka on suuren näköinen. Ilta palalla kumppani ja anoppi istuivat vierekkäin ja porkkanat sekä kurkut viipyivät heidän molempien huulillaan .