Onko muita yllätetty kesken seksin? *noloa*
Olen todella häpeissäni, sillä meidät yllätettiin eilen kesken seksin. Olimme mieheni vanhempien mökillä tuttavapariskunnan kanssa. Menimme pariskuntina saunaan ja meidän saunavuorollamme miehen ystävä saapui sisään mitään varoittamatta, lopun voittekin arvata.
Onko muille käynyt samoin? Puhuttiinko asiasta jälkeenpäin? Minua kauhistuttaa ajatus nähdä heitä enää kun olen niin häpeissäni.
Kommentit (66)
Meille kävi näin
olimme ystäväpariskunnan kanssa sukulaiseni saunassa ja leikittiin vähän ristiin. Yllätettiin siis kullit kädessä muttei omien miesten.
Sukulainen pyörähti ovelta pois ja liukkaasti.
Asiasta ei puhuttu sen jälkeen.
Opiskelijasolun aulassa kaverilla lähetyssaarnaajapanot menossa. Kämppis tuli sisään ulko-ovesta. Panomies moikkasi ja jatkoi touhua.
Kaveri huikkasi nopeat anteeksipyynnöt ja lähti pois. Mutta ehti varmasti kuitenkin nähdä mitä oltiin tekemässä.
Mun mielestä se saa hävetä joka tulee sinne saunaan vaikka tietää että pariskunta on siellä. Vaikkei mitään touhuja olisikaan kesken, silti törkeää.
Oma äiti, anoppi, isäpuoli, useampi kaveri, oma lapsi jne. tässä aikojen saatossa. Ja ehkä jotkut ihan ulkopuolisetkin kun ollaan luonnon helmassa innostuttu. Ja pari kiinalaista miestä kiinalaisen junan nukkumavaunussa junamatkalla halki Kiinan jne. Ja miehen työkaveri.
Jokainen joka on syntynyt on syntynyt seksin seurauksena. Jokainen, jolla on jälkikasvua on todistetusti harrastanut seksiä. Joten eikös se nyt ole aika normaali asia?
Mulla ei mene yhtään jakeluun miksi on pakko harrastaa seksiä jos muita ihmisiä on lähettyvillä. Kukaan aikuinen pari ei tee noin!
Mulla ei mene yhtään jakeluun miksi on pakko harrastaa seksiä jos muita ihmisiä on lähettyvillä. Kukaan aikuinen pari ei tee noin!
Mikähän mahtaa olla tämän kirjoittajan mielipide liian lähellä olemisesta ? Sama tontti ? Kilometri ? 10 kilometriä ?
Vahinkoja sattuu. Meitä ei ole yllätetty mutta pari kertaa on kyllä käyny likelle. Just tuohon tyyliin että päivällä touhuillaan ja ulko-ovi unohtuntu lukita ja naapuri käveli sisään. Onneksi sentään huuteli ovelta kun käveli peremmälle ja oltiin makkarissa asti...
AP:lle alkuunhan tuollainen juttu harmittaa ja hävettää mutta pian asia unohtuu ja saa oikeat mittasuhteet (ei se ole ollenkaan niin kauheaa kuin joku olisi loukkaantunut, kuollut ym).
Sitäpaitsi miehen kaverihan siinä mokas kun tuli yllättäen toisten vuorolla saunaan (miksi ihmeessä muuten ?). Sitä mahtanee nolottaa.
Liian lähellä on mielestäni se että tietää olevansa samalla mökillä seurueensa kanssa. Ei voi kuin itseään syyttää. Todella ajattelematonta. Jos olisin kaveri joka teidät yllätti, minua oksettaisi moinen käytös. Odotan että minua kunnioitetaan sen verran etten vahingossakaan joudu katsomaan toisten naintihommia. Ja uskon että moni aikuinen on kanssani samaa mieltä.
Ole onnellinen, että yllättäjä oli "vain" kaverisi. Meillä eilen anoppi yllätti kun mies nuoli minua takaa päin. Se oli kamalaa! Minua fyysisesti oksettaa, kun ajattelenkin tätä häpeän määrää. :(
Minunkin anoppini on yllättänyt minut ja mieheni rakastelemassa. Olimme melko siveellisesti puoliksi peiton alla mutta minua hävetti aivan kamalasti. Nyt vuoden jälkeen asia ei enää niin vaivaa.
Että mua raivostuttaa ihmiset, jotka änkeää paikalle koputtamatta, omilla avaimillaan tai tunkeilee pyytämättä.
Olin mieheni kanssa mökillä ystäväpariskunnan kanssa. He nukkuivat makuuhuonessa ja me olohuoneen vuodesohvalla, yöllä sitten puuhailtiin ja eiköhän ystäväpariskunta ollut saanut päähänsä mennä yöuinille ja kävelivät siitä ohi, jatkettiin vaikla huomasimme heidät ja he poistuivat vähin äänin.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 02:22"]
Että mua raivostuttaa ihmiset, jotka änkeää paikalle koputtamatta, omilla avaimillaan tai tunkeilee pyytämättä.
[/quote]
Vielä jokunen kymmenen vuotta sitten ennen kännyköitä tuo oli ihan normikäytäntö etenkin maaseudulla. Kylään tultiin ilmoittamatta ja ulko-ovesta mentiin koputtamatta sisään. Tuo anoppi joka pääsi tarkistamaan vävyn elimen koon oli varmaan kotoisin sellaiselta alueelta. Saipahan näpäytyksen siitä miksi kannattaa ainakin sitä ovikelloa soittaa.
Mun mies on yleensä tosi ujo julkisilla paikoilla eikä olla ikinä tehty sitä ulkona, eilen mies kuitenkin"sekosi"oltiin ulkoilualueella grillaamassa kerrankin ilman isoja lapsia(vauva mukana),ketään ei näkynyt ja mies veti hameeni ylös ja hyväili peppua antaumuksella. Sanoin,että kotona sitten, mutta mies avasikin farkkunsa ja veti minut takaapäin syliinsä. Hetki touhuttiin kunnes mies näki,että koiramme oli vapaana ja toinen pariskunta koirineen tuli paikalle räyhäämään,että koira kiinni. Mieheni oli niin nolona ja huusi vaan ettei tule ottamaan koiraa(kun oli housut kintuissa) minua vaan nauratti ja kun mies sai housunsa näperrettyä kiinni meni ja otti koiran kiinni, mahtoi pariskunta vihaisine koirineen ihmetellä mitä ihme sakkia olemme. Kotimatkalla kehuin miestäni,että oli mahtavaa kun rohkaistui ulkona ja itseasiassa minua vaan kiihotti entisestään ajatus siitä mitä toinen pariskunta saattoi nähdä,ei haitannut vaikkemme ehtineet tulla kumpikaan.
Joskus autossa touhaillessa on tullut yllätetyksi.
Viimeksi kun oltiin anoppilassa, jouduttiin olosuhteiden pakosta nukkumasn sisällä tuvassa. Siellä makkari jossa appikset nukkuu ja olkkari jossa me nukuttiin, on erotettu pelkällä metrisellä väliseinällä.
Sitten alkuyöstä, kun toivottavasti, appikset nukku jo, sekstailtiin siinä. Luulen että appiukko oli kyllä hereillä..
Osaa pervoista kiinnostaa huomio. Saipa huomiota lapsilta (yök), appivanhemmilta tai naapureilta.
Minua inhottaisi, jos vieraani harrastaisivat tuollaista meillä. Hyi yök!
Liittyikö kaveri joukkoon?