Onko muita yllätetty kesken seksin? *noloa*
Olen todella häpeissäni, sillä meidät yllätettiin eilen kesken seksin. Olimme mieheni vanhempien mökillä tuttavapariskunnan kanssa. Menimme pariskuntina saunaan ja meidän saunavuorollamme miehen ystävä saapui sisään mitään varoittamatta, lopun voittekin arvata.
Onko muille käynyt samoin? Puhuttiinko asiasta jälkeenpäin? Minua kauhistuttaa ajatus nähdä heitä enää kun olen niin häpeissäni.
Kommentit (66)
Olen samaa mieltä nro 33 kanssa! Nykypäivänä on "hienoa" olla mauton, lapsellinen ja ajattelematon. Jokainen pari voi odottaa että pääsee kotiin omaan sänkyynsä.
Laivalla kun seurustelin nykyisen mieheni kanssa. Siivooja avasi aamulla hytin oven juuri kun mieheni oli nuolemassa. Olisi pitänyt vissiin pitää vähän enemmän ääntä:D Nyt jutulle voi jo nauraa:)
No meillä yllättäjä oli oma 6-v tytär. Neiti hiippaili kesken touhujen keskellä yötä ihan odottamatta makuuhuoneen ovelle, juuri kun minulla oli komeasti kannat kohti kattoa ja kiihko kuumimmilllaan. eikä siis oltu mitenkään kainosti peiton alla vaan näki kyllä taatusti koko komeuden paraatipaikalta. Neiti vaan tuijotti hetken ja könysi meidän viereen nukkumaan!
Siitä päättelin että käveli lähes unissaan eikä selvästi tajunnut ainakaan kokonaan mitä oli todistamassa. Aamulla varovasti kyselin, oliko yöllä mitään erikoista ja kysymyksiä mistään herännyt. Vastaus oli että ei, mitenniinmuka?
Mutta nolotti kyllä hetken.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2012 klo 22:26"]
Oma äiti, anoppi, isäpuoli, useampi kaveri, oma lapsi jne. tässä aikojen saatossa. Ja ehkä jotkut ihan ulkopuolisetkin kun ollaan luonnon helmassa innostuttu. Ja pari kiinalaista miestä kiinalaisen junan nukkumavaunussa junamatkalla halki Kiinan jne. Ja miehen työkaveri.
Jokainen joka on syntynyt on syntynyt seksin seurauksena. Jokainen, jolla on jälkikasvua on todistetusti harrastanut seksiä. Joten eikös se nyt ole aika normaali asia?
[/quote]
Ei pidä paikkaansa. Nykyään keinohedelmöityksessä voi nainen synnyttää lapsen vaikka ei ole koskaan kyrpää nähnytkään
Olimme Tukholmassa hotellissa. Yhtäkkiä joku avasi oven... En tiedä kuka ja miksi. Ovi sulkeutui ja perään emme päässeet. Miestä pänni pitkään.
Mua ärsyttää tälläiset ketjut,kuin tämäkin. Alussa selvä viesti ja sitten kun siihen tulee vastauksia, niin AP alkaa pyörtämään ja muuttamaan juttuaan vastausten mukaiseksi. Aloituksessa harmitti, kun kaveri näki seksi kohtauksen ja jokusen vastauksen jälkeen Se ei enää harmittanut, vaan Se kun kaveri näki tukevan kropan alasti.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 15:36"]
Mua ärsyttää tälläiset ketjut,kuin tämäkin. Alussa selvä viesti ja sitten kun siihen tulee vastauksia, niin AP alkaa pyörtämään ja muuttamaan juttuaan vastausten mukaiseksi. Aloituksessa harmitti, kun kaveri näki seksi kohtauksen ja jokusen vastauksen jälkeen Se ei enää harmittanut, vaan Se kun kaveri näki tukevan kropan alasti.
[/quote]
En ole ap, mutta itselläni monesti se "ongelma" jäsentyy siinä samalla, kun asiasta puhuu. Joskus on käynyt niin, että purkaessa ystävälle itse ongelma onkin ollut jokin ihan muu kuin se mikä alunperin harmitti.
"Mukavaa" kuulla, että muillekin on käynyt vastaavasti. Haluaisin vielä kuitenkin kuulla muiden kokemuksia miten jälkeen päin asiaan on suhtauduttu? Minusta tuntuu vieläkin näin pari yötä välissä nukkuneena, että en kehtaa nähdä tätä kaveria kun hävettää niin vietävästi. Minusta tuntuu oudolta, että muut ovat niin sinut asian kanssa. Että ei yhtään haittaa vaikka joku näkisi.
Olin saunaa lämmittämässa naapurin rouvan kanssa ja ruvettiin touhuamaan. Kesken kaiken vaimoni tuli ovelle ja näki kaiken. Onneksi lähti pois että saatiin homma hoidettua loppuun. Asiasta ei olla puhuttu sen jälkeen ja vaimokin leppyi aikanaan.
ovi kiinni niin miehen äiti pölähti huoneeseen koputtamatta.
Minulla oli katsekontakti häneen, en tiedä mitä näki mies oli päällä ja minä alla ja pantiin.
Pyörähti kannoillaan ja pisti oven kiinni. Me jatkettiin hommat loppuun. Asiasta ei koskaan puhuttu.
Meitä vaan nauratti. Ehkäpä äiti näki poikansa elimen uppoutuvan pilluuni.
Minä kyllä ymmärrän ap sinun ajatuksesi. Miehen veli joskus aikoinaan yllätti meidät kesken puuhien kun asuttiin vielä molemmat vanhempien luona. Tunsin siitä häpeää monta kuukautta. Vasta nyt vuosia jälkeen minua ei enää häiritse se yhtään, silti en siitä haluaisi mainittavan.
Oli koputellut ovella ja koska ovi ei ollut lukossa tuli sisään ja oli kuulema huhuillut. Me oltiin niin toistemme lumoissa, ettei kuultu mitään. Kaveri oli sitten tullut peremmälle ja jatkanut huhuilua. Vähän ennen makuuhuoneen ovea oli kuullut ääniä ja katsoi paremmaksi poistua :) Meni pihalle ja odotteli mielestään soveliaan pitkän ajan ja soitti, että on pihassa. Siinä vaiheessa oltuin jo irti toisistamme. Myönsi kyllä heti käyneensä sisällä. Kyllähän se hetken nolotti, mutta kyllähän aikuinen mies ymmärsi, ja mekin oltiin silloin vasta nuori pari. Monet naurut ollaan tuosta myöhemmin saatu. Niin ja jos päivällä innostutaan, niin ovi laitetaan lukkoon :)
miehen kaverin luona. Tämä tuli kesken päivää töistä pois ja meillä oli loppuhuipentuma käynnissä. Kuultiin vaan, kun ulko-ovi aukesi. Kohteliaana miehenä tuo työkäveri ei sentään tullut samaan huoneeseen. Jälkikäteen sanoi meille, että molemmat saitte.
Myönsi olleensa aluksi kiukkuinen, kun toiset harrastaa seksiä hänen kämpällään ja itse oli juuri eronnut.
Monet naurut on myöhemmin naurettu koko jutulle, vaikka silloin nolotti pahemman kerran.
Aikoinaan kun pistettiin tyttöystävän (nykyinen vaimo) kanssa hynttyyt yhteen niin annettiin kämpän vara-avain lähellä asuvalle anoppikokelaalle. Tuleva anoppi oli (ja on) iloinen, ystävällinen ja välitön ihminen. Ikävä kyllä välittömyys ilmeni myös siten, että rouva tuli kylään ilmoittamatta - mikä on ihan ok - muttei viitsinyt soittaa ovikelloa vaan tuli sisään niillä hänelle uskotuilla vara-avaimilla - mikä ei ollut ok. Vituttihan se mutten ruvennut asiasta mussuttamaan ettei olisi mennyt anoppikokelaan kanssa heti sukset ristiin. Tulevaa vaimoa asia ei tuntunut haittaavan.
Kämppä oli pieni, ulko-ovelta oli suora näköyhteys olohuoneen sohvalle jos väliovi oli auki. Ja juuri tämä oli tilanne kun tuleva anoppi paukahti sisään ja minä ja tyttöystävä harrastettiin tuoreen parin innolla seksiä. Tyttöystävällä oli kintut kohti kattoa, jalat minun harteillani ja itse vetelin pitkiä voimavetoja koko varren pituudella. Vilkaisin sivulleni ja muutaman silmänräpäyksen tuleva anoppi tuijotti monttu auki, kääntyi kannoillaan ja painui ulos. Ehti kyllä varmaan rekisteröidä sen muutaman silmänräpäyksen aikana tyttärensä notkeuden ja vävykokelaan kyrvän koon.
Meni siinä viikon verran ennen kuin rouvaa näkyi seuraavan kerran. Ja sillä seuraavalla kerralla (ja itse asiassa kaikilla seuraavilla kerroilla) soitti kiltisti ovikelloa ja odotti että ovi avataan. Asiasta ei ole puhuttu, tosin joskus kun anoppi on tokaissut, että kyllä hänen tyttärensä vaan on saanut aikamoisen miehen, niin onhan siinä pieni hymynkare nähtävissä suupielessä...
Meillä kävi ruotsinristeilyllä seuraavasti: oltiin vaimon kans herätty ja molemmilla himotti.
Alettiin panemaan ja juuri kun olin työntänyt penikseni vaimon sisään siivoja tuli hyttiin. Siinä se nolosti pyyteli anteeksi ja sulki oven ja poistui. Naureskeltiin vaimon kanssa ja hoidettiin hommat loppuun. Oltiin silloin parikymppisiä.
Teinin asuessa vielä kotona naitiin joskus kerrostalon häkkivarastokäytävällä. Sen kerran jälkeen, kun naapuri tiirasi ikkunasta, ymmärrettiin jättää valot sytyttämättä.
Itselle käynyt samoin paitsi että yllättäjä oli anoppi. Tuli ihan muina miehinä saunaan kesken kaiken. Oltiin heidän mökillään ja anoppi oli todella tuohtunut siitä että harrastimme seksiä heidän saunassaan. Minua hävetti suunnattomasti mutta toisaalta olin todella vihainen anopille. Emme todellakaan olisi sekstailleet jos olisimme arvanneet että hän voi tulla paikalle kesken kaiken. Tuon tapauksen jälkeen on ollut aika nihkeät välit..