Onko muita yllätetty kesken seksin? *noloa*
Olen todella häpeissäni, sillä meidät yllätettiin eilen kesken seksin. Olimme mieheni vanhempien mökillä tuttavapariskunnan kanssa. Menimme pariskuntina saunaan ja meidän saunavuorollamme miehen ystävä saapui sisään mitään varoittamatta, lopun voittekin arvata.
Onko muille käynyt samoin? Puhuttiinko asiasta jälkeenpäin? Minua kauhistuttaa ajatus nähdä heitä enää kun olen niin häpeissäni.
Kommentit (66)
Mua ei haittais vaikka meillä olis kavereita käymässä ja kuulisin heidän harrastavan seksiä. Vähän riippus tietty kavereista, et koittasko sitä vaan unohtaa asian ja olla kuuntelematta vaiko kiihottuisinko asiasta itsekin. Tosin on me tuon puolison kanssa harrastettu kimppakivaa ja naitu ihan kahdestaan kun kaveripariskunta katsoo vierestä jne jne. Ei olla kauheen häveliäitä sen suhteen...
Parasta olisi naida anoppia ja vaimo yllättäisi. Tästä fantasiasta on muuten tehty runsaasti pokeleffojakin.
Isäntäväkenä mietityttää, mihin ne eritteet on pyyhitty jne. Ei oikein ole sellaista hommaa, mitä sopii tehdä kyläpaikassa.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2012 klo 21:21"]
Itselle käynyt samoin paitsi että yllättäjä oli anoppi. Tuli ihan muina miehinä saunaan kesken kaiken. Oltiin heidän mökillään ja anoppi oli todella tuohtunut siitä että harrastimme seksiä heidän saunassaan. Minua hävetti suunnattomasti mutta toisaalta olin todella vihainen anopille. Emme todellakaan olisi sekstailleet jos olisimme arvanneet että hän voi tulla paikalle kesken kaiken. Tuon tapauksen jälkeen on ollut aika nihkeät välit..
[/quote]
Ihan samalla tavalla te spermasitte saunaa, näki anoppi tai ei.
Mieti itseäsi jos anoppisi nussisi teidän saunassa pillulimat valuen ja appiukon roiskeet olis ties missä.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 11:18"]
Isäntäväkenä mietityttää, mihin ne eritteet on pyyhitty jne. Ei oikein ole sellaista hommaa, mitä sopii tehdä kyläpaikassa.
[/quote]
Kortsut keksittiin vissiin jo keskiajalla.
Olen ehkä hiukkasen pervo, mutta kun tulimme yllätetyiksi kesken seksinpuuhien, kiihotuin enemmän kuin koskaan. Tämä tapahtui viime kesänä, mieheni korjasi moottoripyöräänsä autotallissa, kävin jotakin sanomassa hänelle, mutta aloitimmekin villin seksin autotallissa, ovi tietty auki. No, kesken kaiken naapuri tulla pelmahti katsomaan, mitä mieheni puuha! Tuijotti hetken aikaa silmät lautasen kokoisina, sen jälkeen hipsi tiehensä.. :D tämä teki asiasta kiihottavampaa, kun naapuria selvästi hävetti.
Siis miksi hän tuli teidän vuorolla saunaan? Halusi ilmeisesti nähdä syy alasti. Vai miksi siis tuli? Miten loppureissu meni? Kommentoiko kukaan asiaa?missä asennossa olitte,,oliko miten paljastava?
69 nurmikolla. Päivän ainut hetki, kun lapset samaan aikaan nukkumassa ja tottahan toki pikkuveljeni kaartaa autolla pihaan. EI nähnyt ihan tosi toimissa, mutta varmaan ihan selkeää mitä me siinä on alasti puuhailtu.
Totesi vaan, että täällähän ollaan nudisteina. Mielestäni ärsyttävää, mutta ei nyt mitään kamalaa. Teidän tilanne varsinkin ei mielestäni ole nolo yhtään. Aika ok on sekstailla kahdestaan oman kumppanin kanssa saunassa. Älä välitä.
(Meidän piha on siis hyvin suojaisa, ei mikään julkinen paikka)
En tiedä tarkkaan miksi kaveri tuli saunaan kesken meidän saunavuoron sillä hän lähti niin nopeasti pois sanomatta mitään muuta kuin anteeksipyynnöt. Oletan että hänellä oli jotain asiaa ja vähän niinkuin ajattelematta ryntäsi sisään. Hän ei ole yhtään sen tapainen että tulisi kiusallaan/ tahallaan katsomaan mitä teemme. Oletti varmaankin että istumme uimapuvut päällä lauteilla kun olimme aikaisemmin käynyt uimassa. Me olimme juuri peseytyssä ja minä olin siinä peppu pystyssä edessä ja mies mun takana. Kaveri tuli siis miehen perseen puolelta ovesta sisään. Aamulla söimme nopeasti aamupalan ja keskustelu oli tosi vaivaannuttavaa. Ollaan kaikki ehkä vähän vanhanaikaisia näissä asioissa eikä edes juuri puhuta seksistä näiden tuttavien kanssa. Siksi se kai niin nololta tuntuukin.
Ymmärrän ajatuksesi. Mutta uskon että kaveri on ihan yhtä nolona. Turhaan mietit asiaa sen enempää!
aikuiset olisi jatkaneet seksiä ja toivottaneet kaverin mukaan, jälkeenpäin vielä jatkaneet mökin puolella.
Taidan olla vain nolostuvaa sorttia. Ei olla enää ihan teinejä, 27 vuotiaita molemmat kuten myös tuttavapariskunta. Onko kaikki muut tosiaan sitä mieltä että naurahdettais kaikki yhdessä ja sen jälkeen ei tarvitsisi enää miettiä?
Enemmän nolottaisi jos olisin se kaveripariskunnan mies joka ei sitä vertaa älyä, että KOPUTTAA oveen, ennen kun tulee sisälle. Varmaan oikeasti halusikin nähdä jotain...
Taidan olla vain nolostuvaa sorttia. Ei olla enää ihan teinejä, 27 vuotiaita molemmat kuten myös tuttavapariskunta. Onko kaikki muut tosiaan sitä mieltä että naurahdettais kaikki yhdessä ja sen jälkeen ei tarvitsisi enää miettiä?
Mitä noloa seksin harrastamisessa olisi, yhtä luonnollista kuin syöminen. Vähän huumoria nyt peliin.
Jos joku minut yllättäisi, en siitä nolostuisi, sillä eiköhän kaikki tiedä mieheni ja minun harrastavan joskus seksiä. Ennemminkin ajattelisin, että se ei ehkä olisi niin mukava näky sille yllättäjälle, mutta minkäs sille voi, itse pöllähti varoittamatta sisään. Vähän sama siis kuin joku yllättäisi sinut käymästä paskalla. Naura vain.
No siis en minäkään häpeä sitä että kaveri nyt tietää meidän harrastavan seksiä vaan sitä mikä näky häntä odotti. Olen vähän pyöreä, en silti lihava mutta kyllä mua hävettää että miehen kaveri näki minut siinä tilassa.
kaveri kyllä saa syyttää itseään,mitäs pölähti varottamatta!
ja sitten se,että kuka änkee itsensä sinne,kun tietää että toiset saunoo?
Mulle on käynyt samalla tavalla. Poikaystävän kaks kaveria ryykäs sisään kesken kaiken. Oltiin silloin alle parikymppisiä ja oon aika varma et ne tuli tahallaan. Silloin kyllä nolotti mutta eipä enää.
Älä murehdi, et ole ainoa jolle käynyt samoin! Ja uskoisin että monelle on käynyt paljon pahemmin ja nolomminkin. Kaveri ehkä kuitenkin on mieluisin vaihtoehto jos joku pitäisi valita yllättämään.
Minua kiihottaa jo pelkkä ajatus, että joku vaimon kavereista tai vaikka anoppi yllättäisi meidät kesken kaiken. Tähän ei liity toivetta kolmannesta pyörästä, vaan siinä "housut kintuissa"-yllätyksessä on jotain merkillisen kiihottavaa.