tulin tänään katkolta...
Kommentit (12)
Onko nyt mukava tunne, kun sait elämäni takaisin? Tsemppiä!
Onko nyt mukava tunne, kun sait elämäni takaisin? Tsemppiä!
n. 5-6 pv/vko ja 10+ kaljaa kerralla. Töissä käyn, eikä entinen juomiseni haitannut työssäkäyntiäni ja vaikka se työpaikallani huomattiin, ei kukaan puuttunut siihen. Omasta tahdostani katkolle menin, ja todellakin se käynti avasi silmäni sille mihin juominen voi johtaa, olen kuitenkin vasta 27v.
Älä välitä ilkeistä kommenteista.
Mä ainakin tsemppaan sua< 333
Maitoa kävin ostamassa, mutta tarttui myös kaljaa mukaan...
Emännän kanssa sovittu, että kunhan juominen pysyy kohtuun rajoissa (2krt/kk) mukaanlukien tämä kerta, niin kaikki on ok. Mutta jos alan lipsumaan, niin hakeudun lääkäriin pyytämään antabus-hoidon. Ja muija vahtii, että myös otan lääkkeeni.
t. ap
Maitoa kävin ostamassa, mutta tarttui myös kaljaa mukaan...
Emännän kanssa sovittu, että kunhan juominen pysyy kohtuun rajoissa (2krt/kk) mukaanlukien tämä kerta, niin kaikki on ok. Mutta jos alan lipsumaan, niin hakeudun lääkäriin pyytämään antabus-hoidon. Ja muija vahtii, että myös otan lääkkeeni.
t. ap
Miksi ne kaljat? Kyllä sä tiedät ettet sais ottaa yhtään. Eikä se ole naisesi tehtävä sinua vahtia ja raitistaa, itse sun on se tehtävä.
Miksi ne kaljat? Kyllä sä tiedät ettet sais ottaa yhtään. Eikä se ole naisesi tehtävä sinua vahtia ja raitistaa, itse sun on se tehtävä.
Vaimo ei todellakaan tiennyt, että tulin kaljojen kanssa kotiin ja oli siitä suht vihainen. Ja vaimo tietysti yrittää jatkossa tukea minua. Itse haluan lopettaa/rajoittaa juomistani huomattavasti.
Ei ollut katkolta lähtiessäni tarkoitus ostaa kaljaa, mutta kaupassa kaljahyllyn ohi kävellessäni sain tyhmän päähänpiston. Saa muija jatkossa hoitaa kauppakäynnit, tai jos ostan kaljaa niin saa kaataa ne viemäristä alas.
Montako ostit?
Hakeudu vielä hoitoon, olet ihan turhaan muuten katkolla käynyt.
Vasta pääsit katkolta ja nyt jo kaljaa kaapissa. Kaada nyt hyvä ihminen ne viemäristä alas ja ota yhteyttä sinne mistä tulit, että pääset takasin. Tiedät itsekin, että huijaat vaan itseäsi. Tsemppiä!
Ymmärrän hyvin tilanteen ja seurauksetkin on nähty, jos pahasti käy :/ Ja joo, haluan kysyä: miksi juot?
Asian vierestä tosin pohdin seuraavaa: ylipainoisuus aiheuttaa Suomessa vuosittain yli 300 miljoonan euron kustannukset ja n. 100 000 syöpätapausta. Miksiköhän silti suklaata, irtokarkkia ja jäätelöä mussuttava daami on muka ok näky? Miksi se sokerimätön vetäminen on niin "ihanaa ja viatonta", muka naisellista ja naisille kuuluvaa - melkein oletettavaa?
Tupakkaan kuolee vuosittain Suomessa vähintään n.6000 henkilöä, ja hoitokustannukset ovatkin jo oma lukunsa.
Alkoholikuolemat ovat vähän harvinaisempia (n.3000/vuosi), mutta muut seuraukset (esim. väkivalta ja onnettomuudet) koristavat kyllä tilastoja.
Hyvä ap, että ymmärrät missä mennään. Absolutisti ei tarvitse olla, kohtuus kaikessa. Sillä pärjää.
Nimim. nainen, joka syö grillimakkaraa ja vetäsee mieluummin saunakaljan kuin karkkiesanssi"sidukan" (ällö sana, muuten).
Eikö tuo nyt ole aika raukkamaista siirtää vastuu toiselle?
"Siksi mä ryyppään kun et vahtinu mun lääkkeenottoa!"
Jos ei juominen pysy hanskassa, kannattaako sieltä katkolta heti juosta kaljakauppaan?
Jos voisit juoda kohtuudella niin et kai olis katkolle joutunutkaan.