Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Kuinka nopeasti kohdunkaulan laserin jälkeen voi yrittää raskautta?

Vierailija
27.07.2012 |

Onko kellään tietoa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kontrolli on 6 kk päästä ja sitä ennen ei kannattaisi tulla raskaaksi.

Vierailija
2/9 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin mulle ei tehty laseria vaan loop-konisaatio. Miksi sulle käytetään laseria, se on kai harvinaista nykyään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi paskojen paska.

ap

(P.S. Kiitos tiedosta!!)

Vierailija
4/9 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan siitäkin, minkäasteisia muutoksia sulta poistetaan. Toimenpide itsessään ei kai ole este raskaudelle, mutta on riski siitä, että vakavat muutokset uusiutuvat ja raskauden aikana kohdunkaulaa ei haluta lyhentää muistaakseni rv 15 jälkeen.

Vierailija
5/9 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulin raskaaksi 2 kk toimenpiteen jälkeen. Ei sanottu että ei saisi yrittää raskautta enkä kyllä hoksannut kysyäkkään.

Vierailija
6/9 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laser tehdään käsittääkseni siksi, että sillä poistetaan, jos muutokset eivät ole kovin pahoja (näin olin ymmärtävinäni lähetekirjeestä). Kuitenkin toisaalla lukee, että muutokseni ovat "kohtalaisia". Toivon tosiaan, että tuo laser on riittävä toimenpide, ettei muutoksia jää siksi, että lääkäri aliarvioi tilanteen.

Mulle on tehty tuo loop myös joskus ajat sitten, mutta en muista, mitä silloin sanottiin raskaudesta, kun ei ollut ajankohtaista silloin.

No, pitää soittaa maanantaina sairaalaan ja kysellä.

Vierailija
7/9 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vain valistuksesta, mutta aionkin kysellä. Tänään vaan ei ole soittoaikaa, niin ajattelin, että ehkä naisvaltaisella palstalla jollakin olisi kokemusta muustakin kuin ilkeilystä.

ap

Vierailija
8/9 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onks sulta poistettu jokin pala?En osaa kysymykseen vastata koska ite olin 20 kun tuo toimenpide tehtiin...mut ei siinä mun käsittääkseni ollu mitään kauheet rajotusta,ei noissa papereissa ainaka mainita...tosin siitä on 10 vuotta aikaa...

Vierailija
9/9 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta menossa laseriin, jossa poistetaan solumuutoksia. Sain tiedon tänään kirjeitse, joten siksi olen epätietoinen enkä löydä tähän vastausta googlettamallakaan.