Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette, kun ystäväni ovat ihastuneita mun isääni?

Vierailija
23.08.2012 |

Tää on hiukka eriskummallista ja ahdistavaa. Olen 24-vuotias nuori nainen ja mun isä on 43-vuotias semmonen bisnesmies. Hän näyttää kyllä juu erityisen nuorelta( kerran luulivat minua ja isääni pariskunnaksi, kun asioimme asuntonäytössäni) :D

Ongelma on se, että mun ystävät 20-30v ikäiset ovat ihan lääpällään, kun tulevat mun perheeni luo ja näkevät mun isän. Itseäni ennemmin häiritsee se. Se on mun isä, enkä siitä sillee voi tai osaa edes viehättävyyden nimissä ajatella. On hän komea ikäisekseen, mutta silti rakastan sitä ihan isänä. On aina ollut mulle ja 17-vuotiaalle siskolleni sekä 14-vuotiaalle veljelleni loistava isä ja on edelleen.

Jopa siskoni ystävät ovat kehuneet isäni ulkonäköä jne. Mun ystävilläni on menny vähän yli, eräs ystäväni tokaisi, että voi kun sais siitä komean ja kokeneemman miehen. Iskäni ja äitini ovat yhdessä vielä.

Mua ei hirveesti kiinnostaisi kuunnella imeliä juttuja mun isään nähden, mutta miten selitän sen ystävilleni, joiden silmät kiiluu taivaissa, kun meille tulevat. Kääk mikä pulma :D

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutko vielä kotona, vai miten ne ystäväsi niin usein isääsi näkevät?

Vierailija
2/2 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutko vielä kotona, vai miten ne ystäväsi niin usein isääsi näkevät?

Mulla oli tuo ongelma kun olin semmoinen 8-14 vuotias tallityttö ja kaverini näkivät isääni kun hän kuskasi meitä hevostalleille. Ihastuivat tummaan, pitkään komeaan mieheen kovasti ja minua ärsytti kun kaikenmaailman kaverivihkoihinkin jotkut kirjoitti kohtaan "KOmeimmat miehet" filmi- ja rokkitähtien perään mun faijan...

Mutta eipä nuo täysi-ikäisenä enää juuri faijaa oo nähneet kun erillään asutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla