Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KYSY STYLISTILTÄ! :)

Vierailija
26.07.2012 |

Toimin siis stylistinä, ja vastaan mielelläni teidän kysymyksiin kaikesta mahdollisesta!

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen haaveillut stylistille menemistä, koska minulla ei ole oikein mitään tyyliä. Olen 40-vuotias nainen, maantienväriset hiukset ponnarilla, vähän ohenevat ja pörröiset, noin olkapäille ulottuvat. Vartaloni on päärynänmuotoinen ja itäsuomalaiseen tyyliin jalat hieman lyhyemmäät kuin alavartalo. Pituus 165, paino 65.

Työni hoitoalalla on fyysisesti aika raskasta ja saan työvaatteet työn puolesta, en siis tarvitse mitään stailausvinkkejä toimistoon tms., mutta vapaa-aikaan kyllä. En harrasta mitään erityistä. Oho mikä tylsimys olen, huomaan itsekin ;-)

Miten pukeutua, millainen kampaus? Olen jämähtänyt jonnekin en tiedä edes minne tässä ns. tyttömäisessä tyylissäni, joka ei kuitenkaan nuorenna minua vähääkään.

Vierailija
22/63 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

^jalat lyhyemmät kuin ylävartalo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väri ja malli? Entä sukkahousut, kengät? Olen punatukkainen, vihertäväsilmäinen ja pienehkö. Hame on siis ohutta lehmännahkajäljitelmää, mutta kuvasta poiketen ruskea-valkoinen.

http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=55509906

Vierailija
24/63 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka kyseli uimalakista, niin me ollaan monesti lehtien kuvassessioissa vedetty hiukset uimalakin sisään, jos ollaan käytetty peruukkia. Hiukset pysyy hyvin sen sisällä ja sopivan nihkeä pinta pitää peruukin hyvin paikoillaan. Mukavuudesta en sitten mene takuuseen.

Yhdellä kaverillani on sama ongelma, hän on älyttömän pitkä (188 cm, vaikkakin tosi hoikka), joten missään housuissa ei meinaa lahkeet riittää. Hän on omat housunsa ostanut Dr. Denim-merkkiä. Niitä myydään mm. Carlings'ssä. Niissä pitäisi lahkeet riittää.

Eli jos legginssi-mallisia farkkuja etsit, niin kannattaa käydä tsekkaamassa.

Oletko Tommy Hilfigerin farkkuja kokeillut? Ne istuu yleensä vartaloon kun vartaloon :)

Sinulle, joka kyselit vinkkejä tylsään pukeutumiseen, mietin ensiksi millaista tyyliä haet? Yritätkö löytää siistin, mutta silti rennon tyylin vapaa-ajalle?

Aloitetaan vaikka hiuksista. En tiedä kasvojesi muotoa, joten kampaaja varmaan osaa auttaa parhaiten :) Silläkin saisi varmasti paljon muutosta, että kävisit leikkaamassa kuivuneet latvat, ja muotoilisit mallia. Hunajan vaalea, tai suklaan ruskea sävy voisi olla hyvä hiuksiisi. Se ei tekisi liian radikaalia muutosta, mutta toisi kivaa eloa kasvoihin.

Mitä vaatteisiin tulee, niin keskity muutamaan perusjuttuun. Osta hyvin istuvat ja siistit farkut. Ne on todella monikäyttöset, sopii arkeen ja vähän parempaankin tilaisuuteen.

Samoin osta vaatekaappiisi muutama pirtsakka paita ja syksyä varten neuletakki. Sillä pääsee jo hyvin alkuun.

Tärkeintä on, että vaatteet natsaa yhteen, jotta pystyt yhdistelemään niitä ja luomaan uusia asukokonaisuuksia :) Tsemppiä vaateostoksille!

Vierailija
25/63 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hameen linkkaajalle: Hame on näyttävä, joten keskittyisin siihen, ja pitäisin yläosan hillittynä, mutta yläosaan saa tuoda väriä. Olet vihreäsilmäinen, joten smaragdin vihreä paita toimisi hameen kanssa hyvin!

Laittaisin hameen kanssa mustat sukkahousut ja korkokengät. Syksymmällä mustat saappaat ja hieman paksummat sukkahousut olis nappivalinta!

Vierailija
26/63 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: se tylsä pukeutuja, joka keksi nyt tämän ketjun avulla, että syksyksi ostan istuvat farkut ja ihanat saappaat. Ja hiusten mmantienväri saa kyytiä :-)

Vierailija
27/63 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, jos musta oli apua!

Farkkujen ja saappaiden lisäksi kun vielä laitat villapaidan ja väriä antavan huivin, niin et voi mennä pieleen! Jos oikein haluat repäistä, niin voit yhdistää siihen vielä lyhyen nahkatakin ja voila!

Vierailija
28/63 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset kannattaa ostaa, suorat, pillit vai alas levenevät, että ne olisivat mahdollisimman ajattomat? Mikä väri pitää pintansa ajattomuudessa parhaiten? Entä koko, ostettaessa napakka vai heti mukava?

Vierailija
29/63 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen oman elämäni riittaväisänen.

Rupsahdan valahtamalla. Mitä voisin tehdä ison perseeni häivyttämiseksi, ja kuinka valahtaneita piirteitä ja harmaata ihoa voisi piilottaa värien avulla?

Minkä vaatteiden avulla näyttäisin tyylikkäältä helposti?

Vierailija
30/63 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ison takapuolen häivyttämiskeinoja tuossa jo tulikin, mutta suosittelen että käytät rohkeasti värejä, ne piristää harmauden keskellä! Sinisen eri sävyt ovat etenkin vahvasti muodissa, samoin limenvihreä ja oranssinpunainen.

Vierailija
31/63 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteita hoikalle, leveähartiaiselle pötkylävartalolle.

Millainen tukka sopisi ns. päärynäkasvoiselle.

Vierailija
32/63 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveähartiaisena unohtaisin vaatteiden olkatoppaukset ja puhvihihat. Sen sijaan keskittyisin huomion viemiseen kaulan alueelle huiveilla ja näyttävillä koruilla.

Jos hiuksesi on yhtään luonnonkiharat, tai vähäänkään taipuvat niin hyvä! En tiedä hiustesi pituutta, mutta keskijakaus kaventaa kasvoja.

Vierailija
33/63 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoisitko miten isokoisen,suoraan sanoen ylipainoisen naisen tulisi pukeutua? Olen koko 46 ja tuntuu että näytän vaatteissa tanttamaiselle kun koitan valita jotain tuninkaa tms peittävää. Olen siis tasaisesti iso, mutta mahani on erityisesti ongelma alue. Onko minunlaiselleni kapeat pillifarkut ehdoton ei? jos koitan saada vyöllä linjaa vyötäröstä,se jotenkin korostaa entistä enenmmän keskivartalon pallomahaisuutta ,joten minulle sellainen ei sovi..ehka a-linjainen yläsosa?-HELP

ps.olen siis nuori 24v (kun puhuin tuosta tantta tyylistä)

Vierailija
34/63 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä kaverillani on sama ongelma, hän on älyttömän pitkä (188 cm, vaikkakin tosi hoikka), joten missään housuissa ei meinaa lahkeet riittää. Hän on omat housunsa ostanut Dr. Denim-merkkiä. Niitä myydään mm. Carlings'ssä. Niissä pitäisi lahkeet riittää.

Eli jos legginssi-mallisia farkkuja etsit, niin kannattaa käydä tsekkaamassa.

Oletko Tommy Hilfigerin farkkuja kokeillut? Ne istuu yleensä vartaloon kun vartaloon :)

Tuumapituudet laitoin, koska niistä tajuaa yleensä heti, minkäpituisia lahkeita etsitään. Farkkuja en käytä juuri ollenkaan, koska niissä hinta-laatusuhde on yleensä huono (en maksa housuista maltaita, jos joudun itse korjaamaan ne istuviksi). Hilfigerin farkkuja pitää varmaan kokeilla, jos ne vaikka istuisivat.

Sori, ilmaisen itseäni huonosti tänään.

Vierailija
35/63 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua kiinnostaisi missä hinnoissa stylistin palvelut liikkuvat? käyttävätkö niitä ihan tavikset ja jos/kun niin minkälaisesta prosessista on kyse? siis tarkoitan onko yksi tapaaminen vai viikoittain/kerran kuukaudessa tms. ja entä kun stylisti kiertelee kauppoja niin katsooko koko ajan sillä silmällä, että tämä sopisi sille ja sille.

Vierailija
36/63 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokokoiselle: Vältä paidoissa suuria printtejä ja kuvioita, sekä vaakaraitaa. Pystyraita hoikentaa! :)

Isokoiset voi hyvin käyttää legginssejä, kunhan muistaa pepun peittävän yläosan! Pillifarkutkin on tosi ok, ja siihen kun yhdistää esim. kivan topin ja neulepaidan, niin voila! Joskus joku isokokoinen, mutta erittäin tyylikäs ihminen sanoi, että yleensä kengät, korut, laukut, kynsilakat ja muut asusteet sopii kaikille. Niilläkin pystyy muuntelemaan tyyliä tosi paljon!

Suosittelen rohkeasti kokeilemaan eri tyylejä, värejä ja asuyhdistelmiä, vain kokeilemalla tietää mikä itselle sopii! Tärkeintä on, että itse tunnet vaatteissa olon mukavaksi ja kauniiksi!

Rehellisesti, en usko että pillifarkkujen aika on koskaan ohi! Ne tuli jäädäkseen.

Stylistin palveluiden hinnat riippuu tosi paljon! Amerikassa julkkis-stylisti Rachel Zoe perii asiakkailtaan 600 € tunnilta, mutta Suomessa hinnat on onneksi vähän alempana :D

Palaan huomenna aamupäivästä taas vastailemaan teidän kysymyksiin. Saa toki jo nyt laittaa kysymyksen, mutta vastaan siihen huomenna :)

Vierailija
37/63 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokokoiselle: Vältä paidoissa suuria printtejä ja kuvioita, sekä vaakaraitaa. Pystyraita hoikentaa! :)

Isokoiset voi hyvin käyttää legginssejä, kunhan muistaa pepun peittävän yläosan! Pillifarkutkin on tosi ok, ja siihen kun yhdistää esim. kivan topin ja neulepaidan, niin voila! Joskus joku isokokoinen, mutta erittäin tyylikäs ihminen sanoi, että yleensä kengät, korut, laukut, kynsilakat ja muut asusteet sopii kaikille. Niilläkin pystyy muuntelemaan tyyliä tosi paljon!

Suosittelen rohkeasti kokeilemaan eri tyylejä, värejä ja asuyhdistelmiä, vain kokeilemalla tietää mikä itselle sopii! Tärkeintä on, että itse tunnet vaatteissa olon mukavaksi ja kauniiksi!

Rehellisesti, en usko että pillifarkkujen aika on koskaan ohi! Ne tuli jäädäkseen.

Stylistin palveluiden hinnat riippuu tosi paljon! Amerikassa julkkis-stylisti Rachel Zoe perii asiakkailtaan 600 € tunnilta, mutta Suomessa hinnat on onneksi vähän alempana :D

Palaan huomenna aamupäivästä taas vastailemaan teidän kysymyksiin. Saa toki jo nyt laittaa kysymyksen, mutta vastaan siihen huomenna :)

Vierailija
38/63 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Leggingsit ja sukkahousut tulossa miesten muotiin. Tuntuu että yhä useampi valmistaja esittelee uusia malleja. Keskustelupalstoillakin asiasta on ollut suht paljon juttua.

Vierailija
39/63 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ostin viime kesänä vaaleat chino-housut, mutta ne ovat jääneet aika vähälle käytölle, koska ovat aika tiukat pepusta (niin kuin kaikki housut päälläni). Kuuluuko chinojen olla löysät vai tiukat pepusta?

Vierailija
40/63 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä vaatemerkit ovat omia suosikkejasi? Mitä merkkejä suosittelisit kokeilevalle ja muotitietoiselle naiselle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme