Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jutteleeko teidän kissat paljon? ov

Vierailija
26.07.2012 |

Meillä toinen kolli on aika hiljanen viljo. Kyllä siltäkin joskus juttua tulee, mutta se kehrää ja purisee paljon (ja puskee ja leipoo).

Mutta tämän hiljasen viljon veli onkin toista maata.

Jos se haluaa leikkiä, se joko menee veljensä eteen ja sanoo napakasti NAU. Jos se haluaa, että kaksijalkainen leikkii sen kanssa, se menee ihmisen eteen ja napakka MAU MAU.

Jos se haluaa ruokaa, se tulee joko mun tai miehen eteen ja erittäin monta kipakkaa mauta ja kun saa huomion, niin sitten suuntaa keittiöön.

Jos taas vessalaatikko pitäisi putsata, niin sitten tuo tulee häntä pystyss ihmisen eteen ja taas se mau mau ja sitten suunta paskalootan eteen.

Ja jos se haluaa parvekkeen oven auki, niin sitten mennään siihen oven eteen ja KOVA jollotus, että ovi helvata auki! NYT HETI!

Ja jos tuolla on tylsää/haluaa syliin/rapsutuksia, niin taas kunnon jollotus (=on se nyt kumma, kun kukaan ei huomaa mun olemassaoloa).

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niillä on eri äänet

varsinkin toinen osaa myös komentaa

Vierailija
2/9 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosikasta neitoa, ja eivät ne paljoa juttele. Joskus jos kovasti haluavat jotain, niin vienosti tulee miiiiiauuuuuu, mutta sekin tosiaan hiljaisella äänellä. Yleensä tapittavat silmiin ja puskevat ja kehräävät kunnes tahto on selvillä.

Neidit on myös totelevaisia, ymmärtävät mm.kieltämisen ja sitä kovasti hännällään kiroavat...-mutta tottelevat(ainakin silloin kun olen näkemässä) :D

Ainiin, kiimassa toinen kyllä ulvoo sitten tauotta, ja lujalla äänellä. Toinen hakee vain hellyyttä ja syliä ja kantaa kaikki villavaatteet pesäänsä hoivattaviksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat ja pyynnöt esitetään juttelun kera. Tämäkin on kausittaista, joskus hän on hiljaisempi ja joskus puheliaampi.

Vähän aika sitten vessasta juteltiin tosi paljon ja menin sinne sitten lopulta katsomaan, mitä asiaa. Neiti halusi näyttää miten mukavaa on maata lavuaarissa.

Vierailija
4/9 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä kumpikin kissa juttelee. Vanhempi kissa vaati ruokaa aamuisin, tietyllä äänellä. Sit jos sille juttelee jotain niin vastailee. Huvittavan kuuloista sivullisista. Sit tää meidän nuorempi on kova ääninen kailottaja. Maukuu jos ei saa huomioo, kiljuu jos ei pääse parvekkeelle ja osaa vaatia myös ruokansa omalla sävyllään. Keskusteluja ei vielä sen kanssa ole saatu kovin paljon aikaan. ;) Ja molemmat täysiä maatiaistollukoita.

Vierailija
5/9 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat on maailman ihanimpia otuksia. Allergian takia ei voida ottaa. Mutta ah niitä lapsuusmuistoja meidän kissan kanssa. kasvettiin yhdessä, olin kolme, kun se tuli meille ja 23 kun se kuoli.

Käytiin kylillä yhdessä kävelyllä ja se nukku mun tyynyllä, yhyy. ja kaikkee ihanaa.

Vierailija
6/9 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se luulee että aina kun puhun, se on sille. :) Sen äiti tosin on Maine Coon, eli taitavat olla puheliasta sorttia. Ääniä on paljon, monta eri eli varmaan tarkoittaakin eri asioita.

Vierailija
7/9 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä turhan kauan sisällepäsyä, niin sanoo vihaisen kurnaun kun avaa oven :). Muutenkin aina tervehtii kurnau sanomalla kun tulee ovesta sisälle. Ihana kisu:)

Vierailija
8/9 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamusta iltaan juttelee mun tai miehen kanssa, nykyään lastenkin kanssa jos tahtoo esim ulos.

Toinen on hiljainen, ei juttele pahemmin

Vierailija
9/9 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemänkuukauden ikäinen pikkukolli :) Alkuun sanavarasto oli mau, vää ja VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!, mutta kevään ja kärpästen myötä se vähän laajeni ja nyt sitten kuuntelenkin aamusta ties minkäsortin jollotusta, määkimistä, kurinaa, tuhinaa, piipitystä, väkätystä, mäkätystä, kurnutusta ja naukumista aina sieltä pienenpienen hennosta miu:sta oikein vaativaan MIAU:hun.

Vastaa useimmiten kun sille jotain sanoo ja usein riittää kun kisuun päin vain katsookin, niin joku kommentti sieltä tulee. :)

Kova on myös kehräämään, puskemaan ja sylittelemään. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme