Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan naisena huomaan minkälaisia tankeroita monet naiset on

Vierailija
25.07.2012 |

Ei edes mitään seksikkään kurvikkaita (normaalipainon ylärajoilla)

vaan ihan rehellisesti läskejä.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottahan ne läskit näkyy katukuvassakin

suomalaiset ovat rumaa kansaa jo ennestään, etenkin naiset

pelottavinta on, että läskit eivät välitä lainkaan terveysriskeistä ja keskustelu liikalihavuudesta on kanavoitunut niihen, ettei läskille vaan saa sanoa mitään läskeistä ettei vaan tule paha mieli

Huhhuh, sanon minä!

haha luuletko sä että sun sanas karistaa läskien kilot. Hae kuule patentti niille niin susta tulee miljonääri.

Vierailija
22/38 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on niitä raskauskiloja! Ja viimeisimmästä raskaudestahan on jo toki kulunut kuusi vuotta! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asenne on tämä, en yhtään ihmettele ettei suomalais(nais)illa ole motivaatiota laihduttaa. Jos vaihtoehtoina on olla pelkästään ruma tai ruma mutta mielin määrin ruuasta nauttiva, en ihmettele jos joku täällä synkkyyden keskellä kallistuu jälkimmäisen.

Itse olen hoikka. Tosin hoikkuudesta ei taida olla hyötyä, kun kuitenkin olen kanssaihmisten silmissä persjalkainen, siansilmäinen ja perunanenäinen.

Vierailija
24/38 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla se johtuu mielialalääkkeistä. Ne turvottavat ja lisäksi lisäävät ruokahalua. Mahassa kaikertaa nälkä paljon tiuhemmin kuin ilman lääkitystä.

Mutta nykymeno työpaikoilla on semmoista, etten pärjää ilman lääkkeitä. Veikkaan, etten suinkaan ole harvinainen tapaus tässä asiassa.

Vierailija
25/38 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asenne on tämä, en yhtään ihmettele ettei suomalais(nais)illa ole motivaatiota laihduttaa. Jos vaihtoehtoina on olla pelkästään ruma tai ruma mutta mielin määrin ruuasta nauttiva, en ihmettele jos joku täällä synkkyyden keskellä kallistuu jälkimmäisen.

Itse olen hoikka. Tosin hoikkuudesta ei taida olla hyötyä, kun kuitenkin olen kanssaihmisten silmissä persjalkainen, siansilmäinen ja perunanenäinen.

Virossa naiset ovat hoikkia kaunottaria!

Vierailija
26/38 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virossa naiset ovat hoikkia kaunottaria!

Vierailija
27/38 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 60 prosenttia suomalaisnaisista on läskejä. Tottahan ne läskit näkyy katukuvassakin suomalaiset ovat rumaa kansaa jo ennestään, etenkin naiset pelottavinta on, että läskit eivät välitä lainkaan terveysriskeistä ja keskustelu liikalihavuudesta on kanavoitunut niihen, ettei läskille vaan saa sanoa mitään läskeistä ettei vaan tule paha mieli Huhhuh, sanon minä!

on ylipainoisia ja NAISISTA 40 %.

Naisella se ylipaino voi näkyä helpommin, jos on vaikkapa päärynävartalo kuin miehellä, joka näyttää vaan tanakalta ja ronskilta.

Vierailija
28/38 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa noin päähän. =D

Vierailija
29/38 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 60 prosenttia suomalaisnaisista on läskejä. Tottahan ne läskit näkyy katukuvassakin suomalaiset ovat rumaa kansaa jo ennestään, etenkin naiset pelottavinta on, että läskit eivät välitä lainkaan terveysriskeistä ja keskustelu liikalihavuudesta on kanavoitunut niihen, ettei läskille vaan saa sanoa mitään läskeistä ettei vaan tule paha mieli Huhhuh, sanon minä!

on ylipainoisia ja NAISISTA 40 %. Naisella se ylipaino voi näkyä helpommin, jos on vaikkapa päärynävartalo kuin miehellä, joka näyttää vaan tanakalta ja ronskilta.

ovat meillä useammin ylipainoisia kuin naiset.

Vierailija
30/38 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitäpä jos vain puhuttaisiin suomalaisista yleensä, tai sitten miehistä, jos sukupuolta tässä erityisesti pitää painottaa..

Vierailija
31/38 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savossa ja Savon suunnalla ne naiset vasta punkeroita on! Siellä ei taida hoikkia ihmisiä olla ollenkaan

Saman olen huomannut Forssan seudulla ja muualla "sisä"-Lounais-Suomessa.

Vierailija
32/38 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taas töissä huomasin monta kurpahtanutta läskiä mammaa miehensä kanssa. Ei vaan mene mulle jakeluun että heidän miehensä olisivat jotenkin rinta rottingilla kun kulkevat eukkonsa kanssa kaupoilla. Naisella elopainoa +100kg,housuina caprit ja päällä paita mikä tuo pari kiloa lisää. Rasvaset hiukset tiukasti ponnarilla,naama täynnä näppyä ja olemus sikaimainen tihru silmineen.

Sääliksi käy niitä miehiä.

Tekisi mieli ottaa moista poloa miestä kädestä, viedä takahuoneeseen ja antaa kunnon kyydit. Mies saisi tuntea itsensä mieheksi kun panisi pientä,hoikkaa naistaa.

Tälläisiä mietteitä tänään... uuuh....

Vierailija
33/38 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli ottaa moista poloa miestä kädestä, viedä takahuoneeseen ja antaa kunnon kyydit. Mies saisi tuntea itsensä mieheksi kun panisi pientä,hoikkaa naistaa.

Mulla on kompleksi pienuudestani tässä Naisen kokoisten naisten maassa, jossa pientä ja siroa kutsutaan anorektikoksi tai pystyynjäätyneeksi pulkannaruksia ja mulkoillaan pahasti. Ja palstallakin juuri joku mies kertoi totuuksia kuinka lihavan naisen alapää on ainoa oikea.. Melkein alkaa jo uskoa, että naisen pitää painaa 70kg ollakseen kelpo nainen.

t. pieni ja hoikka

Vierailija
34/38 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

idiootit...

Vierailija
35/38 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se naisten paksuus johtuu!

T:punkero perjalkainen

Vierailija
36/38 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taas töissä huomasin monta kurpahtanutta läskiä mammaa miehensä kanssa. Ei vaan mene mulle jakeluun että heidän miehensä olisivat jotenkin rinta rottingilla kun kulkevat eukkonsa kanssa kaupoilla. Naisella elopainoa +100kg,housuina caprit ja päällä paita mikä tuo pari kiloa lisää. Rasvaset hiukset tiukasti ponnarilla,naama täynnä näppyä ja olemus sikaimainen tihru silmineen.

Sääliksi käy niitä miehiä.

Mutta palautusoikeutta ei ole.

Vierailija
37/38 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat yli 180cm ja 75kg naiset! Hevosia!

Vierailija
38/38 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-raadille en kutenkaan kelpaa, koska:

- olen liian pitkä

- olen normaalipainossa pienirintainen

- kasvoni ovat pyöreät jopa alipainoisena

- hiukseni ovat ohuet

- nenä on liian iso

- hampaat epätasaiset

-nilkat liian paksut hoikkanakin

- kädet ja jalat ovat liian suuret

Ennen kuin lääkeitiede keksii avun näihin kaikkiin voin hyvin olla 20 kiloa ylipainoinen.