Tää on se syy miksi teidän kannattaa esim painonpudotuksessa tai ylipäätään muutenkin syödä yksinkertaisia ruokia
Ihan perus kanaa ja riisiä, perunaa ja lihaa, kalaa ja pastaa vaikka ja mahdollisimman yksinkertaisesti sekasin vaan, jotai tomaattimurskaa sekaa ja mausteita ja thats it. Ei se vaadi muuta. Jotain kasviksia mukaan kanssa jos haluaa.
Jos te mätätte leipää kokoajan ja leikkeleitä ja kaikkea sellast ns turhaa ni ne tuo pikkuhiljaa kokoajan niitä kaloreita ja ylimääräsiä rasvoja ja ties mitä, sit jos on tapana viel ostella jotai eineksiä sun muua ni ei tiedä mitä sieltä oikeasti tulee.
Kun te syötte tollee yksinkertaisesti, te voitte periaatteessa syödä ihan miten paljon te haluatte suhteutettuna siihen että te oikeasti myös teette jotain, se ei nosta teidän painoa ollenkaan mihinkään suuntaan, mä voin vaikka takaa sen. Mutta jos te kokoajan syötte jotain ylimäärästä millä ei oo mitää virkaa ni se kyllä pitää sen painon sielä.
Eli suomennos: Yksinkertaisuus, ostakaa sitä mitä oli tarjolla 200 vuotta sitten myös.
Kommentit (15)
Syön 100% ruisleipää. En syö riisiä tai pastaa. -5 kg
Oikea ruoka ei lihota kaikki muu kakka lihottaa
Vierailija kirjoitti:
Syön 100% ruisleipää. En syö riisiä tai pastaa. -5 kg
Mitä leipää syöt?
No nyt tuli sellaista "faktaa" että joutaa kaikki tutkijat ja lihavuus lääkärit, asiantuntijat kortistoon 😂
Vierailija kirjoitti:
No nyt tuli sellaista "faktaa" että joutaa kaikki tutkijat ja lihavuus lääkärit, asiantuntijat kortistoon 😂
Hyvä! Yksinkertaiset asiat on helppo ohittaa
Hiilarit pitää yllä insuliiniresistenssiä, mikäli sellaisen on hankkinut. Siitä ja liikakiloista pääsee eroon vetämällä hiilarit alas sellaiselle tasolle, missä liikasyöntihimot pysyy kurissa. Hiilarit korvataan rasvalla, proteiinia ei ole syytä syödä liikaa, ne vähät tärkeät hiilarit otetaan rehuista. Tällä kattauksella olen voinut hyvin ja hoikasti jo kuudettatoista vuotta.
Ihmiset oli hoikkia silloin kun ruoka tehtiin raaka-aineista. Lihominen alkoi kun liian helppoa evästä tuli liian helposti saataville.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset oli hoikkia silloin kun ruoka tehtiin raaka-aineista. Lihominen alkoi kun liian helppoa evästä tuli liian helposti saataville.
No joo. Aikamoinen yksinkertaistus. Aina on ollut pullukoita. Hoikat, normaalit ja pikku pullukat ovat olleet aina normaaliuden varianssi.
Kanalla ja riisillä laihduin 30 kg aikoinaan 10 vuotta sitten. Söin myös ananasta ja tomaattia. Liikuntaa piti myös harrastaa 20 km pyörälenkkejä.
Minä kyllä pidän perunasta, olen itse asiassa löytänyt sen uudelleen! On aito ja edullinen raaka-aine joka menee melkein ateriasta sellaisenaan. Toki syön kerralla vain 1, max. 2 perunaa ja ylipäätään lasken kalorit. BMI 19.
Vierailija kirjoitti:
Hiilarit pitää yllä insuliiniresistenssiä, mikäli sellaisen on hankkinut. Siitä ja liikakiloista pääsee eroon vetämällä hiilarit alas sellaiselle tasolle, missä liikasyöntihimot pysyy kurissa. Hiilarit korvataan rasvalla, proteiinia ei ole syytä syödä liikaa, ne vähät tärkeät hiilarit otetaan rehuista. Tällä kattauksella olen voinut hyvin ja hoikasti jo kuudettatoista vuotta.
Lähinnä se ylipaino pitää yllä insuliiniresistenssiä. Ja siitä voi päästä eroon ihan vaan laihduttamalla, vaikka millä tavoin. Itselläni oli kakkostyypin diabetes kun painoin 120 kg. Laihdutin 67 kiloon, ihan hiilareitakin syöden, eikä enää mitään verensokeriongelmia.
Päinvastoin!
Koostan päivän kalorit siten että voin syödä aina herkullista ruokaa ylittämättä kalorimäärää. Jokaisen suupalan pitää olla nautinto, tulisin hulluksi kovin yksipuolisella ja tylsällä ruokavaliolla!!
No joo. Aikamoinen yksinkertaistus. Aina on ollut pullukoita. Hoikat, normaalit ja pikku pullukat ovat olleet aina normaaliuden varianssi.
Ainoa vaan että nykyiset pikkupullukat painavat reippaasti yli 100kg, eikä 60kg kuten vielä 25v sitten!
Kerrotko vielä miten saa kusen pois päästään?