Kuulin just ettei mies voi pitää isyyslomaa
ollenkaan! Miten mä pärjään.. Miten muut on selvinneet???
Kommentit (94)
monta kertaa on ap sanonut että se ukko ei voi olla pois sieltä harjoittelusta heti harjoittelun alussa! Niin eli ei voi korvata alun poissa oloja myöhemmin. Mitä tuota nyt jankkaamaan saamaa asiaa!!!
Muuhun takloon en muuta koska tässä on niin halpa vuokra,isompaa vuokraa ei ole vara maksaa.-ap
ei me rahassa uida kun oon kotona ja mies opintotuella. Vaunuja ei vaan saa jättää ulos,minkäs minä sille voin,ei minun keksintö ole!-ap
iso lapsikatras, mies esim. puolustamassa isänmaataan, ei kodinkoneita elämää helpottamassa, ei valmisruokia, ei kertisvaippoja, ei lämmintä vettä ellei padassa keittänyt...
Kaikki on niin suhteellista.
Vierailija:
Vauva sai vielä äidinmaitokeltaisuuden ja mä törkeen rintatulehduksen, kun imetys piti lopettaa
Äidinmaitokeltaisuus ei ole syy lopettaa imetystä. Sinähän et sitä tietenkään voinut tietää, mutta sinun lääkärisi olisi pitänyt se tietää. Äidinmaitokeltaisuus ei ole lainkaan vaarallista, joten se ei haittaa, kunhan muut syyt keltaisuudelle on suljettu pois. Todella ikävää, että sait noin huonoa hoitoa. Jos jaksat, sinun kannattaisi antaa palautetta hoitaneelle lääkärille.
Että joudut ehkä sektioon. Miehesi on hakenut alalle jossa ei hyväksytä mitään jne. Kuitenkin aloititte yrittämään toista lasta vaikka ensimmäinenkin on vielä kovin pieni? Muutitte kauaksi tutuista jne. Itse se on vaan sitten kaikesta selviydyttäväkin.
Elämässä voi tehdä niin monenlaisia valintoja. Yhtä ja ainutta oikeaa ei ole olemasskaan! Ja kun mainitsit että sossun elätiksi ette rupea niin ei se nyt ihan noinkaan mene. Kyllä kelalta saa sen verran että pärjää. Ja voithan sinä mennä väliaikaisesti töihin jossain vaiheessa taikka miehesi mennä töihin tuon 1,5 vuoden ajaksi!!!
ja emme tienneet etukäteen ettei lomaa saa harjoittelusta. Tämän olen monta kertaa selittänyt jo. Jos et jaksa lukea kaikkia viestejä jotta olisit selvillä tilanteesta älä laita olettamuksiasi. Meille on helpompaa palkata hoitaja joistain edellä mainituista paikoista kun miehen jäädä pois koulusta joksikin aikaa.-ap
Kyllä hätä keinot keksii. Älä stressaa itseäsi loppuun jo etukäteen.
" Meille on helpompaa palkata hoitaja joistain edellä mainituista paikoista kun miehen jäädä pois koulusta joksikin aikaa.-ap"
juttua vaikka ap oli jo vastannut niihin.hoito apu paikkoja tuli tuossa ketjun loppu puolella vasta.
ainakin edes johonkin alakertaan, niin ei tarvitsisi rattaita/vaunuja raahata eestaas, jos vauva syntyy kesällä niin ehtisit hyvin muuttaa sitä ennen