Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin just ettei mies voi pitää isyyslomaa

Vierailija
25.11.2005 |

ollenkaan! Miten mä pärjään.. Miten muut on selvinneet???

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin edes johonkin alakertaan, niin ei tarvitsisi rattaita/vaunuja raahata eestaas, jos vauva syntyy kesällä niin ehtisit hyvin muuttaa sitä ennen

Vierailija
82/94 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta kertaa on ap sanonut että se ukko ei voi olla pois sieltä harjoittelusta heti harjoittelun alussa! Niin eli ei voi korvata alun poissa oloja myöhemmin. Mitä tuota nyt jankkaamaan saamaa asiaa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuhun takloon en muuta koska tässä on niin halpa vuokra,isompaa vuokraa ei ole vara maksaa.-ap

Vierailija
84/94 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tee kenenkään ongelmista paskaa kuten asian ilmaisit.

Vierailija
85/94 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti ole noin mustavalkoista.

Vierailija
86/94 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relax!

Vierailija
87/94 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei me rahassa uida kun oon kotona ja mies opintotuella. Vaunuja ei vaan saa jättää ulos,minkäs minä sille voin,ei minun keksintö ole!-ap

Vierailija
88/94 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso lapsikatras, mies esim. puolustamassa isänmaataan, ei kodinkoneita elämää helpottamassa, ei valmisruokia, ei kertisvaippoja, ei lämmintä vettä ellei padassa keittänyt...

Kaikki on niin suhteellista.

Vierailija
89/94 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vauva sai vielä äidinmaitokeltaisuuden ja mä törkeen rintatulehduksen, kun imetys piti lopettaa

Äidinmaitokeltaisuus ei ole syy lopettaa imetystä. Sinähän et sitä tietenkään voinut tietää, mutta sinun lääkärisi olisi pitänyt se tietää. Äidinmaitokeltaisuus ei ole lainkaan vaarallista, joten se ei haittaa, kunhan muut syyt keltaisuudelle on suljettu pois. Todella ikävää, että sait noin huonoa hoitoa. Jos jaksat, sinun kannattaisi antaa palautetta hoitaneelle lääkärille.

Vierailija
90/94 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joudut ehkä sektioon. Miehesi on hakenut alalle jossa ei hyväksytä mitään jne. Kuitenkin aloititte yrittämään toista lasta vaikka ensimmäinenkin on vielä kovin pieni? Muutitte kauaksi tutuista jne. Itse se on vaan sitten kaikesta selviydyttäväkin.

Elämässä voi tehdä niin monenlaisia valintoja. Yhtä ja ainutta oikeaa ei ole olemasskaan! Ja kun mainitsit että sossun elätiksi ette rupea niin ei se nyt ihan noinkaan mene. Kyllä kelalta saa sen verran että pärjää. Ja voithan sinä mennä väliaikaisesti töihin jossain vaiheessa taikka miehesi mennä töihin tuon 1,5 vuoden ajaksi!!!

Vierailija
91/94 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja emme tienneet etukäteen ettei lomaa saa harjoittelusta. Tämän olen monta kertaa selittänyt jo. Jos et jaksa lukea kaikkia viestejä jotta olisit selvillä tilanteesta älä laita olettamuksiasi. Meille on helpompaa palkata hoitaja joistain edellä mainituista paikoista kun miehen jäädä pois koulusta joksikin aikaa.-ap

Vierailija
92/94 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hätä keinot keksii. Älä stressaa itseäsi loppuun jo etukäteen.

Vierailija
93/94 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Meille on helpompaa palkata hoitaja joistain edellä mainituista paikoista kun miehen jäädä pois koulusta joksikin aikaa.-ap"

Vierailija
94/94 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttua vaikka ap oli jo vastannut niihin.hoito apu paikkoja tuli tuossa ketjun loppu puolella vasta.