Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voi kääk!! taas pitäisi tavata exän uusin, eikä siitä ikinä hyvää seuraa...

Vierailija
25.07.2012 |

Exällä siis jälleen uusi heila, joka tietenkin olettaa olevansa exän suuri rakkaus (kuten kaikki lukemattomat aiemmat).

Minä olen helvetin huonoissa väleissä exän kanssa, johtuen elatuksen laiminlyönnistä, ohareista lapselle jne. Olen kehoittanut suksimaan v*ttuun meiän elämästä.

No, taas uusi "tosi rakkaus" vaatii isän oikeuksia exälle ja neuvoo, kuinka minun pitäisi jo jatkaa elämääni, eikä kiristää lapsella. Plääh!

Kuvio on aina sama: naiset vaativat tulla mukaan lasta hakemaan näyttääkseen miten loistavia ja ymmärtäväisiä ovat. Kun ne näkevät minut kiinnostus lapseenkin lakkaa välittömästi. Exä kun on aina unohtanut mainita, että olen ollut eroottinen malli ja samassa kunnossa edelleen. (Taidan edelleenkin olla miehen näytön taustakuvassa niiltä ajoilta) Sinällään ihan paskan hailee mitä olen tai miltä näytän, mutta alkaa jo kypsyttää tämä iänikuinen rumba.

Nykyheila tulee minut nähtyään kieltämään miestä olemasta meidän kanssa tekemisissä ja mies tottelee. Pian se kuitenkin eroaa ja taas alkaa tänne vinkuminen ja ruikutus "lapsi on mulle tärkein" ym. paskaa.

Juu, isällä on oikeudet, mutta vuosien aikana kun lapsi on vaan lähinnä kärsiny isänsä mulkkuudesta. Niin... ja sama kökkö tiedossa, kun isän uusi haluaa jälleen väkipakolla olla aktiivinen osa lapsen elämää. Hohhohhoijaa!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro eksälle, ettei sen kannata tuoda daamia näytille, kun sitten taas eroavat sun ulkomuodon vuoksi. Eks voisi myös kertoa daamilleen, ettei edes halua tavata lastaan enempää yms, jotta tämä uusi tuttavuus ei laita sitä sun piikkiin, etenkään ulkonäkösi piikkiin.

voi kutale, söin just kaksi homeista paahtoleipää, onpas jälkimaku nyt!

Vierailija
2/8 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex on alkoholisoitunut asunnoton ressukka, joka tarvitsee itselleen mamman huolehtijaksi ja kulissin pitäjäksi. Harmi, että elämäntavat eivät näy ulkomuodossa ja osaa tsempata ne viikot, mitä tarvitaan uuden daamin asuntoon muuttamiseksi ja kihlaukseen.

Koska mamma-tyypit yleensä edellyttävät mieheltä lapsirakkautta, ex satuilee niille maksetuista elareista ja olemattomista tavarahankinnoista, vaikka iskä raasu ei silti saa tavata lasta. Ihmettelen kerta toisensa jälkeen, mikä saa ihan fiksun oloiset naiset retkahtamaan tähän pummilla elävään puliukkoon... Vaikka olenhan minäkin retkahtanut siksi aikaa, että vahinkoraskaus sai alkunsa.

Uuden naisen tapaaminen on kiusallista. Enhän voi sanoa, että mies on läpimätä, se tulkitaan mustasukkaisuudeksi, en voi myöskään sanoa mitään positiivista, vaikka mieli tekisi kehua tämä "aarre" maasta taivaaseen ja toivottaa erittäin pikaisia häitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toki siis sinä upeine ulkomuotoinesi olit sen äijän elämän rakkaus.

Vierailija
4/8 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toki siis sinä upeine ulkomuotoinesi olit sen äijän elämän rakkaus.

näitä väsyneitä kommentteja... ei, en ollut sen puupään suurin rakkaus, mutta leijuu edelleenkin vuosien jälkeen äijäporukassa, että pääsi panemaan kuvatyttöä. Meillä oli lyhyt suhde, joka kaatui miehen pettämiseen ja dokaamiseen. Raskaaksi tulin ja lapsi olikin unelmieni täyttymys. Ainoa hyvä mitä siitä jäi.

Vierailija
5/8 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

korvien välissä? Mä en ainakaan tunne yhden ainoaa fiksuun ja älykkääseen vuorovaikutukseen kykenevää eroottista mallia. Kyllä se ammatinvalinta on ihan erityyppisten touhua.

Vierailija
6/8 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusimman kanssa olleet 1,5v-2v yhdessä. En vaan jotenkin halua. Minusta vaan on jotenkin kiusallista että se nainen on sen ikäinen että voisi olla lapseni tyttöystävä ja minä sen teiniäit:/ Kerran ex kysyi voiko tulla naisen kanssa hakemaan lapset, mutta ei sitten aikataulullisesti onnistunut.

Vierailija
7/8 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuvasi on exällä taustakuvana???

Vierailija
8/8 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea kuvitella että ketään häiritsisi jos tavallisissa vaatteissa avaisit oven, eroottisilla malleilla kun on kyllä todella hyvä kroppa, mutta kasvot ovat harvemmin mitenkään erityisen kauniit. Eli väkisinkin tulee mieleen, että avaat oven pikkupikkupitsihepenissä ja vedät kunnon poset heti alkuun :)