Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti: Kuinka moni av mamma tekee seksialoitteen

Vierailija
25.07.2012 |

ja vie miehen irstaaseen seksiin, sellaiseen rajuun, jossa ei hienostella vaan naidaan niin että pillu litiseen ja kyrpä on hellänä. Kuinka moni vie mieheltä "tajun pois" uusilla tempuilla ja pitää miestä vähän kuin seksileluna ja nautinnon tuojana.

Kuinka moni siis on aktiivinen NAIMAAN eikä vain sellaista peiton alla pikkaisen hiljaisuudesa ja pimeässä.

Itselläni on kesä mennyt aika villisti. Olen ajanut miehen karvat, vatkannut sauvaa miehen anaalissa ja sekstannut luonnossa sekä puhunut miehelle irstaita ja nauttinut seksistä enemmän kuin aikoihin. Pikkupöksyt ovat olleet parikin kertaa kotosalla ulkoillessa ja tulos on ollut kiitettävä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan noin villeiksi ei ole päästy, mutta tossa oli kivoja vinkkejä

mitä enemmän touhuaa, sitä useammin tekee mieli...

Vierailija
2/10 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies haluaa aina ja kaikkialla. Ja kyllä me useinkin NAIDAAN, se on ihanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meilä mies on sellainen romantikko, ei tykkää mistään rajusta/villistä!

Haluaisin itse kovaa kyytiä, niin että pitää ihan anella hellempää käsittelyä, mutta ei.

Esim. mieheni ei missään nimessä suostu sekstailemaan luonnossa, koska ei tykkää, että joku näkisi. Mulle kelpaisi.

AP kaikki miehet eivät ole samastapuusta veistettyjä. Mieskin voi olla herkkä. Ainakin minun mies on, tykkää aika kesyistä jutuista, ei pidä esim. anaalista, vaikka tykkäisin itse siitäkin...

Vierailija
4/10 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, ihan noista asioista mieheni ei pidä..

Vierailija
5/10 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kiihota yhtään tuollainen vätys, joka ei viitsi yllättää iloisesti edes vapaapäivänään viemällä vaikka roskat silloin, kun olen töissä. Mutta kun ei hän jaksa ei ehdi ja ohohoh kun tänään on taas väsyttänyt...

Vierailija
6/10 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jos yleensä haluan seksiä on itse tehtävä aloite tai jää ilman! :/

Vierailija
7/10 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

villiä kyllä, mutta mihinkään anaalihommiin mä en rupee. Mä en halua että mun kakkareikään työnnetään jotain ja sne jälkeen mun pimppiin. HALOO.

Vierailija
8/10 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meilä mies on sellainen romantikko, ei tykkää mistään rajusta/villistä!

Haluaisin itse kovaa kyytiä, niin että pitää ihan anella hellempää käsittelyä, mutta ei.

Esim. mieheni ei missään nimessä suostu sekstailemaan luonnossa, koska ei tykkää, että joku näkisi. Mulle kelpaisi.

AP kaikki miehet eivät ole samastapuusta veistettyjä. Mieskin voi olla herkkä. Ainakin minun mies on, tykkää aika kesyistä jutuista, ei pidä esim. anaalista, vaikka tykkäisin itse siitäkin...

Vierailija
9/10 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä seksi on villimpää, välillä ihanan hellää, aina kuitenkin sellaista seksiä, että molemmat nauttii.

Vierailija
10/10 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aloitteita, enkä ylipäätään kestä esileikkiä kovin pitkään. Tykkään välillä rajummista otteista, ja etenkin sovintoseksi on namia.

Mutta mitä irstaalla seksillä tarkoitetaan? Kun on ollut yhdessä parikymmentä vuotta, kun on aina puhuttu avoimesti seksistä ja kun tuntee toisen aika lailla läpikotaisin? Toki tulee käytettyä kieltä, joka ei ole tarkoitettu vieraille korville, mutta mulle ja miehelleni rumien puhuminen on totaalisen turn-off.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän