Helsinki! Asuuko Sörnäisissä lapsiperheitä?
Harkitsemme muuttoa, Sörnäisten ja Suvilahden rajoille Helsinkiin. Alue vähän arveluttaa, vaikuttaako Sörnäisten metroaseman läheisyys turvallisuuteen? Entä romanien tukipiste? Meillä on 4-vuotias lapsi, ehkä joskus toinenkin... löytyykö kulmilta leikkikavereita ja onko siellä lapsen hyvä kasvaa?
Jos asut Sörnäisissä tai niilä main, nyt olisi mahdollisuus korjata minun ennakkoluulojani!
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Nostan vanhaa keskustelua. Aika hurjalta kuulostaa tuo seutu joidenkin mukaan. Onko muuttunut vuosien kuluessa? (aloitus 2012)
Olen asunut täällä vuodesta 2013, ja rauhattomampaan suuntaan on mennyt jatkuvasti. Samaa mieltä myös alueella viimeiset 20 vuotta liikettään pyörittänyt yrittäjä. Varsinkin viime aikoina olen nähnyt ja kokenut monenmoisia vaaratilanteita ja jopa itseeni kohdistuvia rikoksia, toistaiseksi kaksi rikosilmoitusta olen joutunut asianomistajana tekemään. Lidlin ja Uffin alue siinä kurvissa on varsinkin kesäisin täysin sietämätön, vaikka poliiseja partioikin siinä aiempaa useammin.
Asuuhan täällä paljon lapsia. Lintulahtea suosittelen lapsiperheille
Nostan vanhaa keskustelua. Aika hurjalta kuulostaa tuo seutu joidenkin mukaan. Onko muuttunut vuosien kuluessa? (aloitus 2012)