Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joku pukee rintaliivit päälleen näin?

Vierailija
23.07.2012 |

Siis hakaset kiinni edessä, ja sitten hilataan rintsikat oikein päin ja ährätään olkaimet ylös ja tungetaan tissit oikeille paikopilleen.

Helvatan hankalaa. Paljon helpompaa ensin pukea liivit paikalleen ja vain napsauttaa takaa kiinni.

(ymmärrän jos on jotrain vaivoja ettei ylety taakse, mutta joskus näkee nuortenkin naisten kiskovan niitä rinsikoita, huvittavan näköistä...)

Kommentit (122)

Vierailija
21/122 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa laittaa hakasia takana kiinni? Siis en ilkeile, vaan ihmettelen! Mikä siinä on vaikeaa?

ei näe laittaako sen ekaan, tokaan vai kolmanteen hakasriviin. Ja että meneekö ne hakaset vierekkäin vai meneekö toinen ekaan ja toineen tokaan riviin.

Ja lisäksi sitten vielä ne rinnat pitää kuitenkin asetella kuppeihin erikseen.

Joten paljon helpommin ja nopeammin saa ne päälleen kun kieputtaa.

Vierailija
22/122 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa laittaa hakasia takana kiinni? Siis en ilkeile, vaan ihmettelen! Mikä siinä on vaikeaa?

Siitä tuli loppuelämän vamma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/122 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
24/122 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun kokeilin hilaamistyyliä niin en ikinä tajunnut miten päin niiden liivien kuuluisi aluksi siinä edessä olla, että kiepautuksen ja noston jälkeen ne olisi oikein ;) ne oli aina ensin väärin- tai nurinpäin, ihan totta.

t koordinaatio-ongelmainen, jonka äiti opetti hilaamaan

Vierailija
25/122 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina laittanut "normaalisti" nuorena, hoikkana ja pienitissisenä ja nyt 130 kg ja DD tissisenä. Joskus kiireessä voi olla että ei ekalla yrittämällä osu kaikki hakaset paikalleen, ja ompa joskus kiireessä tullut puettua nurinpäin liivit ja sitten ihmeteltyä että mikä on kun ei mene :)

Mitään ongelmaa ei ole, laitan olkaimet, sitten vedän kuppiosan tissien alle, eli pullautan tissit kuppeihin, tissit roikkuu sen alareunan päällä sen verran että ne ei siitä liiku mihinkään sillä aikaa kun laitan hakaset kiinni.

Minä on myöskään ymmärrä miksi jotkut sanovat että eivät osaa laittaa hakasia kiinni näkemättä, onhan sitä tunto sormissa! Miten sokeat ihmiset osaa koskaan tehdä yhtään mitään? Miksi kaikki mitä kädet tekee pitää nähdä? Ja tuo pyörittely kuulostaa kyllä niin hankalalta näin lihavalla ihmisellä, voin kuvitella yritykseni ja sen tuskan hien määrän, kyllä hermo menis.

Vierailija
26/122 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minulla on yhdet sellaiset liivit, joissa hakaset on jotenkin niin hankalat, että ne eivät kerta kaikkiaan mene kiinni katsomatta. Laitan ne siis vyötäisillä edessä kiinni ja pyöräytän ne ympäri. Eivät ne liivit siitä veny, kun vyötärö on kuitenkin selvästi kapeampi kuin rinnanalus.

Vierailija
27/122 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten tästäkin asiasta saadaan väittely aikaan. "mun tapa on oikea ja kaikkien on toimittava mun tavallani". Eikö teillä ole mitään älyllistä pohdittavaa? Musta on surkeaa, että noin moni nainen voi olla noin tyhmä. Mistä väännätte väittelyn seuraavaksi? Kumpi tulee ensin leivälle, kinkku vai juusto? Eihän se voi teidän elämään vaikuttaa, että toiset tekee asioita eri tavalla. No piti vaan purkaa, koska tää oli jo niin älytöntä.

TOISIN TEKEVÄT OVAT OUTOJA JA VÄÄRÄSSÄ JA TYHMIÄ JA JA JA...............!!!!!!!!!!!!!111

Vierailija
28/122 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina pukenut liivit niin että hakaset heti takana. Aina osuu suoraan kiinni, onko tosiaan ihmisillä joku vamma ettei osaa laittaa hakasia kiinni. Hassua.

Vierailija
29/122 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina pukenut liivit niin että hakaset heti takana. Aina osuu suoraan kiinni, onko tosiaan ihmisillä joku vamma ettei osaa laittaa hakasia kiinni. Hassua.

SUURIN OSA kiepauttaa. Sinä olet vähemmistössä. Kiepautus tehdään siksi, että se on helpompaa. Ei kyse ole mistään vammasta, urpo.

Mä olen tosi notkea, esim. kämmenien laittaminen kokonaan yhteen sormet ylöspäin lapaluiden alla ei ole mulle mikään juttu. Liivien kiinnittämiseen riittää PAAALjon vähempi taipuminen. Ja sitä kauttahan otan ne pois. Tietenkin osaan laittaa hakaset kiinni takana. Mutta en halua, koska:

-takana laitettaessa ne voivat mennä vääriin hakasiin. Esim. yksi hakanen toiseen ja toinen kolmanteen riviin. Sitten ne täytyy vaihtaa> turhaa ähräämistä.

-takana laitettaessa hakanen voi tarttua pitsiin kiinnityspalan sijaan. Sitten täytyy vaihtaa> turhaa ähräämistä. Rikkikin voi mennä.

Kiepauttaminen ei riko liivejä. Järjetöntä löpinää.

Vierailija
30/122 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa takapuolelta hakaset kiinni. Poisottaessa toinen käsi ylettää ne avaamaan mutta yhdellä kädelllä kiinni laittaminen on helvetin vaikeaa.

Vierailija
31/122 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon seksikkäämmän näköistä on laittaa ne hakaset kiinni selän takana, kuten mä teen. Mutta ei se muakaan haittaa jos osa laittaa tuolla mummolla tavalla. Olenpahan itse heitä parempi, eiks nii?

Vierailija
32/122 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden kun ei tarvitse asetella rintoja

Vierailija
33/122 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinni ja "hilaatte" sen sitten taakse sen ponnarin tms?

Vierailija
34/122 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä on myöskään ymmärrä miksi jotkut sanovat että eivät osaa laittaa hakasia kiinni näkemättä, onhan sitä tunto sormissa!

En minäkään ymmärrä, miksen osannut. Olen hoikka, notkea, pitkäkätinen, pienirintainen, ikäni kaikkea näpertelyä harrastanut (sorminäppäryyttä luulisi löytyvän), mutta en vaan osannut. Ei avaamisessa mitään ongelmaa ollut, mutta kiinnitys piti nähdä. Kieputus oli paljon helpompaa. Eihän liivejä tarvitse edes kiinnittää kireällä (niin kuin selkäpuolella joutuu), jos ne kiinnittää vyötärön kohdalla.

Opettelin sinnikkäästi ja n. 25-vuotiaana opin. Enää en kieputa kuin yhtiä ongelmaliivejä, joissa on hakanen vähän vääntynyt.

Ainoa yhteys, jonka tuohon hankaluuteen keksin on pitkät raajat (kädet), joita en edelleenkään ihan hallitse. Kolhin varsinkin kyynärpäitä jatkuvasti, kun en jotenkin hahmota niitä.

Vierailija
35/122 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän että 'kieputustyyli' on 'väärin' mutta takana laittaminen vie vaan usein liikaa aikaa. sen lisäksi muutaman kerran kävi niin että takana kiinnitetyt hakaset eivät olleetkaan kaikki kiinni ja sitten se kiinnitysosa veny mukavasti kun yhen hakasen varassa D-kupit.. ja joku mainitsikin että jää helposti pitseihin kiinni jne. joidenkin rintsikoiden kanssa on helpompaa, joidenkin vaikeampaa.

voitte naureskella että "millainen tunari ei saa hakasia takana kiinni hoho" - no, jotkut ei vaan osaa! keskittykää omaan tyytyväisyyteenne.

jokin aika sitten oli iho niin kostea ettei kiepautus olisi onnistunut joten aloin laittaa takana kiinni siinä meni useampi minuutti, oli harvinaisen tuskallinen kokemus, toinen hakanen meni kiinni ja toinen aina 'katosi' johonkin... hermo meinas mennä.

Vierailija
36/122 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne liivit kuluu tai kilahtaa jos ne kiepauttaa ympäri? Mistä kohdasta?

Valtaosa tosiaan kieputtaa liivinsä. Se toki on jokaisen oma asia, mutta kyllä se tosiaan kuluttaa liiviä. Pyörittäminen venyttää ympärysmittaa ja saa elastaanin rikkoutumaan tuotteesta. Voit tehdä myös testin, mitä tapahtuu kaarituille venytyksessä. Eli otappa liivit käteen ja ympärysnauhasta kiinni niin, että sinulla on molemmissa käsissäsi hakaset ja liivi suorana edessäsi. Vedä kevyesti molempiin suuntiin. Mitä tapahtuu?

Kaarituet "aukeavat", eli liivi menettää muotoaan pikkuhiljaa eikä enää tue tavalla, johon se on valmistettu.

Usein pyörittäminen tuo myös kaarituen ulos kainalon puolelta.

Toinen vaihe, jossa kaarituki "käännetään" rinnan alta oikein päin ja puetaan olkaimet, rasittaa kaaritukia niin, että ne voivat napsahtaa poikki keskeltä.

Liivin kannalta paras tapa pukea siis liivit on niin, että ensin puetaan olkaimet, sitten liivi rinnan alle ja sitten hakaset kiinni takaa. Tämän jälkeen kädellä nostetaan kumpikin rinta kuppiin, niin että kaarituki kulkee koko matkalta ihossa rinnan alla.

Jos rinta on raskas tai et ylety selän taa, niin pidä kuitenkin kaarituet jo valmiiksi ylöspäin ennen kuin käännät. Se säästää kaaritukia vähän enemmän:)

T:Liivimyyjä

Laitan liivit kiinni kyljen kohdalla vyötärön korkeudella, käännän hakaset taakse, nostan liivit ylös rinnan korkeudelle, laitan kädet olkaimiin ja hienosäädän kupit. Missä vaiheessa esim kaarituki venyy tai rasittuu, kun en huomaa.. Liivit ovat koko ajan oikeinpäin, ovat vain aluksi vyörärön korkeudella. En siis kääntele tai vääntele kaaritukia. Jotenkin kuvittelisin että pesukone rasittaa kaaritukia enemmän.

Vierailija
37/122 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eihän se tarkoita että muut näin tekevät. Tod.näk ap ei vain osaa laittaa liivejä niin että ne tulevat nostettaessa oikein päin..hahaha siksi sen pitää laittaa ne suoraan päälle ettei pue niitä vahingossa väärin..ahahhahaahaa

Vierailija
38/122 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eihän se tarkoita että muut näin tekevät. Tod.näk ap ei vain osaa laittaa liivejä niin että ne tulevat nostettaessa oikein päin..hahaha siksi sen pitää laittaa ne suoraan päälle ettei pue niitä vahingossa väärin..ahahhahaahaa

No tuskin sinäkään sen heti osasit :P

Vierailija
39/122 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kerran liiviliikkeen myyjä sai hepulit moisesta. Se on kuulemma pahinta, mitä liiveille voi tehdä!

Sen jälkeen olen kiltisti pukenut liivit "suoraan" päälle. En ole erityisen notkea, mutta hyvin onnistuu. Itse asiassa paljon helpompaakin, samoin kuin pois otto.

Vierailija
40/122 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kerran liiviliikkeen myyjä sai hepulit moisesta. Se on kuulemma pahinta, mitä liiveille voi tehdä!

Sen jälkeen olen kiltisti pukenut liivit "suoraan" päälle. En ole erityisen notkea, mutta hyvin onnistuu. Itse asiassa paljon helpompaakin, samoin kuin pois otto.

kun hakaset pitää osua oikein selän takana ja rinnatkin pitää asetella paikoilleen ja liivejä joutuu kaikkinensa enemmän vetämään ja oikomaan, että tulevat kohdalleen.

Kieputtamalla kaikki osuu paikoillensa paljon nopeammin ja vaivattomammin. Ja jos joku myyjä kävisi mulle asiasta hebaamaan, mikä olisi kyllä melko kummalllista sillä eihän ne sovituskoppiin tule. Tai en mä ainakaan päästäisi.