Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarjoustalo huijaa!

Vierailija
23.07.2012 |

Olen huomannut jo pari kertaa, että Tarjoustalossa tuotteet maksavat todellisuudessa enemmän kuin mitä hinta hyllyssä/tuotteessa olevassa lapussa näyttää. Esimerkiksi käsirasvan piti maksaa jotain 2,25, niin myyjä otti 3,10! Huomasin tämän myöhemmin. Lisäksi kassalle jälkeeni tullut nainen huomautti, kuinka hinta on vaatteen hintalappusessa eri kuin mitä myyjä otti. Myyjä sanoi, että aijaa, kone antoi eri hinnan. Mutta tietenkin antoi sitten rahoja takaisin. Eräs tuttavani sanoi huomanneensa saman hintojen vaihtelusta.

En tiedä, toimiiko Tarjoustalo näin tarkoituksellisesti vai tahottomasti. Onko tarkoitus huijata asiakkailta rahoja, jos eivät ole tarkkana.

Lisäksi silloin tällöin kun minä olen Tarjoustalossa käynyt, joitakin tuotteita on nostettu esille ja isolla keltaisella lapulla laitettu esim. että "Shampoo 3,40". Minä olen erehtynyt joskus luulemaan tätä tarjoukseksi, mutta sitten huomasin, että siihen alemmas oli laitettu tosi pienellä, että "norm. hinta 3,40". Eli hinta siis täysin sama, mutta tuo esillenostaminen varmasti hämää ihmisiä!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuttuu usein hyllystä hinnat. Ei tiedä yhtään mitä mikäkin maksaa.

Vierailija
22/35 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta-laatu suhde todella hyvä, ja mitään ylettömiä määriä per kauppa ei tule. Vaatteissa usein xs/s kokoa (kuten muissakin kaupoissa) jää vielä myyntiin kun muut kooto loppuneet. Moni ostaa Lidlin tuotteita myös useampia kun on halpaa ja hyväksi havaittua. Esim. eräät rantasandaalit olleet jo useampana kesänä myynnissä (eri kuosein eri vuosina, sama malli), parhaat jalkaan ikinä, minäkin ostan kahdet aina kerralla itselle, lisäksi olen ostanut äidille ja siskolle samalla, eli jos neljä pari ostan ja esim. 100 paria tullut myymälään, niin äkkiä loppuu.

Käsittääkseni Saksassa kotiäidit ihan jonottavat aamulla tiettyjä tuotteita vert. "Hullut Päivät".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät usein tiedä mikä on tuotteen oikea hinta.

Sitä sitten välillä pohtivat porukalla ja keksivät hinnan summamutikassa :)

Mun mielestä kyllä aika hyvä.

Kerran sain kihartimen 25 prosentin alennuksella kun hintaa ei lukenut seinässä vaan vain laitteessa.

Ja monesti shampoo ja hiusväritarjoukset sun muut ovat aika hyviä.

Kyllä minä ainakin asioin tarjoustalossa oikein mielelläni. Katson vaan hinnat tarkkaan kassalla ja huomautan heti jos jotain häikkää.

Vierailija
24/35 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoustalon kassahämminki, jokakertainen ilonlähteeni, tuo elämääni mielenkiintoa ja kunnon vanhan ajan kauppameininkiä.

Tuotteissa on toki viivakoodit, muttei hintaa asiakkaan nähtävillä, ei välttämättä edes hyllylapussa. Hyllylapussa nimittäin tarkka asiakas huomaa kirjatun aivan eri kokoisen tuttipullon hinnan kuin minkä olet ostamassa (2,5dl vai 3 dl vai 3,2 dl). Tai hyllylapussa on tarjous, joka lasketaan kassalla, jos huomaat vaatia sitä erikseen ja todistaa että sellainen on olemassa.

Koska Tarjoustalossa henkilökuntaa on minimi (n. 2 kpl per 300m2), kukaan ei ehdi tarkastamaan hintatietoja tai hyllylappuja tai tarjouslaareja. Kassalla on ainainen jono, hihnan takana tympiintynyt naikkonen, joka täytyy iloisesti kehoittaa tarkastamaan hinnan tuotteen sijoittelun vierestä, jolloin mummelit kassajonossa turhautuvat ja pistävät syyn sinulle eikä suinkaan hinnoittelupolitiikalle tai henkilökunnalle. Ja useimmiten jos olisit huomannut pienen printin, olisit tajunnut, ettei hintalappu tai tarjous tarkoita sitä tuotetta jonka olet ostamassa, jolloin joudut jättämään sen kassalle suurieleisenä väärinkohdeltuna ja huiputettuna jotta mummelitkin sen tajuaisivat.

Jokatapauksessa on mielenkiintoista että "asiakas on aina oikeassa" ei päde nykykaupassa. Olen joskus silkkaa iloani ja elämäntyhjyyttäni vaatinut hunajapurkkia hintalapussa ilmoitettuun kilohintaan, jossa oli pilkkuvirhe minun hyväkseni, mutten valitettavasti jaksanut jäädä odottamaan johtoporrasta paikalle saadakseni oikeutta.

Vaatikaa parempaa tai vaietkaa.

Vierailija
25/35 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alennustuote myytykin normaalihinnalla. Aina en ole viitsinyt lähteä takaisin vaatimaan rahoja mutta ottaa päähän.

Vierailija
26/35 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä ottaa päähän se, että mainostavat esim. nättiä kesämekkoa 9,90 €:lla. Kun menet mainittuna päivänä kauppaa, siellä ei ole niitä yhtään kappaletta. Onko muka kaikki menneet kaupaksi heti parin ekan tunnin aikana? No, ehkä sekin on mahdollista...

Vierailija
27/35 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoustalon hinta usein jo paljon halvempi kuin monen ns. tarjous.

Vierailija
28/35 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et eri hinta hyllyssä kun kassalla tosi usein. ite en enää asioi kyseisessä kaupassa.

Vierailija
29/35 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että lapussa on tarjoushinta vaikka 2e, ja kassalla se onkin 2,89e. Parikin kertaa. En vaan ole jaksanut ruveta valittamaan/olen ajatellut, että ehkä SITTENKIN katsoin taas väärin.

Vierailija
30/35 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä ottaa päähän se, että mainostavat esim. nättiä kesämekkoa 9,90 €:lla. Kun menet mainittuna päivänä kauppaa, siellä ei ole niitä yhtään kappaletta. Onko muka kaikki menneet kaupaksi heti parin ekan tunnin aikana? No, ehkä sekin on mahdollista...

kyllä ne menee heti.. siis erä on niin pieni että kaikki menee heti aamulla.

esim. minä itse ostin lapselleni lidlistä potkupyörän. Menin tasan klo 9 sinne ja olin kyllä taatusti eka asiakas.. Niitä pyöriä oli hyllyssä 4kpl. :D

vähän huijauksen makua tuossakin.....

Vierailija
31/35 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä sanoi, että tää nyt näyttää näin. Kyse oli siis kukkaruukusta. Tuossa Tarjoustalossa on tosi vähän henkilökuntaa ja aina vain yksi myyjä ja muita ei mailla halmeilla. Kukkaruukut sitten toisella puolella hallia, joten enpä voinut kädestä pitäen voinut myyjää lähteä viemään sinne todistaakseni. Piti sitten maksaa se hinta. :-(

Vierailija
32/35 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tulla vasta seuraavanakin päivänä

Vierailija
33/35 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta näistä vääristä hinnoista, ollut kymmeniä kertoja väärät hinnat ja sitten selitetty, pidän ko.puljua täysin epäluotettavana.

Vierailija
34/35 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä on nostettu? Ei liene enää Tarjoustaloja.

Vierailija
35/35 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sieltä jotenkin rahat takaisin? On minullakin sinne jokunen ylimääräinen pennonen mennyt.