Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarjoustalo huijaa!

Vierailija
23.07.2012 |

Olen huomannut jo pari kertaa, että Tarjoustalossa tuotteet maksavat todellisuudessa enemmän kuin mitä hinta hyllyssä/tuotteessa olevassa lapussa näyttää. Esimerkiksi käsirasvan piti maksaa jotain 2,25, niin myyjä otti 3,10! Huomasin tämän myöhemmin. Lisäksi kassalle jälkeeni tullut nainen huomautti, kuinka hinta on vaatteen hintalappusessa eri kuin mitä myyjä otti. Myyjä sanoi, että aijaa, kone antoi eri hinnan. Mutta tietenkin antoi sitten rahoja takaisin. Eräs tuttavani sanoi huomanneensa saman hintojen vaihtelusta.

En tiedä, toimiiko Tarjoustalo näin tarkoituksellisesti vai tahottomasti. Onko tarkoitus huijata asiakkailta rahoja, jos eivät ole tarkkana.

Lisäksi silloin tällöin kun minä olen Tarjoustalossa käynyt, joitakin tuotteita on nostettu esille ja isolla keltaisella lapulla laitettu esim. että "Shampoo 3,40". Minä olen erehtynyt joskus luulemaan tätä tarjoukseksi, mutta sitten huomasin, että siihen alemmas oli laitettu tosi pienellä, että "norm. hinta 3,40". Eli hinta siis täysin sama, mutta tuo esillenostaminen varmasti hämää ihmisiä!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama mikä kauppa on kyseessä, aina kannattaa tarkistaa kuitti!

Vierailija
2/35 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monta kertaa on ollut hyllynreunassa eri hinta kuin "koneella".. En viitsi usein asioida, mutta jos olen huomannut edullisen hinnan hyllynreunassa olen jo valmiiksi ottanut kuvan kännykällä, niin ei tarvitse sen ainoan kassan lähteä hyllylle lampsimaan ja hintaa tarkistamaan. Ja sama meininki oli saman ketjun Tokmannilla Pohjois-Karjalassa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tarkistan kuitin kassalla ja 9 kertaa kymmenestä kassa on laskuttanu liikaa. Katson aina hyllyn reunasta hinnan ennen kassalle menoa, sillä olen tottunu siihen, että ottavat isompaa hintaa. Tahallaan tai vahingossa, mutta kannattaa olla tarkkana!

Vierailija
4/35 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ihan kuukauden sisällä on jo kahdesti tarjoustuotteesta tullut väärä hinta. Pitää tosiaan ruveta ne kuitit tsekkaamaan JOKA kerta.

Vierailija
5/35 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule myyntiin sovittuna päivänä vaan jo ennen tai jälkeen. Siksi ei voi koskaan tietää mitä sieltä saa.

Järjettöän hyvä hintalaatusuhde suurimmalla osalla tuotteita. Öko-Tex topit esim. 6.99 e 2 kpl, farkkuhameet alle kympin jne. jne. ja on kyllä parempaa laatua kun stockan merkit. Hinnasta vaan puuttuu pari nollaa.

Vierailija
6/35 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä hyllyssä lukee. Esm. seppälässä oli valtava korukasa 60 % lapun alla, hyllyssä hinta 3.95 joka vedetty yli eli piti lla alehinnlla, tuotteet oli juuri oikeassa kohdassa ja tuotteessa sama hinta. Noin puoli tuntia selvitin korusotkua että lapsi saa haluamansa korun. Kassalla ottivat normihinnan eikä auttanut valitus ertä pitää myydä hyllyn hinnalla. Tuote oli myös vähän rikki. Palauttaa ois saanut mutt tyttö oli sitä jo tunnin miettinyt niin ostettiin sitten. paska fiilis jäi Seppälästä. Myyjän mukaan oli tuotu nuo kymmenet korut jostain muualta... Näin voi näköjään myyjäliike aina sanoa eikä tarvi koskaan myydä alehinnalla. Olis kannattanut myydä se koru sillä alella, nyt olen kertonut tästä jo kymmenille ihmisille ja seppälä saanut huonoa mainosta. saivat rahaa pari euroa enemmän kun eivät antaneet ale. Huonoa mainosta saivat ehkä tuhansien eurojen tappion edestä.

Vierailija
7/35 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaat sotkee hyllyt alta minuutissa. Otetaan tuote esim. viereisestä hyllystä ja sitten huomataakin, että viereissä hyllyssä onkin kivempi tuote halvemalla ja kalliimpi jätetään niille sijoille, eikä palauteta omalle paikalleen ja näin tulee seuraavan asiakas "huijatuksi".

Vierailija
8/35 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaat sotkee hyllyt alta minuutissa. Otetaan tuote esim. viereisestä hyllystä ja sitten huomataakin, että viereissä hyllyssä onkin kivempi tuote halvemalla ja kalliimpi jätetään niille sijoille, eikä palauteta omalle paikalleen ja näin tulee seuraavan asiakas "huijatuksi".

ettei asiakkaiden tarvitse ihmetellä

Vierailija
9/35 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä sanoi, että tää nyt näyttää näin. Kyse oli siis kukkaruukusta. Tuossa Tarjoustalossa on tosi vähän henkilökuntaa ja aina vain yksi myyjä ja muita ei mailla halmeilla. Kukkaruukut sitten toisella puolella hallia, joten enpä voinut kädestä pitäen voinut myyjää lähteä viemään sinne todistaakseni. Piti sitten maksaa se hinta. :-(

ite olisin jättäny ruukun siihen ja sanonu, että en aio maksaa siitä enempää ku hyllyssä olevassa lapussa oli..

Vierailija
10/35 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laittakaas sitten hinnat joka tuotteeseen ettei asiakkaiden tarvitse ihmetellä

En ole kyllä ikinä ostanut tuotetta, jossa ei ole hintaa itse tuotteessa. Jos ei hintaa ole se jää kauppaan.

Joo, on ostajallakin vastuu eli hinnan tarkastus ennen ostopäätöstä ja viimeistään siellä kassalla, omasta huolimattomuudesta sakotetaan. Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa, opetti isä aikanaan.

Vierailija
11/35 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laittakaas sitten hinnat joka tuotteeseen ettei asiakkaiden tarvitse ihmetellä

En ole kyllä ikinä ostanut tuotetta, jossa ei ole hintaa itse tuotteessa. Jos ei hintaa ole se jää kauppaan.

Joo, on ostajallakin vastuu eli hinnan tarkastus ennen ostopäätöstä ja viimeistään siellä kassalla, omasta huolimattomuudesta sakotetaan. Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa, opetti isä aikanaan.

Vierailija
12/35 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkupikkumyyntieristä; olisko Kuluttajavirasto taannoin moittinut Lidliä, että ei voida mainostaa isosti jotakin massamyyntituotetta, jota tulee sitten myyntiin tyyliin 10 kpl / myymälä ja iso osa asiakkaista jää nuolemaan näppejään.

Mutta ilmeisesti Lidl ei ole ottanut opikseen huomautuksesta???

Itse en kyseisessä paskafirmassa käy.

Vierailija
13/35 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä ikinä ostanut tuotetta, jossa ei ole hintaa itse tuotteessa. Jos ei hintaa ole se jää kauppaan. Joo, on ostajallakin vastuu eli hinnan tarkastus ennen ostopäätöstä ja viimeistään siellä kassalla, omasta huolimattomuudesta sakotetaan. Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa, opetti isä aikanaan.

ÖÖÖÖ, nykyään on aika pitkälti viivakoodisysteemi

Monissa kaupoissa on viivakoodilukijat hinnan tarkastusta varten, esim. tarjoustalossa, sekä seppälässä.

Vierailija
14/35 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkupikkumyyntieristä; olisko Kuluttajavirasto taannoin moittinut Lidliä, että ei voida mainostaa isosti jotakin massamyyntituotetta, jota tulee sitten myyntiin tyyliin 10 kpl / myymälä ja iso osa asiakkaista jää nuolemaan näppejään. Mutta ilmeisesti Lidl ei ole ottanut opikseen huomautuksesta??? Itse en kyseisessä paskafirmassa käy.

Lisäsi mainoksiina lauseen, myynnissä vähittäiserä tai rajoitettuerä, esim. kuuntele superlauantain tarjotukset mainosta. Eli ottivat opikseen

Vierailija
15/35 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaan pitää itse tarkistaa kuitti

Vierailija
16/35 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaan pitää itse tarkistaa kuitti

Jessus sentään!

Vierailija
17/35 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myynnissä on tuhansia tuotteita, on täysin inhimillistä, että heittoja saattaa esiintyä.

Olette varmasti nähneet sellaisen laiteen kauppojen kassoilla, joissa on kirjaimia ja numeroita, kun myyjä lukee viivakoodin?! Ja vielä ostotapahtuman jälkeenkin saa kätee valkoisen liuskan, jossa on numeroita ja kirjaimia.

Huijaamisesta on turha puhua, jos ei osaa lukea.

Vierailija
18/35 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti kassalla huomasin, että päättelle tuli 3,10 kyseisen tuotteen kohdalla ja sanoin siitä kassalla. Kassa pahoitteli ja loppukuitissa luki 2,25.

Vierailija
19/35 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eikö se hyllyssä olekaan oikea?

Vierailija
20/35 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää olla menemättä.