Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikkasi karmein eukko?

Vierailija
23.07.2012 |

Meillä tiukkis"Jenni" joka valvoo "yhteistä" etua. Naama aina norsunvitulla ja posket lommolla. Riutunut eukko, joka mököttää kun kaikki ei yhdy valituskuoroon.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori Rouva Hapankaali. Jonka älykkyyttä ei tajuta.

Vierailija
42/48 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheitä rikkoutuu kun tämä lumppu iskee varattuja miehiä työpaikalla ja etenee noilla konsteilla vieläpä urallaan. Joo, inhotaan sitä kaikki ja etsitään järkevämpää työpaikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä vikisee kun ei uskalla itse olla äänessä työpaikoilla esittämässä näkemyksiään. MÄ voin kuvitella teidät sinne duunipaikoillenne tolojottamaan ilmeettöminä, kun itseänne rohkeammat ovat esillä. Sit pidätte sitä pelkurimaista näkymättömyyttänne jotenkin hienona juttuja ja niitä jotka sanovat mielipiteensä besserwissereiksi ja riivinraudoiksi.

Toki se helpottaa. Kateus vie kalatkin vedestä :D.

Vierailija
44/48 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä, joille kaikki on ihanaa. Lässyttämällä puhuvat optimistiJessicat pitäisi kieltää.

Vierailija
45/48 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulkee ympäriinsä kertomassa ketkä tuntee

Vierailija
46/48 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä vikisee kun ei uskalla itse olla äänessä työpaikoilla esittämässä näkemyksiään. MÄ voin kuvitella teidät sinne duunipaikoillenne tolojottamaan ilmeettöminä, kun itseänne rohkeammat ovat esillä. Sit pidätte sitä pelkurimaista näkymättömyyttänne jotenkin hienona juttuja ja niitä jotka sanovat mielipiteensä besserwissereiksi ja riivinraudoiksi.

Toki se helpottaa. Kateus vie kalatkin vedestä :D.

Vierailija
47/48 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet lihonut - Ootko sä raskaana?

Oletpa väsyneen näköinen - onko kaikki hyvin?

Ööö - ei kuulu sulle vittu!

Vierailija
48/48 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos A4:sta voi kantaa