Työpaikkasi karmein eukko?
Meillä tiukkis"Jenni" joka valvoo "yhteistä" etua. Naama aina norsunvitulla ja posket lommolla. Riutunut eukko, joka mököttää kun kaikki ei yhdy valituskuoroon.
Kommentit (48)
Miesten kanssa olet kuitenkin töissä :)
t. yksin töitä tekevä yksityisyrittäjä, jolla ei ole itsekritiikkiä :D
Mun työpaikalla ei ole yhtään karmeaa naista tai miestä.
oliskohan tässä rakennuksessa kuutisenkymmentä työntekijää. Kaikkia ei henkilökohtaisesti tietenkään tunne, mutta suurimman osan kuitenkin tiedän ja ihan kivoja ovat kaikki.
t. se, jolla on kivoja kollegoja
ilmeisesti olen sitten harvinaisessa työpaikassa
t. edelleen se, jolla on kivoja kollegoja
ravintolapuolella esimies, vastavalmistunut märkäkorva, joka kukkoilee ja pönkittää omaa surkeaa egoaan. työssään on todella huono, mutta omasta mielestään....... loistava!
Ja pätemään omalla "fiksuudellaan". Niitä riittää tässäkin ketjussa. Olkoon vaikka Päivipätevä.
palkan takia. Puhuu jatkuvasti omia puheluitaan ja surffaa netissä tanssipaikkojen sivuilla ja lääkäripalstoilla.Tulostelee niitä sivuja työpaikan kopiokoneelle. Pakoilee asiakkaita, pitää tunnin ruokatauon ja puolen tunnin kahvipaussin 2 x päivässä. Ei tervehdi työkavereita aamuisin, naama norsunv**a koko ajan. Elämäänsä kyllästynyt huokailija, jonka verenpainemittari ja vitamiinipurkki on sivupöydällä. Mittailee siis työpäivän aikana verenpainettaan, joka on milloin alhainen, milloin koholla.
Puhuu ennen kuin ajattelee, laiskakin on välillä, loukkaantuu herkästi, ottaa liikaa hommia, luulee aina, että toiset puhuvat pahaa, yrittää mielistellä kaikkia, valvoo yöllä ja miettii onko tehnyt jotain väärin. Tosi ärsyttävä tyyppi, jonka olisi aika kasvaa aikuiseksi ja tunnen hänet siksi niin hyvin, että se tyyppi olen minä. Muut työkaverit ovat ihan mukavia.
mä luulin, että joku puhui musta taas pahaa, mutta näköjään meitä on vähintään kaksi samanlaista!
Oleks mä lihonut ja tuijottelee peilistä persettään. Onks tikka hyvin, ai kamala kun on pörrössä. Aidosti hölmö.
Pilaa kyllä ruokahalun. Reettaraivoraitis taas paheksuu jokaista alkoholitippaa. Hyi hyi kun syömme ja juomme väärin.
koska työpaikkani karmein eukko, Ailahtelija-Anni lopetti juuri. Hän oli todella ailahtelevainen, ja jos oli huonolla päällä, sen todella huomasi. Ei mitään käytöstapoja! Minua stressasi tuon naisen läsnäolo jostain syystä, koska olen taipuvainen miellyttämään ihmisiä ja en tiennyt miten oikein olla hänen seurassaan! En koskaan saanut selville, pitikö hänän minusta vai ei.
En ole tavis vaan yliopistonkäynyt ehkä asperger/adhd. Tiedän että analyysit ja aivopierut sekoittavat muiden päät. Häpeän itseäni :(
joka puhuu ja puhuu ja puhuu... Kaikkien ylitse, oma asia on tärkein, ei kuuntele toisten mielipiteitä, on aina muka oikeassa. On omasta mielestään varmasti pätevin, analyyttisin, järkevin ja aina on joku v*n vasta-argumentti. Ei mitään empatiaa, hän keksii aina jotain suurempaa ja ihmeellisempää. Tavallisuus ei kelpaa, se on niin booring. Ei mieti hetkeäkään, vaan aivopierut pöhisee.
Puhuu ennen kuin ajattelee, laiskakin on välillä, loukkaantuu herkästi, ottaa liikaa hommia, luulee aina, että toiset puhuvat pahaa, yrittää mielistellä kaikkia, valvoo yöllä ja miettii onko tehnyt jotain väärin. Tosi ärsyttävä tyyppi, jonka olisi aika kasvaa aikuiseksi ja tunnen hänet siksi niin hyvin, että se tyyppi olen minä. Muut työkaverit ovat ihan mukavia.
mä luulin, että joku puhui musta taas pahaa, mutta näköjään meitä on vähintään kaksi samanlaista!
Joku työkaveri puhuu varmaan tässä minusta :D
joka puhuu ja puhuu ja puhuu... Kaikkien ylitse, oma asia on tärkein, ei kuuntele toisten mielipiteitä, on aina muka oikeassa. On omasta mielestään varmasti pätevin, analyyttisin, järkevin ja aina on joku v*n vasta-argumentti. Ei mitään empatiaa, hän keksii aina jotain suurempaa ja ihmeellisempää. Tavallisuus ei kelpaa, se on niin booring. Ei mieti hetkeäkään, vaan aivopierut pöhisee.
vauvapalstalla työkavereistaan ja kyselee muilta työpaikkojen karmeista eukoista.
Vanha totuus, joka osuu edelleen.