Työpaikkasi karmein eukko?
Meillä tiukkis"Jenni" joka valvoo "yhteistä" etua. Naama aina norsunvitulla ja posket lommolla. Riutunut eukko, joka mököttää kun kaikki ei yhdy valituskuoroon.
Kommentit (48)
ja luulee olevansa maailman ihanin ja täydellisin, todellisuudessa mies. Vaivuli-Ville, joka aina tarvii apua, koska hän on "niin väsynyt" ja selkäänki sattuu, todellisuudessa vain laiskuus kolottaa. Mä oon paras työntekijä ja te tytöt ootte niin laiskoja Heikki, joka ilmoittaa ensimmäisenä duunikaverillensa lähtevänsä tänään aiemmin töistä ja jättää kaikki pulaan suoranaisella valehtelulla. Ja siihen päälle ne muutamat "pomot", jotka on jotenkin ylentynyt, vaikkei mitään aihetta olisi ollutkaan, koska he hädintuskin osaa omia duunejaan hoitaa. Ja norkoilevat nykyään kahvikupin kanssa ja unohtavat mitä piti tehdä. Ja ravintola-alalla ollaan..
joka puhuu ja puhuu ja puhuu... Kaikkien ylitse, oma asia on tärkein, ei kuuntele toisten mielipiteitä, on aina muka oikeassa. On omasta mielestään varmasti pätevin, analyyttisin, järkevin ja aina on joku v*n vasta-argumentti. Ei mitään empatiaa, hän keksii aina jotain suurempaa ja ihmeellisempää. Tavallisuus ei kelpaa, se on niin booring. Ei mieti hetkeäkään, vaan aivopierut pöhisee.
puhua mun entisestä työkaverista, jonka työsopimusta ei enää uusittu.
Kokee aina tulevansa väärin kohdelluksi jos häneltä vaaditaan samaa kuin muiltakin koska hänhän on yksinhuoltaja. Muistaa myös mainita tämän n. 20 kertaa päivässä. Ainut poika n. 14-vuotias. Työpaikalla muitakin yksinhuoltajia jotka saavat asiansa sujumaan.
Ulkomuotokommentaattorit Sä olet lihonut - Ootko sä raskaana?
Oletpa väsyneen näköinen - onko kaikki hyvin?
Ööö - ei kuulu sulle vittu!
NÄmä-ovat-niin-asshole-pohjasakkaa ettei mitään rajaa. Meillä on useita tuollaisia.
YKsie niistä muuten sanoi mulle noi KAIKKI yllä luetellut klassikot, ei sentään saman päivän aika mutta kuitenkin. Aijai kun tuli niin nostalginen olo, kun luki noi tosta kommentista :D
varastaa muiden asiakkaat ja luulee olevansa työssään maailman paras. Todellisuudessa saa usein vajota lattian alle, tai ainakin livahtaa takahuoneeseen pelkästä myötähäpeästä.
Kertoo parhaimmat niksit laihdutukseen, on aina ajan hermoilla. Muut hermorauniona. Jos lounAalla saa aina saarnan mitä pitää syödä.
t. yksin töitä tekevä yksityisyrittäjä, jolla ei ole itsekritiikkiä :D
Mun työpaikalla ei ole yhtään karmeaa naista tai miestä.
oliskohan tässä rakennuksessa kuutisenkymmentä työntekijää. Kaikkia ei henkilökohtaisesti tietenkään tunne, mutta suurimman osan kuitenkin tiedän ja ihan kivoja ovat kaikki.
t. se, jolla on kivoja kollegoja
että niin metsä vastaa kun sinne huudetaan eli kun vastaajat ovat työkavereilleen vittumaisia, niin mitäpä muuta voisi työkavereiltakaan odottaa....
varastaa muiden asiakkaat ja luulee olevansa työssään maailman paras. Todellisuudessa saa usein vajota lattian alle, tai ainakin livahtaa takahuoneeseen pelkästä myötähäpeästä.
t. yksin töitä tekevä yksityisyrittäjä, jolla ei ole itsekritiikkiä :D
Mun työpaikalla ei ole yhtään karmeaa naista tai miestä.
oliskohan tässä rakennuksessa kuutisenkymmentä työntekijää. Kaikkia ei henkilökohtaisesti tietenkään tunne, mutta suurimman osan kuitenkin tiedän ja ihan kivoja ovat kaikki.
t. se, jolla on kivoja kollegoja
Puhuu ennen kuin ajattelee, laiskakin on välillä, loukkaantuu herkästi, ottaa liikaa hommia, luulee aina, että toiset puhuvat pahaa, yrittää mielistellä kaikkia, valvoo yöllä ja miettii onko tehnyt jotain väärin. Tosi ärsyttävä tyyppi, jonka olisi aika kasvaa aikuiseksi ja tunnen hänet siksi niin hyvin, että se tyyppi olen minä. Muut työkaverit ovat ihan mukavia.
Kurahousuja parsimaan. Olisi se kiva, jos voisi luottaa työkaveriin.!
Puhuu ennen kuin ajattelee, laiskakin on välillä, loukkaantuu herkästi, ottaa liikaa hommia, luulee aina, että toiset puhuvat pahaa, yrittää mielistellä kaikkia, valvoo yöllä ja miettii onko tehnyt jotain väärin. Tosi ärsyttävä tyyppi, jonka olisi aika kasvaa aikuiseksi ja tunnen hänet siksi niin hyvin, että se tyyppi olen minä. Muut työkaverit ovat ihan mukavia.
mä luulin, että joku puhui musta taas pahaa, mutta näköjään meitä on vähintään kaksi samanlaista!
- Kaikki mitä teet, sanot, yrität jne on väärin ja siitä pitää suureen ääneen huutaa muulle työyhteisölle.
-Myös esimies on Anjan alistama.
- Hänellä on oikeuksia. Muilla ei ole.
- Hän voi sanella työtehtävänsä ja muilla / esimiehellä ei ole tähän sanomista.
- Anja on olevinaan kunnon ay-aktivisti, mutta toiminnallaan tulee ajaneeksi vähänkin innokkaat uudet jäsenet muihin järjestöihin.
Ei kerro työhön liittyviä asioita kaikille ja tulee aina ongelmia kun emme tienneet, mikä kaikki on kesken.
- Kaikki mitä teet, sanot, yrität jne on väärin ja siitä pitää suureen ääneen huutaa muulle työyhteisölle.
-Myös esimies on Anjan alistama.
- Hänellä on oikeuksia. Muilla ei ole.
- Hän voi sanella työtehtävänsä ja muilla / esimiehellä ei ole tähän sanomista.
- Anja on olevinaan kunnon ay-aktivisti, mutta toiminnallaan tulee ajaneeksi vähänkin innokkaat uudet jäsenet muihin järjestöihin.
Sillä on todella suuria etuoikeuksia meihin muihin nähden ja saa esimerkiksi palkkaa enemmän kuin oma pomonsa.
ole nuoleskelija, en sano paljoa kohteliaisuuksia esimerkiksi, mutta vastaan aina ystävällisesti ja hymyilen ihmisille ja tgoivon myös niin tehtävän minulle. Vihaan tiuskijoita.