Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te yhden illan juttuja harrastaneet, kannattaako?

Vierailija
12.11.2014 |

Mikä fiilis siitä jää? HUOM kysymys tarkoitettu nille, jotka ovat yhden illan juttuja joskus harrastaneet! Moralisoijat älkää vaivautuko.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse prikymppinen nainen, olen ollut kaksi vuotta parisuhteessa. Seksi on hyvää mutta olen alkanut miettimään... olisi yksi kaveri joka vetää puoleensa. Olen kyllä tosi varma etten pettämään kuitenkaan lähtisi, joten ehkä kivempi hyväksyö se jos kuulee ettei sen arvoista kuitenkaan?

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 22:47"]

Onko oikeasti ihmisiä, joilla ei ole koskaan ollut yhden illan juttuja.. Tiedän, että on, mutta jotenkin uskomatonta. Oletteko olleet jatkuvasti parisuhteessa?

[/quote]

Vierailija
22/69 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai se kannatti, kun alkoi ihan naurattaa kun muistelin niitä kamalia kokemuksia.

Yhden illan jutuissa en ole saanut mielettömän upeaa seksiä, koska yleensä olen ollut ainakin jonkin verran humalassa. Parasta on ollut se, kun on saanut antaa viettien viedä. Ei ole tarvinnut himmailla eikä miettiä voinko. Sellaista himoa tuntee harvoin. Eläimellistä himoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena niitä tuli harrastettua, mutta lopetin sen touhun 24 vuotiaana ja siitä asti vain suhteissa. Nyt kun olen sinkku ja seksiä tekisi välillä mieli,en voi kuvitellakaan enää hyppääväni samantien sänkyyn ja ikää on 38.v Pitäisi ensin tutustua paremmin Toisaalta joitakin juttuja kadun mutta oli niitä hyviäkin kokemuksia. Tärkeintä on huolehtia ehkäisystä.   

Vierailija
24/69 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita on olleet yöt jonkun tuttun kanssa. Eikä mitään ongelmia jälkeen päin, lähinnä hymy tulee huulille, kun nähdään joskus ja saatetaan iskeä silmää. Ihan outojen kanssa ei niinkään hyviä kokemuksia. Mutta eipä nuo keneltäkään ole pois, kun ei ketään ole petetty. 

Vierailija
25/69 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuntunut oikeasti yhtään miltään. Varmaan luulin, että sitä se tulisi olemaan aina, mutta myöhemmin tajusin tarvitsevani emotionaalisen suhteen tunteakseni jotain.

Vierailija
26/69 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ja miesten kokemuksissa eroja? Itse vaikea ajatella sänkkyn menoa ilman mitään ihastusta tai liika analysointia, näin naisena.

Vierailija
27/69 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen tuntenut fyysistä vetoa miehiin, ilman halua sitoutua tai että olisin ihastunut/rakastunut. Jos on ollut kovasti puutteessa niin on vaan tullut kauhea himo. Varsinkin jos on huomannut että toisella on samat fiilikset. Mä oon kai aika suora käänteissäni.

Vierailija
28/69 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harrasin niitä vain seksin takia, en halunnut mitään muuta ja se toimi. Välillä tosin oli ärsyttävää kun miehet eivät tajunneet että oli vain seksiä. Se oli hauskaa sen ajan nyt onnellisesti parisuhteessa mitään en kadu ja tekisin myös näin uudestaan.

Vierailija
29/69 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään vaikka 50v. olenkin. Rumat ei niitä saa

Vierailija
30/69 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa, jos harrastaa vain silloin kun joku todella kolahtaa. Surkeaa jos lähtee baariin metsälle ja ottaa jonkun ihan ok:n sieltä.

Vierailija
31/69 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli, kun yhden illan juttu tapahtuu humalassa, ei sitä juuri voi nautinnoksi sanoa. siihen asti on jäännnää kunnes hommiin päästän. Sen jälkeen se on loputonta tunnottomalla jyystämistä niin, että happi loppuu ja suu kuivaa. Jos taas itse on selvin päin ja toinen humalassa, sitä viinan katkua ei haistele erkkikään.

Vierailija
32/69 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta puolestani sanon, että ei kannata eikä ole mun juttu.

Vierailija
33/69 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se kannatti. Sain tyydyksen. En kai mä muuten sitä olisi tehnyt.

Vierailija
34/69 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana harrastin ja särjin vain sydämeni. Olin vielä ihan kakara vaikka iältäni aikuinen. Joten ihastuin yhdenillanjuttuihin.

nyt melkein nelikymppisenä haluaisin ihan vaan seksiä ja on aivan hirveät halut….mutta en enää kehtaa harrastaa yhdenillanjuttuja.

Vierailija
35/69 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Voiko se seksi olla hyvää kun ei toista tunne yhtään?

-ap

Voi. Ihan yhtä hyvin se voi olla huonoa vaikka sen toisen tuntisi kuinka hyvin. Mutta oman kokemuksen mukaan parasta se on henkilön kanssa kenet tuntee hyvin ja kumpaakin kiinnostaa toisen hyvä olo.

Vierailija
36/69 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Voiko se seksi olla hyvää kun ei toista tunne yhtään?

-ap

Kyllä voi olla. Ei siihen tunteita tarvita.

Vierailija
37/69 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sikäli, kun yhden illan juttu tapahtuu humalassa, ei sitä juuri voi nautinnoksi sanoa. siihen asti on jäännnää kunnes hommiin päästän. Sen jälkeen se on loputonta tunnottomalla jyystämistä niin, että happi loppuu ja suu kuivaa. Jos taas itse on selvin päin ja toinen humalassa, sitä viinan katkua ei haistele erkkikään.

Tuo on muuten totta, että yhdenillanjutun paras osuus on jo ennen sänkyyn päätymistä. 

Vierailija
38/69 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on hyviä kun ottaa ne vaan fyysisinä ja ajatuksella, että yöksi kotiin eikä jää ajattelemaan niistä sen enempää. Muuten ne ei ole hyviä. 

Vierailija
39/69 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen pitkälti tykännyt. On saanut säkit tyhjiksi ja kivaa muistelumatskua tatinhakkaussessioihin.

Vierailija
40/69 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 50 vuotta. Pitkä parisuhde (30 vuotta) päättyi miehen tahdosta.

Minulla ei ole ikinä ollut ns yhden illan juttuja enkä ole baarista kotiin ikinä tuonnut ketään. Olin uskollinen 30 vuotta.

Ajattelin kokeilla yhden yön juttua, mutta kun sellaisen ekan löysin, jonka kanssa ajattelin kokeilla niin nyt ollaan kuljettu puoli vuotta yhdessä, että en sitten vieläkään ole kokeillut yhden illan juttua. Eikä siis sille tarvetta ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän