Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te yhden illan juttuja harrastaneet, kannattaako?

Vierailija
12.11.2014 |

Mikä fiilis siitä jää? HUOM kysymys tarkoitettu nille, jotka ovat yhden illan juttuja joskus harrastaneet! Moralisoijat älkää vaivautuko.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Voiko se seksi olla hyvää kun ei toista tunne yhtään?

-ap

Joskus juuri siksi jopa parasta! Ja tuo ettei tunne yhtään, kyllä siinä nyt yleensä tutustutaan alkeellisesti, harvoin juttu etenee täydessä hiljaisuudessa, mutta onpa minulla kokemus siitäkin kun erään miehen kanssa ilta vai katseltiin toisiamme etäältä, ja hän sitten jossain vaiheessa tuli luokseni, suuteli ja sanoi että lähdetään täältä.

Voi niitä nuoruuden ihania aikoja❤

Vierailija
62/69 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Onko oikeasti ihmisiä, joilla ei ole koskaan ollut yhden illan juttuja.. Tiedän, että on, mutta jotenkin uskomatonta. Oletteko olleet jatkuvasti parisuhteessa?

Minä. Enkä ole ollut parisuhteessa, tapaillut vain. Olin haaveillut aina että eka mies on heti "the one" eikä tarvitse kokeilla muita, ja kun niin ei tapahtunut, olen alkanut miettiä että voisi jopa harkita yhden illan juttuja. Tavallaan ei ole enää mitään menetettävää, ihan sama vaikka niitä sänkykumppaneita kertyisi kuinka paljon tahansa. Mulla siis rajoittavana asiana on ollut tuo ajatus että haluan olla yhden miehen nainen, mutta pakko vissiin ymmärtää etten ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on ihan parhautta, voi painaa kakkoseen ja häipyä. Nykyään naiset ottaa helposti kakkoseen. Jos oma kotona ei anna niin on helppoa käydä vieraissa ja kakkonen on taattu. 

Vierailija
64/69 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin kertoa ettei kannata. Ensinnäkin kannattaa harrastaa seksiä ja muutakin seurustelua sellaisen kanssa joka kiinnostaa kumppanina. Toisena itsellä alkoi kyllästyttää se jyystäminen jos ei ole tunteita. Ihan parasta seksiä oman tyttöystävän kanssa. Silloin kun sellainen on. Parhaiten tuntee toisen ja tietää mikä on parasta ja voi luottaa.

Vierailija
65/69 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutan muuten että seksitaudit tarttuu jo yhdestä kerrasta ja nyt on liikkeellä paljon aidsia ja poliota kun suomeen tulee nyt paljon miehiä kaukaa.

Vierailija
66/69 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Muistutan muuten että seksitaudit tarttuu jo yhdestä kerrasta ja nyt on liikkeellä paljon aidsia ja poliota kun suomeen tulee nyt paljon miehiä kaukaa.

En ole harrastanut sitä enää moniin vuosiin. Ei ole ollut sukupuolitautia. Olen nyt parisuhteessa.

Vierailija
67/69 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Voiko se seksi olla hyvää kun ei toista tunne yhtään?

-ap

Joskus juuri siksi jopa parasta! Ja tuo ettei tunne yhtään, kyllä siinä nyt yleensä tutustutaan alkeellisesti, harvoin juttu etenee täydessä hiljaisuudessa, mutta onpa minulla kokemus siitäkin kun erään miehen kanssa ilta vai katseltiin toisiamme etäältä, ja hän sitten jossain vaiheessa tuli luokseni, suuteli ja sanoi että lähdetään täältä.

Voi niitä nuoruuden ihania aikoja❤

Naiset valitsee kumppaninsa joko kaatokännissä baarissa, tinderissä kiiltokuvan perusteella tai työkaverin eli hr-osaston valitsemana. Kunhan random mies ei tee aloitetta.

Vierailija
68/69 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Nehän on ihan parhautta, voi painaa kakkoseen ja häipyä. Nykyään naiset ottaa helposti kakkoseen. Jos oma kotona ei anna niin on helppoa käydä vieraissa ja kakkonen on taattu. 

Ei ole taattu mun kanssa.

Vierailija
69/69 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miehenä voin kertoa ettei kannata. Ensinnäkin kannattaa harrastaa seksiä ja muutakin seurustelua sellaisen kanssa joka kiinnostaa kumppanina. Toisena itsellä alkoi kyllästyttää se jyystäminen jos ei ole tunteita. Ihan parasta seksiä oman tyttöystävän kanssa. Silloin kun sellainen on. Parhaiten tuntee toisen ja tietää mikä on parasta ja voi luottaa.

Nyt täytyy kyllä äijänä todeta ettei itsellä seksiin liity tunteita ollenkaan, seksi on seksiä ja sillä on tarkoitus saada iso O, mekaaninen tapahtuma. Tunteet on sitten mukana kaikessa sen ulkopuolella tapahtuvassa hyvinkin vahvasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän