Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te yhden illan juttuja harrastaneet, kannattaako?

Vierailija
12.11.2014 |

Mikä fiilis siitä jää? HUOM kysymys tarkoitettu nille, jotka ovat yhden illan juttuja joskus harrastaneet! Moralisoijat älkää vaivautuko.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ja ei niin hyviä kokemuksia- tietää vasta jälkeen päin

Vierailija
2/69 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa on moralisoinnissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko se seksi olla hyvää kun ei toista tunne yhtään?

-ap

Vierailija
4/69 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä kokemuksia haluaisin kuulla, en mielipiteitä onko yhden yön jutut oikein vai ei.

Vierailija
5/69 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niissä ole mitään pahaa eikä ihmeellistä. Miksi sinua kiinnostaa muiden mielipiteet, teet niinkuin itse haluat, jos tekee mieli harrastaa seksiä niin harrastat.

Vierailija
6/69 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 22:38"]Voiko se seksi olla hyvää kun ei toista tunne yhtään?

-ap
[/quote]

No on ollut joskus oikeasti tosi tosi hyvää seksiä!... mutta useimiten se on lähinnä enemmänkin vaan panemista ja sellasta rynkytystä ettei mitään tunnetta mukana, jos ymmärrät mitä tarkoitan?:)

Vierailija
7/69 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuoden parisuhde, jossa petin puolisoani ensimmäisen kerran pari kuukautta sitten. Minua taas on petetty useasti.
Hyvä fiilis mulle kerrasta jäi. Ei se ollut kummempaa..lähinnä hoidin itsetuntoani. En koe tarvetta uusintaan.

Vierailija
8/69 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Minua ainakin kaduttaa ja vain kaksi yhden illan juttua ollut. Mieluummin ei yhtään...

Vierailija
9/69 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän! Kokemusta nimittäin vain lähinnä parisuhdeseksistä, kiitos!

Vierailija
10/69 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena harrastin ja kaduttaa edelleen, vaikka mitä sitä turhia enää murehtimaan... Ei sovi mulle. Huonoja kokemuksia.

Vierailija
11/69 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kyllä kuvitella, että se voisi olla nautinnollista, jos fyysinen vetovoima on riittävään voimakasta. Itse kuitenkin pelkäisin ihastuvani mieheen ja kärsiväni liikaa jälkeenpäin. En vain osaa suhtautua seksiin pelkkänä fyysisenä suorituksena.

Vierailija
12/69 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ja ei kannata. Sinkkuna teki välillä mieli seksiä eikä ollut parisuhdetta eikä aina jaksanut masturboida. Ihan hauskoja muistoja sai. Ei nyt tule mieleen mitään ihan tajunnanräjäyttävää niiltä ajoilta kuitenkaan mutta ei mua kaduta.

Vierailija
13/69 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se seksi voi olla hyvää yhden ilan jutuissa, mutta itselleni parhaita kokemuksia on olleet ne, joissa on ollut jonkinlaista huumaa. Eletty juuri siinä hetkessä, mutta silti ovet avoinna myös tulevallekin. Eli niistä parhaista "yhden illan jutuista" onkin tullut sitten monen illan juttuja. 

Vierailija
14/69 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti ihmisiä, joilla ei ole koskaan ollut yhden illan juttuja.. Tiedän, että on, mutta jotenkin uskomatonta. Oletteko olleet jatkuvasti parisuhteessa?

Vierailija
15/69 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanu yhdenillanjutussa jumalaisen hyvää seksiä sekä ihan kelvollista seksiä ja kaikkea siltä väliltä. Kivoja kokemuksia niistä on saanut, en vaihtaisi pois.

Vierailija
16/69 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti sellainen ihminen, joka on ollut sängyssä vain yhden ainoan miehen (aviomieheni) kanssa :-)

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 22:47"]

Onko oikeasti ihmisiä, joilla ei ole koskaan ollut yhden illan juttuja.. Tiedän, että on, mutta jotenkin uskomatonta. Oletteko olleet jatkuvasti parisuhteessa?

[/quote]

Vierailija
17/69 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kaduta, oli mukava saada aina uusi yllätys ja kun otin asian vain seksin vuoksi niin se oli mahtavaa. Siis nuorena, nyt en harrasta koska kaipaan oman rakkaan läheisyyttä ja niistä yllätyksistä parhaan löytäneenä olen onnellinen.

Vierailija
18/69 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaista kokemusta on. Semmostakin että "otin" baarista mukaani kaksi komeaa nuorta miestä. Aamulla lähdin töihin, miehet saatteli. Koko päivän hymyilytti ;) Se ei pelaa joka pelkää ja kaikkea voi kokeilla kerran paitsi kansantansseja.

Vierailija
19/69 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok ovat olleet.
Parempaa seksiä ja paremmat fiilikset kuin huonossa parisuhteessa oman miehen kanssa.
Parasta seksiä olen kuitenkin saanut nykyisessä, hyvässä parisuhteessa. Ja paremmaksi vaan muuttuu koko ajan.

Mutta niistä nuoruuden yhden illan jutuista on jäänyt ihan ok fiilikset. Niiden ansiosta osaan arvostaa myös tätä nykyistä avioseksiä.

Vierailija
20/69 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison parilla kaverilla ja kaverin kaverilla noita on ollut. Jokaisen olen kuullut itkevän miten se sika halusi vain seksiä, miten ei löydy kännykkää enää aamulla miehen lähdettyä yms. Kaikki ne hakee todellisuudessa sitä oikeaa, vaikka reteästi uhoavat haluavansa vain seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä