Mitä kenkäkokoa teini-ikäinen tyttösi käyttää?
mun 13v: 40
Kommentit (35)
Pitäiskö hakata varpaat irti av-mammojen mieliks kun oma jalka on 43. On kyllä ihan hirveetä, kuinka kehtaankaan kulkea ympäri kaupunkia kanootit jaloissa ja vIelä kun olen 178 cm pitkäkin?
Olis kiva muuten nähdä ton kirjoittajan 37 naama, suuta sen ei kyllä tarttis avata, sieltä kun ei mitään järjellistä tule.
Mikä kengännumero sallitaan pojille ja miehille, ennenkuin heidän pitää typistää varpaansa tai jäädä sisätiloihin haittaamasta kaupunkikuvaa?
Kaikki isoja jalkoja arvostelevat: kertokaapa millä ne jalat saadaan pieniksi, jos vanhemmat eivät ole älynneet pakottaa kulkemaan liian pienissä kengissä?
Läskit voi aina laihduttaa ja rumat käydä Nordströmillä, mutta mitä tehdään isoille jaloille?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2012 klo 17:49"]
korkokengissä 36-37
muissa kengissä yleensä 38
joskus jotkut talvikengät saattaneet olla 39 koska tarvii olla villasukat
tyttö 17v ja semmoiset 160cm pitkä
rumaa ois jos naisella ois 40+ jalka.... HYI
[/quote]
Pitihän se saada jonkun halveksunta tällaiseenkin viestiin. Aika suppea maailmankuva, kun kauneuskin on kengänkoosta kiinni.
Mitä ihmeen hevosia teidän lapset oikein on????
olen oikeesti onnellinen, että tytön jalka on tuon 37, eikä isompi.
Mulla itsellä 38.
-5-
Naisten keskipituus on nykyisin 168 cm ja nuoremmissa on tietysti pidempiä.
Olisihan se aika friikkiä jos reippasti yli 170-senttisellä olisi kenkä jotain 36-37.
ja vittuilee toisilleen teinityttöjensä jalan koosta? ei hyvää päivää....
Hevoseksi ei olekaan ennen haukuttu, mallintöillä tienaa ekstraranhoja..
eikä tosiaan ole nykypäivänä harvinaista.
Kenkäkaupoissakin valikoima laajentunut huimasti siellä isommassa päässä. Ne on ennemmin pulassa joilla on vain jotain 35.
eikä tuo niin friikkiä ole, pirun kauniilta näyttää, pitkät upeat sääret ja pieni kenkä.
Itse olen 10 cm lyhyempi ja paljon taaampi, näinpäin minuta friikimpää
-13-
Keskipituus on kasvanut, ja vielä enemmän on kasvanut keskipaino! Kengänkokokin on yhä useammalla naisella 40 tai yli. Joten kyllä palstalla usein esiintyvät maininnat "valaista" tai "norsuista" sittenkin taitavat pitää paikkansa.
15wee tyttö 172cm pitkä ja kengän koko 42/43!