Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäikäisenä ekat harmaat hiukset? Värjäätkö piiloon?

Vierailija
23.07.2012 |

Mulla ekat just 40 täytettyäni, oli kauhee järkytys! Värjään piiloon, ehkä viekä seuraavat 20 vuotta!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi tulla päälle kolmekymppisenä. Vaikka on maantienvärinen tukka, niin kyllä ne sieltäkin loistaa. Varsinkin kun harmaa hius on erilaista verrattuna "normi"hiuslaatuuni joka on sileä lasimainen. Ne harmaat kun tuppaavat ainakin minulla olemaan sellaista jouhimaista ja kasvaa sojottaa ensi alkuun kohtisuoraan kattoa kohti. Pakko se on värjäillä. Ei ole minustakaan charmanttia alle nelikymppisenä olla harmaa.

Vierailija
22/28 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ihan pian odatakaan niitä saavani.

Äitini on nyt 60-vuotias, ja alkanut saamaan harmaita hiuksia kuluneen vuoden aikana. Ei niitä vielä paljon ole, ihan vain yksittäisiä eri puolilla päätä.

Mummoni sai ensimmäiset harmaat hiuksensa vasta likempänä 80 ikävuotta .. ja jos suunta jatkuu samana niin pian niitä minunkin päähän ilmestyy ;)

Vielä ei kuitenkaan ole näkynyt.

Miehelläni on jo vuosia ollut harmaita hiuksia ja partansakin on alkanut harmaantumaan :D Hänen äitinsäkin alkoi harmaantumaan jo nelikymppisenä.

Nelikymppisiä ollaan puolison kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mainitsi nuo punavärit huonosti pysyviksi harmaassa ja olen samaa mieltä. Minä käytän pelkästään täysin neutraaleja ruskeita, yleensä sävyä 4, koska mikään missä on lisävivahteita erityisesti kultaa tai punertavaa ei pysy yhtään paksussa, lasimaisessa ja liukkaassa harmaassa hiuksessa.

Vierailija
24/28 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oon 40 ja näyttävät hieman lisääntyneet, samoin itsekin oon lisääntymässä vielä. Eiks oo järkyttävää, harmaita hiuksia ja maha pystyssä.

Vierailija
25/28 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyt on tosi tyylikäs, kun siinä kunnon leikkaus. polkkaa voisit kokeilla myös? se kyllä tanttamainen harmaana, mutta voisi rohkaista sinua pääsemään ja päästämään irti pitkistä hiuksista. jos osaat piirtää tai käyttää netissäkin olevia hiusmalliohjelmia saisit vähän kuvaa, miltä lyhyt tukka sinulla näyttäisi.

ja tunnen tuon luopumisen - itsellä myös puolipitkä, joka on ihanan monikäyttöinen ja sopii minulle hyvin. mutta kun harmaani lisääntyy enkä jaksa enää raidoittaa siirryn lyhyeen. minulla on vuosia sitten ollut tosi lyhyt ja sekin sopi hyvin, että ei niin pelota.

mutta jos lyhyt ja harmaa ei ole ollenkaan mielestäsi mahdollinen, sinun täytyy etsiä kampaajasi kanssa väri, joka pysyy. toivottavasti onnistut :)

se lyhyttä tukkaa suositellut

Vierailija
26/28 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta harmaa voi olla tyylikäs ja väri on nyt vielä erityisen trendikäs. Mielestäni _paljon_ siistimpi, kuin väripullon kukertavat. No, se on makuasia. Sopiiko sinulle ihan lyhyet hiukset? Paksut, kauniin harmaat olisivat lyhyessä hyvin leikatussa edukseen. Pitkät harmaat ovat minusta - anteeksi vaan, jos jotakin nyt loukkaan - karmeat. Itselläni vielä yksittäisiä harmaita, jotka lisääntyvät vähitellen. Ekat harmaat n. 35 v ja olen päättänyt, jos yksittäisiä tarpeeksi, leikkautan ihan lyhyen tukan ja annan harmaiden hehkua.

Lyhyet harmaat hiukset tekevät naiset kovan näköiseksi. Itselleni tuli ensimmäiset harmaat hiukset 37-vuotiaana ja nyt kymmenisen vuotta myöhemmin niitä yllättäen ei olekaan kovin paljoa enempää. En värjää ja pidän hiukseni pitkänä. Harmaantuneet kohdat ovat enemmän valkoiset kuin likaisenharmaat, joten hiukseni näyttävät raidoitetuilta.

Vierailija
27/28 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todellakin värjään ne piiloon. henna-indigoseoksella peittyy mukavan liekehtivän punamustaksi.

..enkä aio leikata pitkiä kutrejani senvuoksi että 40+ naisella "kuuluu" olla lyhyet hiukset.

Vierailija
28/28 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että polkkatukka minulla on ollut, en oikein pidä siitä. Joko sitten lyhyempi tai tämä pidempi versio.

Toi oli hyvä neuvo, että ei punaisia tai "kultaisia" sävyjä, ne juuri aina lähtee pois.

Täytyy vielä miettiä, kiitos kaikille kanssapohdinnasta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme