Mikä on sun paras hetki päivässä
Mulla on se kun menen väsyneenä sänkyyn ja laitan Frendit dvd laitteeseen ja katson jakson niitä ja saan unen päästä kiinni :)
toinen paras hetki päivässä vois olla se että saan aamulla tuoretta sämpylää ja pepsimaxia :)
Kommentit (6)
Nyt ehkä kun aamulla vauva herää ja vaihdan sen ekan vaipan sängyllä. Hän hymyilee ja naureskelee varmaan sitä miten pöllähtänyt olen ku just herännyt.
Illalla, kun iltapala on syöty, iltapesut tehty ja lapset yöpuvuissa. Silloin ne on molemmat aina hyvällä tuulella ja leikkii nätisti yhdessä ja niitä on ihana katsoa. Ja se tunne, kun tietää, että päivän hulinat on ohi ja kohta ne molemmat on unten mailla ;)
vaikka vauva varsinkin kun on hetken ollut herättyään unilta vain orientoitunut omiin leluihinsa. Ensin pöllämystyneenä istuu sylissäni, ja vaikka kuinka lirkutan ja juttelen katse hakeutuu jo lelujen pariin. Ikää vauvalla 7 kk. Se haluaa vaan leikkiä leluillaan, ja vain sitten hymyilee sieltä lattialta minulle, kun juttelen ja hauskuutan vauvaa.
Ja ihaninta esikoisen, koululaisen kanssa on iltajuttelut sängyssä. Vauva jo nukahtanut, ja minulla aikaa lukea iltasatu ja jutella esikoisen kanssa. Meillä on sellainen tapa ollut aina, että menen hetkeksi esikoisen viereen hänen sänkyynsä, ja luen iltalukemiset, ja jutellaan. Se rauhallinen hetki jossa juuri se iltatunnelma, ihan omanlaisensa, päivällä ei ole samanlaista. Tärkeä juttu myös esikoiselle.
Ja tykkään myös kun olen siivonnut koko kämpän siistiksi, laittanut ruuat ja on niin ihana olla puhtaassa, raikkaassa kodissa.
Ja rakastan myös vaunulenkkejä, varsinkin nyt on kivaa, kun esikoisella koulusta lomaa, ja voidaan olla yhdessä päivällä ulkona auringon paisteessa.
Ja sitten tykkään siitä, kun mieheni on tullut töistä kotiin ja koko perhe syö yhdessä ruokaa ja jutellaan.
Arvaatte varmaan, että rakastan olla kotiäitinä. Olisin vain kotona aina, jos se vain taloudellisesti olisi mahdollista. Nyt on vain nautittava kiireettömästä ajasta perheen kanssa, kun ei tarvitse olla töissä, vaan vaan voi rahoittua kotijuttuihin; lasten kanssa olemiseen, ruuan laittoon, siivoukseen ja pyykinpesuun ja ulkoiluun lasten kanssa.
mun teini ei ole ahdistunut (on usein)
can't beat the feeling! --vaikka työstä tykkäänkin
ja pääsen omiin touhuihini koneelle / lukemaan / käsitöitä tekemään (olen yksinhuoltaja). Mutta kyllä päivän paras hetki kuitenkin on aamu, jolloin lapsi tulee halailemaan herättyäni. :)