Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ONKO 33OOe/kk plus lisäiä päälle/kk

Vierailija
25.11.2005 |

HYVÄ PALKKA? vai tosi hyvä??

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa että joku koulutettujen ja hyväpalkkaisten eli yhteiskuntamme tukipilarien edustaja kirjoittaa täällä että ei tekisi töitä alle 3000 palkalla. Minulle kelpaisi kyllä mikä tahansa työ, jos jostain syystä joutuisin jättämään nykyiset tehtäväni enkä saisi koulutustani vastaavaa työtä.

Palkka pitää suhteuttaa siihen mitä muuta työstä saa ja menettääkö työn takia jotain, esim. mielenterveytensä ja kaiken vapaa-aikansa. Ei rahalla yksin voi ostaa onnea.

Terveisin manager, 3200 eurolla kuussa

Vierailija
42/44 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin on noloa, että " joku koulutettujen ja hyväpalkkaisten eli yhteiskuntamme tukipilarien edustaja kirjoittaa täällä että ei tekisi töitä alle 3000 palkalla." ? Olen käynyt kouluja kotimaassa ja ulkomailla ja suorittanut kaksi yliopistotutkintoa, enkä todellakaan tekisi töitä tuolla alle 3000¿:n kuukausipalkalla; saan tällä hetkellä sen yli tuplasti. Olen panostanut ja tehnyt töitä päästäkseni tähän asemaan. Ei se ole muiden työn aliarvioimista, vaan oman osaamisensa arvostamista. Hyvä koulutus, laaja osaaminen ja pidempi kokemus sekä kova työ ovat minut tänne vieneet. Perhekin on ja vapaa-aikaa; onhan meitä menestyneitä naisia muitakin kuin ne 2-3, jotka uskaltavat sen täällä sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut hoitovapaalla, nyt työssä, joten siksi vauvalehden palsta on tuttu. Luen säännölllisesti vauva + taaperopalstoja.

Ihmettelen sitä miksi kanssasisaret parjaavat jos jollakin naisella on hyvä palkka. Aika asiattomia kommentteja oli tuolla. Eikös ongelmana normaalisti ole että naiset saa 80% miehen palkasta palkkaa samasta työstä? Eli kannustetaan toisiamme! Hienoa jos joku nainen saa hyvää palkkaa! Itse olen palkannut yritykseemme naisia ja aina varmistanut että palkkakehitys on sama kuin miehilläkin.

Kyllä jotkut ihmiset jotka pärjäävät yritysmaailmassa saavat huimia palkkoja, joten omani ei ole edes kova palkka. Lukekaa esim. pörssiyhtiöiden johtajien palkkoja niin tiedätte millaisia ovat kova palkat (50-100 TEUR / kk).

Vierailija
44/44 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi sanoa, etten tekisi 3000 Euron palkalla töitä. Nykyistä työtäni en tekisi kuin pakosta, sillä vastuu ja stressi on aika kovat. Mutta edelleenkin olen sitä mieltä, että on lapsellista sanoa, ettei " tekisi töitä 3000 Euron kuukausipalkalla" . Kyllä sitä vaan kummasti tekee, ellei paremmin makseta.

Mielestäni näihin kommentteihin sisältyy halveksuntaa ja toisten palkkojen aliarviointia. Miksi pitää iskeä toista vyön alle?

Vierailija:

Miten niin on noloa, että " joku koulutettujen ja hyväpalkkaisten eli yhteiskuntamme tukipilarien edustaja kirjoittaa täällä että ei tekisi töitä alle 3000 palkalla." ? Olen käynyt kouluja kotimaassa ja ulkomailla ja suorittanut kaksi yliopistotutkintoa, enkä todellakaan tekisi töitä tuolla alle 3000¿:n kuukausipalkalla; saan tällä hetkellä sen yli tuplasti. Olen panostanut ja tehnyt töitä päästäkseni tähän asemaan. Ei se ole muiden työn aliarvioimista, vaan oman osaamisensa arvostamista. Hyvä koulutus, laaja osaaminen ja pidempi kokemus sekä kova työ ovat minut tänne vieneet. Perhekin on ja vapaa-aikaa; onhan meitä menestyneitä naisia muitakin kuin ne 2-3, jotka uskaltavat sen täällä sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme