Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tappoivat sitten yhden parhaista hahmoista... R.I.P. Kari. ♥
Ei saanut edes tunteellista loppumusiikkia hän...
Oon yksi muista tään kaupungin
Liikun ihmisvirrassa mä haikein askelin
Mua vastaan kulkee kasvoja vain
En tunnista mä niistä sua rakkaimpain
Joka paikasta sua hainkertosäe:
Tunteisiin sisinpääni matkustan
Joo ja niin taakse verhon kurkistan
Tunteisiin kivet käännän kyljelleen
En enää jää vain paikoilleen
Eteenpäin mä meenMä seison sillalla veteen heijastuu
Peilikuva kaupungista se yöhön pukeutuu
Valinnat ja tunteet kysymykset ihmisten
Mitä tahdon elämältä sitä vielä tiedä en
Aion kokea mä senkertosäe
Eteenpäin mä meen (3x)
kertosäe (3x)
Eteenpäin mä meen
Eteenpäin mä meen
Joo mä meen
Eteenpäin mä meenSIINÄ
Vähän OT, mutta mua on aina häirinnyt, että minkälaiset askeleet ovat haikeita? :D
Vierailija kirjoitti:
Ei se auton alle jäänyt voi olla Kari koska se olisi niin ennalta arvattavaa kaiken johdatuksen vuoksi. Etenkin sen jälkeen koska Sepolle soitettiin. Mitä jos puhelimen toisessa päässä olikin Tale jolle hän kertoi mitä on tapahtunut Sannin ja Marjutin kanssa ja sanoo tarvitsevansa tukea? Ja tämä on ihan vaan random heitto. En välttämättä usko itsekkään 100% tuohon teoriaani mutta sopii esimerkiksi. :D Minäkin luulen että se auton alle jäänyt on Antton jonka Aaro on sinne työntänyt tarkoituksena että Kari saisi syyt niskoilleen. Sepolle soitto ja näkyminen on vaan huijausta jolla katsojat saadaan uskomaan että soitto koskee Karin kuolemaa.
Ja ei hemmetti Alissa! Ihan paras käännekohta! Tuli ihan puskista :D Kaikkein eniten odotan syksyä tämän juonikuvion purkautumisen takia. Jotenkin kuitenkin uskon että koko naimisiinkin meno olisi vain huijausta jonka muut pitkän aikaa uskovat. Mennyt siis kimppaan Dahlian kanssa joka on palkannut jonkun papin valehtelemaan että kyllä vihkiminen oikeasti tapahtui jos joku tulee siitä kyselemään. :D
Entä nuo syksyn jaksot ja erityisesti "Anton ei ole autoimmuuni"???? Aaro siellä auton alla on!
Vierailija kirjoitti:
Ei se auton alle jäänyt voi olla Kari koska se olisi niin ennalta arvattavaa kaiken johdatuksen vuoksi. Etenkin sen jälkeen koska Sepolle soitettiin. Mitä jos puhelimen toisessa päässä olikin Tale jolle hän kertoi mitä on tapahtunut Sannin ja Marjutin kanssa ja sanoo tarvitsevansa tukea? Ja tämä on ihan vaan random heitto. En välttämättä usko itsekkään 100% tuohon teoriaani mutta sopii esimerkiksi. :D Minäkin luulen että se auton alle jäänyt on Antton jonka Aaro on sinne työntänyt tarkoituksena että Kari saisi syyt niskoilleen. Sepolle soitto ja näkyminen on vaan huijausta jolla katsojat saadaan uskomaan että soitto koskee Karin kuolemaa.
Ja ei hemmetti Alissa! Ihan paras käännekohta! Tuli ihan puskista :D Kaikkein eniten odotan syksyä tämän juonikuvion purkautumisen takia. Jotenkin kuitenkin uskon että koko naimisiinkin meno olisi vain huijausta jonka muut pitkän aikaa uskovat. Mennyt siis kimppaan Dahlian kanssa joka on palkannut jonkun papin valehtelemaan että kyllä vihkiminen oikeasti tapahtui jos joku tulee siitä kyselemään. :D
Jos soittaja on Tale, niin tuskin itsensä takia soittaa. Ullan häissä (jossa Talekin oli) sen verran tilanne päällä että eiköhän soitto koskisi enemmän niitä. Tässä hetkessä se on kyllä Ulla joka tarvitsee sitä tukea eniten.
Antonia ei näkynyt Taalasmailla enää silloin kun muut miettivät missä se Kari kuppaa. Eli oli tuossa vaiheessa jo lähtenyt korjaamolle.
Tilanne korjaamolla jatkui varmaan jotenkin näin:
Kari näkee oikeansävyisen spray-maalin hyllyssä ja on astumaisillaan laser-säteeseen (vai mikä se kosketustunnistinsäde onkaan:D). Anton huutaa: "Kari, SEIS!!!"
Kari ällistyneenä: "Mitä helvettiä? Mitä SÄ täällä teet?"
Anton: "Luota muhun kerrankin, se on ansa! Aaron ansa!!"
Kari: "Mitä ihmettä sä jätkä oikeen sekoilet..." ja juuri kun Kari astuu/on astumaisillaan säteeseen, Anton loikkaa pelastamaan Karia, jolloin auto rysähtää molempien päälle."
Vain verivirta valuu korjaamon lattiaa pitkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä nuo syksyn jaksot ja erityisesti "Anton ei ole autoimmuuni"???? Aaro siellä auton alla on!
Niin eli nimenomaan kun ei ole autoimmuuni = autoimmuuni meinaa että ei ole immuniteettia (eli vastustuskykyä) autolle, eli Anton ei ole vastustuskykyinen autolle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Seppo sai sitten järkyttävän puhelun. Tuskin ainakaan Ullan pyörtymisen takia. Eli kyllä se Kari nyt vain kuoli ja hänet haudataan syksyn ensimmäisessä jaksossa.
Jos Ullalle kävikin jotain siinä pyörtymisen yhteydessä
Miksi Sepolle soitettaisiin siitä jos hänen kymmenen vuoden takaiselle vaimolle tapahtuisi jotain.
Kai se nyt on ihan kohteliasta ilmoittaa. Jos Tale tai joku muu soitti
Siis Tale soittaisi Sepolle? Tunteeko ne edes toisensa? :D
Eikös Sergei ole poistunut sarjasta? Veikkaan, että se delas, juhlakengät vaan hämyä...
Ei olisi myöskään järkeä että Ulla joutuu käymään läpi kaksi kriisiä saman aikaisesti: pojan kuolema ja Gunnarin sekoilut, joten kyllä siellä alla on joku muu tai sitten Kari ei kuole vaan loukkaantuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Seppo sai sitten järkyttävän puhelun. Tuskin ainakaan Ullan pyörtymisen takia. Eli kyllä se Kari nyt vain kuoli ja hänet haudataan syksyn ensimmäisessä jaksossa.
Miksi Sepolle soitettaisiin siitä jos hänen kymmenen vuoden takaiselle vaimolle tapahtuisi jotain.
En tiedä oletko trolli, mutta Elina ja Tuomo ovat Talen vanhemmat ja Seppo taas on Elinan isä tai no oikeastaan isäpuoli, mutta Seppo ja Tale kyllä tuntevat toisensa :)
Jos auton alla on vai 1 hlö (Anton tai Aaro), missä Kari on? Pyyhältääkö se sinne kirkon pihalle huikaten "Sori ku kesti, oli ihan hemmetisti ruuhkaa", spraymaalipurkki kainalossa? :D
Sanni julma kun ei välitä Talen tunteista yhtään. Sitä ei yhtään kiinnosta miltä Talesta tuntuu, kunhan saa rahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No totta kai Tale oman isoisänsä tuntee. Sehän muutti alunperin Pihlajakadulle asumaan Sepon ja Helenan kanssa. Sarjaa kannattaisi kattoa ennen kuin kommentoi.
Muistatteko milloin yleensä tv:ssä on alkanut pyöriä se Salkkareiden syyskauden mainos, jossa näkyy ennakkopätkiä syksyn tapahtumista? Jotain 1-2 vkoa ennen syyskauden ekaa jaksoa? Vai jo aiemmin? Kertokaa sitten tässä ketjussa kun loppukesästä bongaatte mainoksen, jooko? :)
Miksihän lähes jokaisessa Salkkari-kauden päätösjaksossa joku loukkaantuu pahasti/kuolee? Olis mukavaa vaihtelua muunkinlaiset juonikuviot ja koska sarja tuntuu lainailevan cliffhangereihin juonia muista ulkolaisista saippuoista kuten Kaunareista, Dallasista tai Dynastiasta niin seuraava kausi päättyköön näin.
Vaikka Ismo/Kalle joutuu ufon kaappaamaksi ja tätä katoamistapausta selvitellään tulevan syyskauden ajan.
Niin ja mitä tähän päätösjaksoon tulee niin enpä usko itsekään Karin kuolemaan. Eihän noin vahva Salkkari-hahmo noin vain poistuisi ellei Tommi Taurula ole täysin väsynyt rooliinsa. Ja jos Kari oli auton alla niin eiköhän hän syksyllä muutaman viikon makaa letkuissa sairaalassa, mutta toipuu siitä hiljalleen ja ollaan sitä ennen vaikka hetki pyörätuolissa. Mielenkiinnolla odotellaan Sepon comebackia, kunhan ei jäisi kovin lyhyeksi.
Onko Elina yhä työmatkalla jolla on ollut jo useamman vuoden vai miksi häm ei saanut hääkutsua ja miksi hänelle ei tiedoteta veljensä asioista? Vai mitä luulette tullaanko Elinaa näkemään syksyllä lohduttamassa äitiään tai auttamassa Talea? Niin tai nähdäänkö Ellua Karin sairasvuoteella/haudalla? Uskon vahvasti, että ei...
Vierailija kirjoitti:
Miksihän lähes jokaisessa Salkkari-kauden päätösjaksossa joku loukkaantuu pahasti/kuolee? Olis mukavaa vaihtelua muunkinlaiset juonikuviot ja koska sarja tuntuu lainailevan cliffhangereihin juonia muista ulkolaisista saippuoista kuten Kaunareista, Dallasista tai Dynastiasta niin seuraava kausi päättyköön näin.
Vaikka Ismo/Kalle joutuu ufon kaappaamaksi ja tätä katoamistapausta selvitellään tulevan syyskauden ajan.
Niin ja mitä tähän päätösjaksoon tulee niin enpä usko itsekään Karin kuolemaan. Eihän noin vahva Salkkari-hahmo noin vain poistuisi ellei Tommi Taurula ole täysin väsynyt rooliinsa. Ja jos Kari oli auton alla niin eiköhän hän syksyllä muutaman viikon makaa letkuissa sairaalassa, mutta toipuu siitä hiljalleen ja ollaan sitä ennen vaikka hetki pyörätuolissa. Mielenkiinnolla odotellaan Sepon comebackia, kunhan ei jäisi kovin lyhyeksi.
Onhan nuo katoamiset myös aika nähtyjä? Viime vuonnahan tuli päätösjakso, joka oli aika pliisu j siitä heräsi fanien keskuudessa aikamoinen raivo kun se oli niin tylsä.
Eikös tämän viimeisen viikon juonipaljastuksissa mainittu, että Monica kokee yllätyksen. Mikä se yllätys oli? Luulin, että olis liittynyt raskauteen. Ei kai tuo Gunnar-juttu ollut? Enemmänhän se oli näpäytys/kosto Camillan suuntaan.
Pelkään ettei Seppo kauaa Pihlajakadulla viihdy :( olisi ihan parasta jos hän jäisi ihan vakituisesti mukaan.