Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Kun Gunnar ilmestyi kirkon korkeille portaille, ajattelin, että se saa kohta jonkun kohtauksen ja kaatuu dramaattisesti portaat alas. Sitten kun yhtäkkiä aukesikin ovi, ajattelin, että sieltä tulee Dahlia aseen kanssa, tms. Pisteet käsikirjoittajille, Alissa-juonenkäännettä en osannut arvata! :D
Luulisi, että kirkossa olisi ihmetelty miten Gunnar Mustavaaralle oli varattu kaksi peräkkäistä vihkimistilaisuutta...
Miksi Seppo sai sitten järkyttävän puhelun. Tuskin ainakaan Ullan pyörtymisen takia. Eli kyllä se Kari nyt vain kuoli ja hänet haudataan syksyn ensimmäisessä jaksossa.
Ärsyttäää! Vieläkään ei selvinnyt tää Pietarin kuvio eikä Violan isän henkilöllisyys
Hirveetä ylireagointia Talelta, ihan kun olis murhan tehnyt. Harrasti seksiä ja sai vielä hyvät rahat. Itte olisin pannut jo tonnistakin.
Ulla kehui Karia ja Anton näytti siltä, että tuli katumapäälle suunnitelmassa. Veikkaan, että lähti korjaamolle äkkiä ja jäivät molemmat auton alle, mutta Kari selviää ja Anton kuolee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä te Sepon ja Sepon kodin näitte? Jäi multa huomaamatta.
Laitoit telkkarin kiinni liian aikasi. Ei pitäs hätiköidä!
Aha😂 Siis näytettiin lopputekstien jälkeen syksyn eka osasta pätkä, niimpä tietenkin. Vaihdoin kanavaa heti kun loppujytä alkoi. Kiitti!
Vierailija kirjoitti:
Miksi Seppo sai sitten järkyttävän puhelun. Tuskin ainakaan Ullan pyörtymisen takia. Eli kyllä se Kari nyt vain kuoli ja hänet haudataan syksyn ensimmäisessä jaksossa.
Jos Ullalle kävikin jotain siinä pyörtymisen yhteydessä
Mistä vetoa pissis-Sanni alkaa syyllistää Talea siitä itsensä myymisestä vaikka itse sitä ehdotti. Sillä tytöllä ei ole moraalia.
Vierailija kirjoitti:
Maikkarin otsikko "Salkkarit-kauden raju päätös – korjaamolta löytyvä ruumis järkyttää" eli auton alle on joku kuollut, mutta se kuka niin on mysteeri.
No ei ollu yllätys että tuossa kuolee :D verta oli kaikkialla ja henkilö siellä alla oli ihan liiskana
Vierailija kirjoitti:
Hirveetä ylireagointia Talelta, ihan kun olis murhan tehnyt. Harrasti seksiä ja sai vielä hyvät rahat. Itte olisin pannut jo tonnistakin.
Sopii ehkä sun luonteelle mutta ei kaikkien. Minusta hyvin likainen kuvio ja ymmärrän Talen tunteet.
alkkari eiku salkkarifani since 1999 kirjoitti:
Aaro/Eero/Arto tapatti Antonin ja Kari lavastetaan syylliseksi.
Tämä mahdollista! Ehkä Sepolle soitettiin että Kari on murhannut Antonin
Mun ilme oli varmaan näkemisen arvoinen kun Alissa sieltä kirkolta tuli :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maikkarin otsikko "Salkkarit-kauden raju päätös – korjaamolta löytyvä ruumis järkyttää" eli auton alle on joku kuollut, mutta se kuka niin on mysteeri.
No ei ollu yllätys että tuossa kuolee :D verta oli kaikkialla ja henkilö siellä alla oli ihan liiskana
Sitähän ei kuvattu sellaiselta alueelta että näkisi mitä maassa oli. Sehän voi olla mitä vain autosta valuvaa esim. öljyä.
Vierailija kirjoitti:
Kun Gunnar ilmestyi kirkon korkeille portaille, ajattelin, että se saa kohta jonkun kohtauksen ja kaatuu dramaattisesti portaat alas. Sitten kun yhtäkkiä aukesikin ovi, ajattelin, että sieltä tulee Dahlia aseen kanssa, tms. Pisteet käsikirjoittajille, Alissa-juonenkäännettä en osannut arvata! :D
Luulisi, että kirkossa olisi ihmetelty miten Gunnar Mustavaaralle oli varattu kaksi peräkkäistä vihkimistilaisuutta...
Ajattelin ihan samaa paitsi arvelin Dahlian tulevan häämekossa :D ja totta XD Salkkarit on salkkarit
Olisivat näyttäneet sen Pietarin vaimon kasvot. Ei varmaan ole kukaan tuttu, kun eivät järkänneet sitä yllätystä tähän loppuun.
Ymmärrän Talen masiksen, koska tuskin oli osannut ajatella etukäteen miltä tuollainen itsensä myyminen tuntuu.
Anton se varmaan lojuu auton alla ja Kari tosiaan lavastetaan syylliseksi. Harmi, koska voin kuvitella sen v..tutuksen, kun syksyllä alkaa ajojahti syytöntä Karia vastaan ja Aaro sädekehä päänsä päällä selviää kuin koira veräjästä.
Vierailija kirjoitti:
Tappoivat sitten yhden parhaista hahmoista... R.I.P. Kari. ♥
Ei saanut edes tunteellista loppumusiikkia hän...
Oon yksi muista tään kaupungin
Liikun ihmisvirrassa mä haikein askelin
Mua vastaan kulkee kasvoja vain
En tunnista mä niistä sua rakkaimpain
Joka paikasta sua hain
kertosäe:
Tunteisiin sisinpääni matkustan
Joo ja niin taakse verhon kurkistan
Tunteisiin kivet käännän kyljelleen
En enää jää vain paikoilleen
Eteenpäin mä meen
Mä seison sillalla veteen heijastuu
Peilikuva kaupungista se yöhön pukeutuu
Valinnat ja tunteet kysymykset ihmisten
Mitä tahdon elämältä sitä vielä tiedä en
Aion kokea mä sen
kertosäe
Eteenpäin mä meen (3x)
kertosäe (3x)
Eteenpäin mä meen
Eteenpäin mä meen
Joo mä meen
Eteenpäin mä meen
SIINÄ
Itse epäilen vahvasti, että auton alla oli Ismo. Hää saarttuessa Ismoksi olisi naamioitununut Toni Veijalainen niminen roolihahmo.
Ismohan on jonkinlainen Salkkareiden verokki South Parkin Kennylle, joka kuolee vähän väliä ja palaa sitten hahmossa. Uskoisin käsikirjoittajan käyttävän likaa Tarantinomaista tarinan kerrontaa, jos pelataan takaumilla.
Tai kuten joku SIn City, nämä ovat toisistaan tiedostamattomia tarinoita ja sama Ismo Laitela voi olla kumminkin eri Ismo Laitela ja kuolee täten useammin.
Mä veikkaan, että Sepolle soitettiin ja Noora palaa hetkeksi siksi, että Kari on syksyn ekassa jaksossa kriittisessä tilassa sairaalassa ja pelätään pahinta. Ei kuitenkaan kuole. Eikös Karin nimi mainittu syksyn jaksoissakin johonkin muuhun liittyen? Ja se Segen ja Karin autovarkausjuttukin jäisi ihan typerästi kesken/selvittämättä Karin osalta, jos Kari kuolisi. Veikkaan, että auton alla ihmisiä on kaksi, joista vain toinen kuolee ja se ei ole Kari.
Mutta jos olen väärässä ja Kari sattuu sitten kuitenkin kuolemaan, niin olen kyllä tosi pettynyt. Yksi parhaimmista hahmoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä te Sepon ja Sepon kodin näitte? Jäi multa huomaamatta.
Laitoit telkkarin kiinni liian aikasi. Ei pitäs hätiköidä!
Aha😂 Siis näytettiin lopputekstien jälkeen syksyn eka osasta pätkä, niimpä tietenkin. Vaihdoin kanavaa heti kun loppujytä alkoi. Kiitti!
Oioi mäki laitoin! Mitä tapahtu cliffhangerin jälkeen?
Onneksi sentään ei kerrottu että Seppo palaa jo päätösjaksossa niinku Karin kohdalla tehtiin 2014.